• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Net wanneer je je een beetje hebt voorbereid op een gesprek dat je eigenlijk niet wilt hebben
    kom je er achter dat je moeder dus weet wat je jezelf soms aandoet en God waarom is dit zo vreselijk kut?

    Het ergste is nog dat ze denkt dat ik ben gestopt ermee maar niets is minder waar. F u c k. Alsof ik mezelf niet al genoeg haatte.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb mijn vingertop helemaal kapot gemaakt met mijn duimnagel en fuck dit wordt beter geen gewoonte want ik ken mezelf en dat. komt. niet. goed. maar fuck ik zat in de les en er was geen andere manier op mezelf te straffen en ugh

    Ik weet niet eens wat ik voel. Niets, I guess? Ik ben gewoon leeg van binnen en puur rationeel besef ik dat dat niet veel beter is dan me rot voelen.
    Gelukkig is er de scouts zondag. Tenminste één ding om me aan op te trekken. However - ik moet mijn ouders nog steeds vertellen dat de straf die ik nog te goed heb van dat ene ding niet slim is. For fucks sake, ik - ik heb de scouts nodig en net dat wordt me afgepakt. Voor één week maar. Maar ik heb die ene week ook nodig om alles vol te houden.
    En als ik hen vertel waarom deze straf niet oké is voor me - dan moet ik hen alles vertellen.
    En dat kan ik niet. Echt niet.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 16:05 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wait, the author of It's Kind of a Funny Story died by suicide in 2013? I like... need to sit down for a sec.


    kindness is never a burden.

    I wish you knew what you meant to me.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    lmao


    Caution first, always.

    Pff, op je donder krijgen omdat je collega een paar dingen niet volledig goed deed. Ik vertrouw erop dat mijn collega zijn werk goed doet, zeker als ie al zolang werkt hier. Maar goed, ik zal wel nog eens controleren, ugh. Echter wanneer het druk is, wil ik wel niet nog het werk van mijn collega's controleren, hoor. Echt vervelend, dat ie het volgende keer gewoon allemaal goed doet. Ik wil echt niet steeds nakijken. -.-


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is toch wel beetje een nachtmerrie om thuis te komen van vakantie en dan te horen te krijgen dat je oma blijkbaar heel erg in de war is en longontsteking heeft en dat ze hebben getwijfeld om ons te bellen maar dat uiteindelijk niet hebben gedaan. Idk, dat is voor alle partijen altijd een beetje een klotesituatie.


    She's imperfect but she tries

    Omg yay dat klinkt als een goed idee
    Nu hopen dat ik het niet vergeet


    obsessive rage

    STOP MET DIT GESPREK HET IS NIET OKAY


    all because i liked a girl

    Wanneer degene waarmee je in een relatie bent je gewoon volle 24/7 negeert en wel gewoon online is. nice


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Is het raar als ik nu gewoon naar bed ga?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    okeee opeens hebben we weer geen eten want 'we hebben niets in huis om te maken' like fucking hell we hebben wel food?? trek de kast open jezus overigens kan je me perfect vragen of ik even naar de winkel wil gaan? en dan is jouw enige tegenargument 'jij had ook iets kunnen vragen of voorstellen' LIKE ALSOF IK ELKE DAG MOET VRAGEN LOL IS ER WEL ETEN VOOR IN DE AVOND MOET IK NAAR DE WINKEL GAAN het is niet iets waar je normaal gelijk vanuit moet gaan :')

    alsof ik weet dat jij geen zin hebt om te koken of zo, top, echt top. het is verdomme zes uur en dan kom jij af (NADAT ik er dan toch maar heb achter gevraagd want ja fucking blok opsluiting op kamer) met 'nope geen eten, maar ik heb al iets gemaakt voor mezelf' eeeh dankjewel????? werkt dat tegenwoordig zo dat het ieder voor zich is of wat? fucking hell, kan ik beter alleen gaan wonen als m'n eigen vader nog niet eens rekening houdt met zijn dochter. c o m m u n i c a t i e +.+

    nu maar eens kijken wat ik kan eten :') oh wauw echt gewoon wauw ik moet hier ook ALLES zelf doen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    het is dat ik zoveel tijd heb tijdens de blok :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    en lol nee ik wil geen pizza

    ik wil niet elke dag take-away/fastfood/magnetron-brol watisdit doenormaal


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb persoonlijk echt het idee dat de sfeer hier op Quizlet steeds zoutiger wordt en ik snap het niet? Nja, misschien ligt het aan het feit dat het 24/7 donker is buiten, want daar wordt ook niemand vrolijk van.


    // Laat dit alsjeblieft geen herhaling van toen zijn.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 18:06 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."