• Hey allemaal!

    Tussen het leren door kwam er een ingeving voor een eventuele SOTY-inzending en well... I got distracted :Y)
    Dus nu ben ik op zoek naar een cover, haha. Dit is mijn idee:

    Mijn broertje is vier en zijn naam is Ben.
    Als in: 'Ik Ben De Antichrist.'


    Kleine broertjes kunnen vermoeiend zijn, maar als jouw ouders de Antichrist op de wereld zetten, heb je wel een groter probleem dan een verloren afstandsbediening. X moet het al vier jaar doen met Ben, zijn demonische broertje, en tot nu toe gaat het tamelijk vlot. Tenminste, als je die paar keukenbranden en geterroriseerde leerkrachten niet meerekent. Maar wanneer Ben's teddybeer op bijna magische wijze in de onderwereld belandt, moet X alles op spel zetten om de knuffel weer bij Ben te krijgen, voor deze de grootste woedeaanval uit de geschiedenis in gang zet: de Apocalyps.


    Het wordt een humoristische fantasy.
    Ik heb geen afbeeldingen of zo, dus je krijgt daar een grote vrijheid in! Zolang het maar een connectie heeft met het verhaal, ben ik blij ^^
    Ik hou van simpele covers met een duidelijke titel - al zou ik ook graag een versie zonder willen, want het is nog een werktitel: Anti Beer
    Dat was het zo wel een beetje ^^ Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 23:34 ]


    Mhm?

    hahahaha relatable


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    okeii dan geloof ik dat je meer een teddy beer bedoelde dan een echte beer dus hier is mijn simpele cover hahahaa



    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 23:10 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    okeii dan geloof ik dat je meer een teddy beer bedoelde dan een echte beer dus hier is mijn simpele cover hahahaa





    Yes, er staat inderdaad teddybeer haha. Maar ik vind dit een mooie cover, maar opnieuw niet bij het verhaal passen, soz...


    Mhm?

    mhh what abt een teddy beer die een lijntje aan het snuiven is?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    mhh what abt een teddy beer die een lijntje aan het snuiven is?


    Oh wacht, ik heb de samenvatting hier nog niet aangepast lol. Het is de onderwereld geworden (letterlijk) ipv de drugswereld haha


    Mhm?

    Bartok schreef:
    (...)

    Oh wacht, ik heb de samenvatting hier nog niet aangepast lol. Het is de onderwereld geworden (letterlijk) ipv de drugswereld haha



    oke wacht letterlijk de onderwereld?

    what if ik bij de vorige cover in de verte wat vuur zet, like apocalyps yk hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys



    jk jk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ^ Ik love je gekke ideeën, maar ik ga toch voor de cover van DreamerN gaan (: Heel erg bedankt! Ik heb helaas niets anders te bieden dan mijn aanbidding als beloning, al zal ik je uiteraard vermelden bij de story ^^
    Voor de geïnteresseerden, die vind je hier


    Mhm?

    yeay, bedankt! Haha, ik vind een vermelding in de story altijd ook al super leuk. (:


    Credendo Vides