• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Vandaag was... raar.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Stop. Stop. Stop.
    Het ging tien dagen goed. Kom op.


    I wish you were here now — I miss you so.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    WAAROM
    Waarom is Brits water zo godsgruwelijk smerig? YEKYEKYEKYEK


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben super ziek aan het worden. Morgen is een belangrijke dag come on lichaam. For once. Zoveel vraag ik niet van je.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Im scared.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik snap helemaal geen taffes van ICT maar ik doe alsof ik het snap :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbins schreef:
    Ik snap helemaal geen taffes van ICT maar ik doe alsof ik het snap :W


    Me. On a daily base. Zeker omdat ik een bijbaantje heb in de ict terwijl ik net aan weet hoe je een computer aanzet. Dit is echt het meest relatable dat ik deze week heb gelezen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Todoroki schreef:
    (...)

    Me. On a daily base. Zeker omdat ik een bijbaantje heb in de ict terwijl ik net aan weet hoe je een computer aanzet. Dit is echt het meest relatable dat ik deze week heb gelezen.

    HAHA Wen :W tbh dat heb ik ook met sommige afdelingen van mijn werk.

    //

    Oké. Ik heb ICT af. Applausje voor mezelf. Maar ik heb dus gezegd dat ik het naar mensen uit mijn klas zou sturen - met 1tje heb ik een deal want zij maakt recht voor mij - maar ik wil het niet naar die andere sturen want ik heb hier uren over gedaan en niemand voelt mijn pijn dan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbins schreef:
    (...)
    HAHA Wen :W tbh dat heb ik ook met sommige afdelingen van mijn werk.

    //

    Oké. Ik heb ICT af. Applausje voor mezelf. Maar ik heb dus gezegd dat ik het naar mensen uit mijn klas zou sturen - met 1tje heb ik een deal want zij maakt recht voor mij - maar ik wil het niet naar die andere sturen want ik heb hier uren over gedaan en niemand voelt mijn pijn dan.


    Nja, ik zit er feitelijk alleen maar voor administratieve dingetjes, maar gezien ik op de it support afdeling zit zeg maar, denk iedereen altijd dat ik alles weet en het is dan heel awkward als je daar zo staat van eh.. juist. Ik bel even de baas hoor. :')

    And just keep it to yourself. Of laat mensen ervoor betalen. Werkt ook altijd goed. :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Er staan op dit moment gewoon 5 'cover gezichtsdeel topics op dezelfde pagina met actieve topics. Ben ik de enige die ze alleen aanklikt om te kijken wat anderen voor mooie covers maken? Lol


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dissonant schreef:
    Er staan op dit moment gewoon 5 'cover gezichtsdeel topics op dezelfde pagina met actieve topics. Ben ik de enige die ze alleen aanklikt om te kijken wat anderen voor mooie covers maken? Lol

    Same hoor haha

    bijna kampioen frisbee hier joh, jammer dat niet iedereen het zag


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is bijna weekend, ik heb het hard nodig


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik voel er helemaal niks voor om naar school te gaan vandaag ):
    Ik heb een toets vandaag, maar met hoeveel goede cijfers ik deze periode heb gekregen, ben ik bang dat het weer een onvoldoende gaat zijn :'(


    all because i liked a girl