• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn plotidee begint eindelijk een beetje te passen in het thema zoektocht :'D!!!


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik heb net m'n proloog gewist, ik vond hem niet meer leuk na 367273926x nalezen #storyofmynotsoexcitinglife


    Heaven is a place that we all have

    Scipio schreef:
    Pff, ik ben echt jaloers op jullie ideeën en aargh :/ Het komt gewoon niet, ik kom echt nergens op.
    Iemand tips om inspiratie op te doen? ^^

    Rondje door het bos? Of het dagboek van een broer/zus?~muhahaha~
    Muziek helpt ook. Evenals random klusjes in huis. Misschien een random nieuwsartikel pakken wat nergens op slaat en er een hele reden voor bedenken waarom het wel belangrijk is dat er iets onzinnigs gebeurt?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik heb een tof idee, alleen totaal geen inspiratie voor een flaptekst.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Ik ben aan de ene kant heel excited om een verhaal in historische setting te schrijven.
    Aan de andere kant ben ik heel bang dat er fouten in zullen gaan zitten


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Ik ben aan de ene kant heel excited om een verhaal in historische setting te schrijven.
    Aan de andere kant ben ik heel bang dat er fouten in zullen gaan zitten


    Ik denk dat een historisch verhaal zonder fouten schrijven ontzettend moeilijk is, zolang je geen extreem opvallende fouten maakt, is het niet erg.^^


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    (...)

    Ik denk dat een historisch verhaal zonder fouten schrijven ontzettend moeilijk is, zolang je geen extreem opvallende fouten maakt, is het niet erg.^^


    Denk ik ook haha. Zit hem vooral helaas in die kleine zaken als gebruiksvoorwerpen en kledij enzo :(
    Ik hou mij in ieder geval wel alvast afzijdig van het noemen van 'grote gebeurtenissen', want dat zijn wel echte adders haha


    A to the Z

    Mijn ene hersenhelft zegt ga nou slapen het is al half 12, en de ander zegt neejoh je kunt best nog even alle personages bedenken en je plot uitschrijven.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mijn allereerste deelname ooit is een feit. I AM SO EXCITED!


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dissonant schreef:
    Mijn ene hersenhelft zegt ga nou slapen het is al half 12, en de ander zegt neejoh je kunt best nog even alle personages bedenken en je plot uitschrijven.


    Hahaha same. Wat is het toch met die hersenen van tegenwoordig.


    look at the stars, look how they shine for you;

    McNuggets schreef:
    Mijn allereerste deelname ooit is een feit. I AM SO EXCITED!



    At the end we're all cursed

    Oh mijn fucking god ik heb zonet de beste plottwist ooit bedacht jezusfuckingmina

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 23:53 ]


    Heaven is a place that we all have

    McNuggets schreef:
    (...)

    Hahaha same. Wat is het toch met die hersenen van tegenwoordig.

    Ondertussen is het storyboard op pinterest al aanwezig en gaan we nu met de cover aan de slag (typing)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wanneer je cover al helemaal af is en geweldig is en je je verhaal helemaal hebt uitgewerkt, maar nog geen fuck op papier hebt staan #metoo


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Wanneer je cover al helemaal af is en geweldig is en je je verhaal helemaal hebt uitgewerkt, maar nog geen fuck op papier hebt staan #metoo


    Haha same, heb hem toch al geactiveerd want ik kon niet meer wachten (cat)


    The soul needs autumn.