• Hey, ik zoek een SOTY cover en banner! Jullie hebben enorm veel vrijheid, want ik heb geen idee wat ik wil :') Ik hoop dat mensen hier toevallig nog wat tijd/inspiratie voor hebben in die zee van coveraanvragen :p

    Hier is de korte samenvatting:

    Blanco

    - drama, sci-fi, thriller -
    Vergeet de doodstraf en gevangenisstraffen. In een nieuwe wereld ondergaan mensen na een misdaad een reset: een al dan niet groot deel van je geheugen wordt gewist. De zwaarste straf is een "blanco", waarbij je volledige geheugen, je volledige persoonlijkheid wordt weggevaagd (alleen je verstand blijft in stand gehouden). In deze wereld heeft X net een blanco ondergaan; hij herinnert zich niets van zijn vorige leven, maar is vastbesloten om te ontdekken wie hij is geweest en wat hij heeft gedaan. Dat blijkt echter niet zo makkelijk in een dystopie waarin het concept 'nieuws' niet meer bestaat, zijn naam verwijderd is uit ieder systeem en iedereen die betrokken was bij zijn misdaad er geen woord over rept - of er geen woord over durft te reppen. In zijn zoektocht naar zichzelf ontmoet hij Y, die samen met hem op zoek gaat naar de waarheid die de regering kost wat kost geheim wil houden.


    Voor degene die het interesseert: mijn hoofdpersonage is een volwassen man van middelbare leeftijd en over zijn uiterlijk is nog niet veel beslist, het meisje dat hij tegenkomt is ongeveer 17 jaar ofzo en heeft een donkere huidskleur en afrohaar. (Maar er hoeven dus niet per se gezichten op de cover, als je het toch wilt doen, liefst geen bekende gezichten XD)

    De enige eisen zijn dat ik de titel 'Blanco' erop wil en dat het een verticale cover en een horizontale banner wordt. De banner het liefst ook niet te groot (zodat het een beetje mooi uitkomt als ik het bovenaan een hoofdstuk zet en het niet 'BOEM hele pagina vol met banner' is XD) Ik zou het liefst ook een cover/banner willen die niet al te druk is, dus simpel mag zeker en vast (maar als je een heel mooie cover weet te maken met tal van prentjes, go ahead :p)

    De maker van de cover en de banner die ik uiteindelijk kies krijgt 15 credits. Mocht ik om de een of andere reden een cover en banner kiezen van twee verschillende personen, dan krijgen beide personen een gratis spotlight, of 9 credits :p

    Deadline: zaterdag 13 januari 20u

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 20:22 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Saluja schreef:
    (...)
    Me likes de cover, maar dat weet je al :p


    Hehehe~ How is that possible~~


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:


    Oh wow, die is ook echt geweldig!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als ik de tijd kan vinden wil ik ook wel iets proberen. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Als ik de tijd kan vinden wil ik ook wel iets proberen. (:

    Alvast bedankt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb weer inspiratie gevonden!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    DreamerN schreef:
    Als ik de tijd kan vinden wil ik ook wel iets proberen. (:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga ook nog iets proberen haha, al kan ik waarschijnlijk niet tegen die van Delacroix en Standal op, want jemig die vind ik echt heel erg goed (de anderen ook tho haha)


    obsessive rage

    Alvast bedankt iedereen (bloos)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als mensen nog iets willen maken, ik kies waarschijnlijk zaterdag avonf (rond 8u ofzo) de cover en banner (:

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 20:23 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het is een heeeeeeeel lame cover, maar het was gewoon het eerste waar ik aan dacht toen ik je beschrijving las. Hoewel het letterlijk geen werk is om zoiets te maken en het misschien overkomt alsof ik niet geprobeerd heb, vond ik het ... passend. :') Er zijn twee covers en twee banners. Of ja. Als je het covers en banners kan noemen, natuurlijk. :')

    Covers:




    Banners:



    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Peperbol schreef:
    Het is een heeeeeeeel lame cover, maar het was gewoon het eerste waar ik aan dacht toen ik je beschrijving las. Hoewel het letterlijk geen werk is om zoiets te maken en het misschien overkomt alsof ik niet geprobeerd heb, vond ik het ... passend. :') Er zijn twee covers en twee banners. Of ja. Als je het covers en banners kan noemen, natuurlijk. :')

    Covers:




    Banners:



    Je kunt niet zeggen dat ze niet bij het onderwerp passen :W Ik vind de simpelheid op zich nog wel iets hebben, maar denk dat ik het toch net iets te simpel vind. (Bij de banners vind ik het wel beter passen dan bij de covers)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 22:57 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Peperbol schreef:
    Het is een heeeeeeeel lame cover, maar het was gewoon het eerste waar ik aan dacht toen ik je beschrijving las. Hoewel het letterlijk geen werk is om zoiets te maken en het misschien overkomt alsof ik niet geprobeerd heb, vond ik het ... passend. :') Er zijn twee covers en twee banners. Of ja. Als je het covers en banners kan noemen, natuurlijk. :')

    Covers:




    Banners:





    haahha deze vind ik echt geweldig :’D Dat moest er even uit - de droogheid spat er vanaf en ik denk dat dat echt aantrekkend werkt voor een lezer (toch voor mij xp) i like the font btw slim leah slim haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Snel iets gemaakt achter de rug van mijn stagebegeleidster om. :X Ben benieuwd wat je ervan vind.


    700x1000 origineel formaat
    10 lagen
    4 verschillende afbeeldingen


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Snel iets gemaakt achter de rug van mijn stagebegeleidster om. :X Ben benieuwd wat je ervan vind.


    700x1000 origineel formaat
    10 lagen
    4 verschillende afbeeldingen

    Wow, looks awesome!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.