• Haiiii,

    Ik heb een cover nodig voor een verhaal, met de titel "The darkest side of me - Dursley' en ik hoop dat iemand hier tijd heeft om me te helpen :3

    Het verhaal gaat over Valerie Dursley, dochter van Dudley Dursley, die een muggle born blijkt te zijn en zou redelijk donker moeten worden (not sure how thats about to turn out). Ik heb als face claim Emily Rudd gekozen omdat mijn personage 11 is -en heb je enig idee hoe lastig het is om een beetje een leuke 11 jarige met zwarte haren te vinden?D:-. Voor de rest is het verhaal gebouwd rondom *SPOILER* een obscurus enneeeeh, ja.

    Ik hoop dat iemand een beetje een leuke cover kan maken, zelf had ik deze twee plaatjes uitgekozen en ik dacht misschien nog aan iets van Hogwarts ofzo, maar als je nog iets anders weet dan mag dat (:




    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil wel wat proberen haha
    En kan ik de jonge Isabelle Fuhrman gebruiken voor je hoofdpersoon? ^^ (Waar ze er niet als psycho horror kind uitziet dan)


    obsessive rage

    Mijn topics ga wat proberen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Inktzwart schreef:
    Ik wil wel wat proberen haha
    En kan ik de jonge Isabelle Fuhrman gebruiken voor je hoofdpersoon? ^^ (Waar ze er niet als psycho horror kind uitziet dan)


    Yay, dat zou fijn zijn (:
    Welke afbeelding zou je dan gebruiken?:3

    Ik was zelf aan het kijken en ik vond de foto's met kort haar wel leuker van haar
    https://media.gettyimages.com/photos/actress-isabelle-fuhrman-is-photographed-for-self-assignment-on-july-picture-id605686966?k=6&m=605686966&s=612x612&w=0&h=iWhcDcBEgM2Cf58gT5NSc_e4WQZv12dZOMGH_aKWVVs=

    https://scontent-sjc2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/c0.37.528.528/26067559_364241620705489_17056272910123008_n.jpg

    https://scontent-sjc2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/24838568_169091140503724_6408152048138715136_n.jpg

    Ik weet niet of je daar dan wat mee kan?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    _TARDIS_ schreef:
    Mijn topics ga wat proberen :)


    Thanks :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb dit. Heel minimalistisch eigenlijk, geen idee of dat is waar je voor ging ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik heb dit. Heel minimalistisch eigenlijk, geen idee of dat is waar je voor ging ^^



    Nou het mag dan misschien heel minimalistisch zijn, maar ik vind hem echt super!:3 Vangt ironisch genoeg best wel de essentie, al heb je dat misschien niet eens door :'D
    Ik wil wel even kijken of er nog andere zijn die iets willen proberen, but I am already loving this <3

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 22:03 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil wel iets proberen, maar had eigenlijk een gelijkaardig soort concept in mijn hoofd als Standal, maar dan wel met een meisje waar je het gezicht niet duidelijk van kan zien.
    Wil je echt de twee foto's die in de beginpost staan erin verwerkt hebben?


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    Ik wil wel iets proberen, maar had eigenlijk een gelijkaardig soort concept in mijn hoofd als Standal, maar dan wel met een meisje waar je het gezicht niet duidelijk van kan zien.
    Wil je echt de twee foto's die in de beginpost staan erin verwerkt hebben?


    Hahaha that got snithced :'D
    Well, het hoeft niet perse maar het personage moet er wel jong uitzien, dus als je nog andere goede ideeën hebt, probeer het dan vooral!(: Iets in de vorm van dikke zwarte rook is in ieder geval wel een belangrijke must (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 22:44 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hahaha that got snithced :'D
    Well, het hoeft niet perse maar het personage moet er wel jong uitzien, dus als je nog andere goede ideeën hebt, probeer het dan vooral!(: Iets in de vorm van dikke zwarte rook is in ieder geval wel een belangrijke must (:


    Oke, ik ga er morgen in de voormiddag iets proberen dan. ^^


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    (...)

    Oke, ik ga er morgen in de voormiddag iets proberen dan. ^^


    Ben benieuwd :3


    You were born original, don't die as a copy.

    NICE JOLIJN!!! DEZE GA IK LEZEN!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    NICE JOLIJN!!! DEZE GA IK LEZEN!!


    First I am going to rule FOTY, than I CONQUER QUIZLET MWUAHAHHA :Y)

    Ahum, yay! Leuk Leah (krul)


    You were born original, don't die as a copy.



    The soul needs autumn.


    Dit komt er zo gauw uit bij mij haha


    obsessive rage