• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Dalnim schreef:
    Ik snap sommige mensen echt niet.... Laat mij verdomme gewoon met rust.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    cri


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik mag niet thuisblijven van mijn therapeut...


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Jfc ik voel me zo ziek een er is niemand in dit huishouden die een fuck om me geeft.


    This ain't no place for no better man.

    My mind is blown. Wtf Peaky Blinders. Can it be 2019 already?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hoppa, aan de schrijfslag.


    Stenenlikker


    ‘Nee je moet naar buiten en socializen en op tijd gaan slapen en dan word je vanzelf beter.’
    ‘Je gaat gewoon naar school.’
    ‘Maar ze willen je niet labelen dus we weten nog helemaal niet of je ziek bent of niet.’
    ’De therapeut zei dat je je alleen slechter ging voelen als je thuis ging zitten.’

    🙄


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    dont


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oké, ik vind het over het algemeen al niet fijn als iemand mij aanraakt. Volgens mij is dat zo bij de meesten. Maar ik vind het echt bloedirritant als iemand die je niet eens kent je aanraakt. Er is één iemand bij mij op school die ik het liefst ontwijk. Het is een jongen en al van vorig jaar vind ik hem nogal 'pedo'. Hij is het totaal niet, want hij is nog niet eens volwassen maar ik vond hem nogal 'intimiterend' als ik zag hoe hij bij anderen 'stond'. Jammer genoeg moet mijn beste vriendin juist iemand zijn die de rare mensen aantrekt. Ik weet het, dit is heel gemeen van mij om te zeggen maar het is gewoon zo. Nou tijdens de middag kan je in de studiezaal bij mij op school gewoon zitten en praten, of je kan er een spel 'huren' zoals uno en schaken enzo. Dat spelletjes huren word geregeld door een paar mensen die ik ken. Maar goed, mijn vriendin en ik gingen dus een spelletje huren dus zij ging aan een tafeltje zitten en ik liep naar het hoekje met de spelletjes. Die ene jongen zat daar te schaken met een van die mensen die ik ken. Hij draaide zich om en tikte op mijn kin met zn vinger (?!) en zei iets wat ik niet verstaan had. Toen zei ik tegen één van die 3 mensen: 'Hey dingsje, mag ik aub uno' en toen zei hij 'ik ben niet dingsje, ik ben ....'. Dat was niet tegen hem, maar ja iedereen verstaat wel iets verkeerd dus dat is niet erg. Maar wat dus wel erg is is dat hij mijn FUCKING RUG AANRAAKTE EN ER MET ZIJN FUCKING VIEZE HAND OVER STREEK. HIJ KENT ME AMPER. MIJN BESTE VRIEND RAAKT ME DAAR NIET EENS AAN. ik krijg er iets van, echt. Toen ben ik dus met het uno naar mijn vriendin toegelopen en heb ik het haar verteld. Wat deed ze? Ze lachte ermee, en liep naar hem toe en zei (waarschijnlijk lacherig) tegen hem dat ik niet wou dat hij mij aanraakte. Toen ik het spel kwam terug brengen had ik mijn jas aan, hij ging met zijn hand ONDER MIJN JAS en streek weer over MIJN FUCKING RUG. jeetje echt, als hij dit nog een keer flikt ga ik naar de leerlingenbegeleiding en dan doen zij er wel iets aan.

    Sorry voor mijn gezeik, maar ik moet dit ergens en bij iemand kwijt..


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS
    finally


    Deep inside, I've never felt alive

    Goed bezig


    Mhm?

    Am I ruining my future again? Probably...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    AAH dat wat weer te veel, wauw, kan ik me niet houden aan hoeveel ik in mijn mond stop? Is dat zo moeilijk?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    What a load of.. bullcrapperige shit die ik ooit heb aangehoord. Jullie weten dat het een pathologische leugenaar is en toch blijven jullie hem geloven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    *hurls*


    Deep inside, I've never felt alive