• Haiiii,

    Ik heb een cover nodig voor een verhaal, met de titel "The darkest side of me - Dursley' en ik hoop dat iemand hier tijd heeft om me te helpen :3

    Het verhaal gaat over Valerie Dursley, dochter van Dudley Dursley, die een muggle born blijkt te zijn en zou redelijk donker moeten worden (not sure how thats about to turn out). Ik heb als face claim Emily Rudd gekozen omdat mijn personage 11 is -en heb je enig idee hoe lastig het is om een beetje een leuke 11 jarige met zwarte haren te vinden?D:-. Voor de rest is het verhaal gebouwd rondom *SPOILER* een obscurus enneeeeh, ja.

    Ik hoop dat iemand een beetje een leuke cover kan maken, zelf had ik deze twee plaatjes uitgekozen en ik dacht misschien nog aan iets van Hogwarts ofzo, maar als je nog iets anders weet dan mag dat (:




    You were born original, don't die as a copy.



    I Tried :) Klikken voor grote versie

    [ bericht aangepast op 5 jan 2018 - 13:20 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wilde eigenlijk pas reageren zodra ik op mijn laptop zat, maar mijn broer houd die bezet (cat)
    Anyways, ik vind ze allemaal heel tof, maar ik vrees dat de eerste van Standal toch mijm hart heeft gestolen. :Y)
    Dus naar alle waarschijnlijkheid ga ik voor die (fish)

    Dankjulliewel voor de moeite <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Mt ^^ mijn poging is morgen hopelijk af.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    I tried ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.