• Hey, ik zoek een SOTY cover en banner! Jullie hebben enorm veel vrijheid, want ik heb geen idee wat ik wil :') Ik hoop dat mensen hier toevallig nog wat tijd/inspiratie voor hebben in die zee van coveraanvragen :p

    Hier is de korte samenvatting:

    Blanco

    - drama, sci-fi, thriller -
    Vergeet de doodstraf en gevangenisstraffen. In een nieuwe wereld ondergaan mensen na een misdaad een reset: een al dan niet groot deel van je geheugen wordt gewist. De zwaarste straf is een "blanco", waarbij je volledige geheugen, je volledige persoonlijkheid wordt weggevaagd (alleen je verstand blijft in stand gehouden). In deze wereld heeft X net een blanco ondergaan; hij herinnert zich niets van zijn vorige leven, maar is vastbesloten om te ontdekken wie hij is geweest en wat hij heeft gedaan. Dat blijkt echter niet zo makkelijk in een dystopie waarin het concept 'nieuws' niet meer bestaat, zijn naam verwijderd is uit ieder systeem en iedereen die betrokken was bij zijn misdaad er geen woord over rept - of er geen woord over durft te reppen. In zijn zoektocht naar zichzelf ontmoet hij Y, die samen met hem op zoek gaat naar de waarheid die de regering kost wat kost geheim wil houden.


    Voor degene die het interesseert: mijn hoofdpersonage is een volwassen man van middelbare leeftijd en over zijn uiterlijk is nog niet veel beslist, het meisje dat hij tegenkomt is ongeveer 17 jaar ofzo en heeft een donkere huidskleur en afrohaar. (Maar er hoeven dus niet per se gezichten op de cover, als je het toch wilt doen, liefst geen bekende gezichten XD)

    De enige eisen zijn dat ik de titel 'Blanco' erop wil en dat het een verticale cover en een horizontale banner wordt. De banner het liefst ook niet te groot (zodat het een beetje mooi uitkomt als ik het bovenaan een hoofdstuk zet en het niet 'BOEM hele pagina vol met banner' is XD) Ik zou het liefst ook een cover/banner willen die niet al te druk is, dus simpel mag zeker en vast (maar als je een heel mooie cover weet te maken met tal van prentjes, go ahead :p)

    De maker van de cover en de banner die ik uiteindelijk kies krijgt 15 credits. Mocht ik om de een of andere reden een cover en banner kiezen van twee verschillende personen, dan krijgen beide personen een gratis spotlight, of 9 credits :p

    Deadline: zaterdag 13 januari 20u

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 20:22 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.




    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:




    Ik vind de cover heel tof, maar heb je hem misschien ook met een anders lettertype, want ik ben niet zo'n fan van het huidige.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Saluja schreef:
    (...)
    Ik vind de cover heel tof, maar heb je hem misschien ook met een anders lettertype, want ik ben niet zo'n fan van het huidige.


    Of course ^^ dat zal ik vanavond fixen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys



    Als het lettertype je aanstaat zal ik de banner maken ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:



    Als het lettertype je aanstaat zal ik de banner maken ^^

    Ja, dat lettertype vind ik leuk (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    De banner (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Copenhagen schreef:
    De banner (:


    Thanks!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Vandaag is de laatste dag dat jullie nog iets kunnen maken!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ga morgenavond pas een keuze maken aangezien ik nu een familiefeestje heb. Sorry voor het laten wachten!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Peperbol schreef:
    Het is een heeeeeeeel lame cover, maar het was gewoon het eerste waar ik aan dacht toen ik je beschrijving las. Hoewel het letterlijk geen werk is om zoiets te maken en het misschien overkomt alsof ik niet geprobeerd heb, vond ik het ... passend. :') Er zijn twee covers en twee banners. Of ja. Als je het covers en banners kan noemen, natuurlijk. :')

    Covers:




    Banners:




    Ik vind dit echt mooi wow.

    Veel succes met kiezen!! Er is veel moois voorbij gekomen. Ik wilde even zeggen dat je verhaal me echt super cool lijkt!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Nog meer covers!







    Ik vond de filters ook leuk, vandaar.













    En ook nog meer banners!











    Mss komt er nog wat bij zo

    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 19:45 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Nog wat







    En banners:




    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 20:23 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb alle covers nog eens bekeken en ik heb een selectie gemaakt van covers die ik het leukst vond. Op dit moment heb ik nog geen keuze gemaakt, maar ik hoop dat dat zal komen wanneer ik de covers een beetje bespreek. Waarom ik de andere covers/bannersniet heb gekozen, is omdat ik ze ofwel te sci-fi vond (dit verhaal gaat namelijk geen hardcore sci-fi worden), ofwel net te duister, ofwel niet duister genoeg.

    Dus, ik twijfel er tussen:

    De cover en banner van Wervelwind: Deze zat er meteen boem op. Ik vind dat het de sfeer van het verhaal goed neerzet, zonder 'over the top' te gaan. Het is geen drukke cover en heeft toch een bepaalde dosis mysterie erachter. Ik vind het ook leuk dat je in de banner het meisje erin hebt weten te verwerken op een redelijk subtiele manier! Zeer tof gedaan!

    De cover van Lorem: De cover is vrij simpel en de bloem is zeer random, maar toch vind ik dat de cover een bepaalde rust uitstraalt die ik wel fijn vind. Ook krijg ik er een beetje het 'utopia' gevoel bij wat ik wel zocht en ondanks de simpelheid, vind ik hem er wel vrij professioneel uitzien.

    De cover van Standal: Deze cover zet een heel andere sfeer mee dan de andere twee, maar toch trok hij ook meteen mijn aandacht. Hij straalt iets meer geweld/chaos uit dan de andere twee, iets meer de thriller factor en dat vond ik ook zeker leuk!

    De cover en banner van Peperbol (de eerste, met zwarte rand en witte letters): Jouw lef is zeker en vast een vermelding waard, maar los van dat heeft de cover... idk, het is zo simpel dat het gewoon goed wordt :W Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik erdoor gebiologeerd word. Het is zonder twijfel de meest simpele cover die ik ooit heb gezien, maar toch heeft het iets heel integrerend en het wekt zeker en vast nieuwsgierigheid. (En je kunt ook zeker niet zeggen dat het niet bij het thema past, want het aspect 'blanco' heb je er in ieder geval goed in verwerkt haha).

    De cover en banner van DreamerN: Ik vind dat zowel het sci-fi aspect als het concept blanco heel goed terugkomen in je cover. Ik vind hem ook heel netjes gemaakt en kan er eigenlijk niet veel op aanmerken.

    Oké, en nu wordt het dus tijd om een keuze te maken. Het is iig niet makkelijk, want er zaten fantastische covers bij natuurlijk (:

    Ik ga toch voor de cover van Standal en de banner van Wervelwind, proficiat dames *O* Credits komen zo jullie kant op. Aan alle anderen: ik ben heel erg blij dat jullie zo massaal covers hebben gemaakt en blijf zeker zo doordoen, want er zaten echt een aantal heel mooie dingen tussen! De selectie, nog de eindbeslissing was makkelijk, dus jullie mogen zeker trots zijn c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    + voor de mensen die geïnteresseerd zouden zijn: de story staat ook online nu c: Klik!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Saluja schreef:


    Ik ga toch voor de cover van Standal en de banner van Wervelwind, proficiat dames *O* Credits komen zo jullie kant op. Aan alle anderen: ik ben heel erg blij dat jullie zo massaal covers hebben gemaakt en blijf zeker zo doordoen, want er zaten echt een aantal heel mooie dingen tussen! De selectie, nog de eindbeslissing was makkelijk, dus jullie mogen zeker trots zijn c:


    Oh wow whohoooo, thanks! :'D Ik ga het verhaal trouwens ook zeker volgen want jij schrijft awesome! :'D


    The soul needs autumn.