• Hallo, ook ik zoek een cover!

    Ik heb al vast een pinterest bord gemaakt met wat afbeeldingen, maar je bent vrij om daarbuiten ook nog passende afbeeldingen te zoeken.
    Ik wil sowieso qua personen Alexander erop, maar als je plek hebt voor Hephaistion, mag hij natuurlijk ook.
    De titel is Athanatos.

    Voor de mensen die nog graag een samenvatting willen:
    Volgens de overlevering stierf Alexander de Grote aan koorts, eventueel veroorzaakt door een vergiftiging.
    In werkelijkheid heeft hij de vergiftiging in scène laten zetten om te voorkomen dat men doorhad dat hij niet meer verouderde.
    De aloude Zeus heeft hem de gift van onsterfelijkheid geschonken, omdat hij vermoedt dat er meer zit in Alexander. Dat hij meer kan bereiken, zolang hij hier maar de tijd voor krijgt.
    Alexander zelf heeft moeite met wat hij moet met deze onsterfelijkheid, wat wordt zijn nieuwe doel nu hij voor de rest van de wereld dood is?

    Alvast bedankt!


    Stenenlikker



    En die ene met minder bliksem onder de spoiler aangezien ik die ook nog heb


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Als je nog op zoek bent wil ik ook nog wel iets proberen. (:


    Credendo Vides

    Ik heb er even goed over moeten nadenken, maar uiteindelijk ga ik voor die van Arichibi!
    Bedankt allemaal voor jullie poging!


    Stenenlikker

    Awh ): Ik wilde ook nog iets proberen.


    Credendo Vides

    Haha, aaahw. Je mag altijd nog wat proberen, maar gezien ik best wel tevreden ben met Arichibi's cover, weet ik niet hoe groot de kans is dat je m overtreft. Al moet ik zeggen dat je wel echt goede covermaak skills hebt, hoor! ;')


    Stenenlikker

    Ik had alleen het voordeel van live feedback :X, maar nice!


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.