• Hey, ik zoek een SOTY cover en banner! Jullie hebben enorm veel vrijheid, want ik heb geen idee wat ik wil :') Ik hoop dat mensen hier toevallig nog wat tijd/inspiratie voor hebben in die zee van coveraanvragen :p

    Hier is de korte samenvatting:

    Blanco

    - drama, sci-fi, thriller -
    Vergeet de doodstraf en gevangenisstraffen. In een nieuwe wereld ondergaan mensen na een misdaad een reset: een al dan niet groot deel van je geheugen wordt gewist. De zwaarste straf is een "blanco", waarbij je volledige geheugen, je volledige persoonlijkheid wordt weggevaagd (alleen je verstand blijft in stand gehouden). In deze wereld heeft X net een blanco ondergaan; hij herinnert zich niets van zijn vorige leven, maar is vastbesloten om te ontdekken wie hij is geweest en wat hij heeft gedaan. Dat blijkt echter niet zo makkelijk in een dystopie waarin het concept 'nieuws' niet meer bestaat, zijn naam verwijderd is uit ieder systeem en iedereen die betrokken was bij zijn misdaad er geen woord over rept - of er geen woord over durft te reppen. In zijn zoektocht naar zichzelf ontmoet hij Y, die samen met hem op zoek gaat naar de waarheid die de regering kost wat kost geheim wil houden.


    Voor degene die het interesseert: mijn hoofdpersonage is een volwassen man van middelbare leeftijd en over zijn uiterlijk is nog niet veel beslist, het meisje dat hij tegenkomt is ongeveer 17 jaar ofzo en heeft een donkere huidskleur en afrohaar. (Maar er hoeven dus niet per se gezichten op de cover, als je het toch wilt doen, liefst geen bekende gezichten XD)

    De enige eisen zijn dat ik de titel 'Blanco' erop wil en dat het een verticale cover en een horizontale banner wordt. De banner het liefst ook niet te groot (zodat het een beetje mooi uitkomt als ik het bovenaan een hoofdstuk zet en het niet 'BOEM hele pagina vol met banner' is XD) Ik zou het liefst ook een cover/banner willen die niet al te druk is, dus simpel mag zeker en vast (maar als je een heel mooie cover weet te maken met tal van prentjes, go ahead :p)

    De maker van de cover en de banner die ik uiteindelijk kies krijgt 15 credits. Mocht ik om de een of andere reden een cover en banner kiezen van twee verschillende personen, dan krijgen beide personen een gratis spotlight, of 9 credits :p

    Deadline: zaterdag 13 januari 20u

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 20:22 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    aarsvogel schreef:
    Je had het over iets meer sci-fi, had je zoiets in gedachten?


    Hmm, is het ook niet helemaal...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Saluja schreef:
    (...)
    Hmm, is het ook niet helemaal...


    Haha, dacht ik al. Was er zelf ook nog niet helemaal tevreden over.

    Welke kleuren zou je er eigenlijk graag op willen, dan kan ik daar wat mee doen. Op gewoon alle covers bedoel ik, niet per sé die.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 18:51 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Haha, dacht ik al. Was er zelf ook nog niet helemaal tevreden over.

    Welke kleuren zou je er eigenlijk graag op willen, dan kan ik daar wat mee doen.

    Ik vind de ontwerpen van je andere banners eigenlijk mooier, dus je hoeft het niet per se aan te passen :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb nog een banner gemaakt:




    "All monsters are human"

    Roosje_8 schreef:
    Ik heb nog een banner gemaakt:




    Kan de titel in een andere kleur? Want ik vind de banner wel tof, maar dat groen is echt niet mijn ding :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Saluja schreef:
    (...)
    Kan de titel in een andere kleur? Want ik vind de banner wel tof, maar dat groen is echt niet mijn ding :')


    Yeah ofcourse, welke kleur?


    "All monsters are human"

    Als ik zo al die andere covers bekijk, heb ik zo een beetje het gevoel dat de mijne misschien niet echt de juiste nadruk legt. Als je wil kan ik er nog eens eentje proberen te maken?

    Als de cover gewoon niet zo je stijl is, mag je dat eerlijk zeggen hoor! (:


    The soul needs autumn.

    Roosje_8 schreef:
    (...)

    Yeah ofcourse, welke kleur?

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat mooi uit zou komen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Delacroix schreef:
    Als ik zo al die andere covers bekijk, heb ik zo een beetje het gevoel dat de mijne misschien niet echt de juiste nadruk legt. Als je wil kan ik er nog eens eentje proberen te maken?

    Als de cover gewoon niet zo je stijl is, mag je dat eerlijk zeggen hoor! (:

    Nee, ik vind die van jou net qua sfeer er het best bij passen. De andere covers focussen op een ander aspect van het verhaal, maar die van jou past er ook zeker bij (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Saluja schreef:
    (...)
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat mooi uit zou komen :')


    Ik heb gewoon maar een aantal dingen geprobeerd. Ik hoop dat er iets bijzit dat je mooi vindt.


    1.



    Omdat je zei dat groen niet echt jouw ding is heb ik er ook een andere filter overheen gedaan:



    2.





    3.





    4.





    5.





    6.





    7.





    8.



    9.



    10.










    Sorry dat het een groot spoiler bericht geworden is ^^


    "All monsters are human"

    Roosje_8 schreef:
    (...)

    Ik heb gewoon maar een aantal dingen geprobeerd. Ik hoop dat er iets bijzit dat je mooi vindt.


    1.



    Omdat je zei dat groen niet echt jouw ding is heb ik er ook een andere filter overheen gedaan:



    2.





    3.





    4.





    5.





    6.





    7.





    8.



    9.



    10.










    Sorry dat het een groot spoiler bericht geworden is ^^

    Rood en zwart is wel nice (: De laatste filter is niet zo mijn ding tho


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Saluja schreef:
(...)
Rood en zwart is wel nice (: De laatste filter is niet zo mijn ding tho


Is deze beter?


"All monsters are human"

Roosje_8 schreef:
(...)

Is deze beter?


Ik vind het origineel het leukst (:


If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Alowah~ Het was eigenlijk best leuk om zoiets te doen. xD

Cover:


Link: https://i.imgur.com/QKNqQ5t.jpg


Banner:


Link: https://i.imgur.com/5HMxCxl.jpg

[ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 8:29 ]


"If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

Lorem schreef:
Alowah~ Het was eigenlijk best leuk om zoiets te doen. xD

Cover:


Link: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-0/p280x280/26696428_2422505341307939_335558004_n.jpg?_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&oh=3771a1da1d7d4408f03064d48127b9d8&oe=5A562FD5


Banner:


Link: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-0/p280x280/26696364_2422505294641277_2001707797_n.jpg?_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&oh=413925f4521570eebe90a10f01835d8f&oe=5A569248

Me likes de cover, maar dat weet je al :p


If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.