• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    ChiIdhood schreef:
    Owh Gosh, ik ben echt bang dat het nooit meer weg gaat ):

    Ik herken dat gevoel heel goed, maar ik beloof je dat het altijd weg gaat <3


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    I really
    want to sleep

    next to you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Keanu Reeves is echt holy damn

    Ik weet eerlijk gezegd echt niet wat ik hiervan moet denken. Nja, ik kijk het nog maar even aan, I guess..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    You’re gonna act like that? Fine. I don’t need negative people in my life. Goodbye.


    •

    Okay ik heb nu pas door dat ik mijn username in mijn signature fout heb gespeld. Oeps.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb het verpest, Meh, ik met mijn, proberen goed Te doen, Nope, ik heb het verpest


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik weet niet waarom maar ik houd zoveel van dit lied <3 En vooral de video.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 22:38 ]


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mag ik alsjeblieft mijn oude username terug 🙄


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Mag ik dan af en toe ook even rust? Ik weet, je hebt me de hele dag niet gezien, maar ik ben vroeg opgestaan en hard gewerkt. Dus dan is mijn energie na werk heel erg laag en ik krijg gewoon het gevoel dat je aandacht wil. Vooral als ik even iets op mijn laptop doe en je me stoort voor het een of ander. Ik heb ook even een momentje nodig zonder dat ik iemand anders aandacht moet geven. Het was een korte nacht, ja dat komt ook dankzij mezelf maar die heb jij toch ook wel eens?

    Ik ben blij dat het weekend is en dat morgenochtend die wekker gewoon niet zo verdomd vroeg gaat.


    Physics is awesome

    Bogoshipo ☹


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kaerlighed schreef:
    Oké, ik vind het over het algemeen al niet fijn als iemand mij aanraakt. Volgens mij is dat zo bij de meesten. Maar ik vind het echt bloedirritant als iemand die je niet eens kent je aanraakt. Er is één iemand bij mij op school die ik het liefst ontwijk. Het is een jongen en al van vorig jaar vind ik hem nogal 'pedo'. Hij is het totaal niet, want hij is nog niet eens volwassen maar ik vond hem nogal 'intimiterend' als ik zag hoe hij bij anderen 'stond'. Jammer genoeg moet mijn beste vriendin juist iemand zijn die de rare mensen aantrekt. Ik weet het, dit is heel gemeen van mij om te zeggen maar het is gewoon zo. Nou tijdens de middag kan je in de studiezaal bij mij op school gewoon zitten en praten, of je kan er een spel 'huren' zoals uno en schaken enzo. Dat spelletjes huren word geregeld door een paar mensen die ik ken. Maar goed, mijn vriendin en ik gingen dus een spelletje huren dus zij ging aan een tafeltje zitten en ik liep naar het hoekje met de spelletjes. Die ene jongen zat daar te schaken met een van die mensen die ik ken. Hij draaide zich om en tikte op mijn kin met zn vinger (?!) en zei iets wat ik niet verstaan had. Toen zei ik tegen één van die 3 mensen: 'Hey dingsje, mag ik aub uno' en toen zei hij 'ik ben niet dingsje, ik ben ....'. Dat was niet tegen hem, maar ja iedereen verstaat wel iets verkeerd dus dat is niet erg. Maar wat dus wel erg is is dat hij mijn FUCKING RUG AANRAAKTE EN ER MET ZIJN FUCKING VIEZE HAND OVER STREEK. HIJ KENT ME AMPER. MIJN BESTE VRIEND RAAKT ME DAAR NIET EENS AAN. ik krijg er iets van, echt. Toen ben ik dus met het uno naar mijn vriendin toegelopen en heb ik het haar verteld. Wat deed ze? Ze lachte ermee, en liep naar hem toe en zei (waarschijnlijk lacherig) tegen hem dat ik niet wou dat hij mij aanraakte. Toen ik het spel kwam terug brengen had ik mijn jas aan, hij ging met zijn hand ONDER MIJN JAS en streek weer over MIJN FUCKING RUG. jeetje echt, als hij dit nog een keer flikt ga ik naar de leerlingenbegeleiding en dan doen zij er wel iets aan.

    Sorry voor mijn gezeik, maar ik moet dit ergens en bij iemand kwijt..


    Gewoon tegen hem zeggen dat je het niet fijn vind. Dan kan je hem nog een waarschuwing geven of meerdere waarschuwingen geven, met dat als hij niet op houdt de consequenties voor hem zijn. Bijvoorbeeld dat jij hem ongewenst aanraakt op een niet prettige manier.

    Misschien kan je naar je mentor of een leraar/lerares die je vertrouwt? Of inderdaad naar de leerlingenbegeleiding. Aangezien hij jou aanraakt en jij dat niet wil. Dat mag gewoon niet.


    Physics is awesome

    must be the same person omg


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    might as well be a shitty day


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Why do I always get upset over such stupid small things that I even caused myself?
    I'm such an idiot smh.

    I feel like loneliness is killing me. Literally.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 23:45 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."