• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Today's gonna be a good day


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben zo'n mierenneuker, maar die/dat-fouten halen het slechtste in me naar boven.


    Mhm?

    Oh. Nou ja, dan niet hè..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    * bitch slaps the fuck outta you *


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga naar Marissa Meyer, wieh.


    Just shut up, I get the message, I’m a horrible person who should fuck off. But I’m still a person so fuck off yourself.


    Mhm?

    Noooo, ik hoopte al een hele dat dodie een keer een concert in Nederland zou geven en nu heb ik gewoon de kaartverkoop gemist :'(


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    ik kan ook gewoon niet luisteren: zei je sterven in concert?


    all because i liked a girl

    Nutella is overrated. Maar Nutella is ook liefde.


    — I was lightning before the thunder —

    Ik heb het koud, Oeps, Waarom!? Het is hier 20 graden en ik heb een trui aan


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Okeuj, wat de neuk happened dat ik ineens totaal geen zin heb om op te staan? Die opmerking? Kan niet, ben normaal niet zó snel beïnvloed.
    Ugh, sta gewoon op, Sofie, je moet dingen doen


    Deep inside, I've never felt alive

    Wáárom moet altijd de enige persoon die ik niet kan uitstaan worden uitgenodigd als wij afspreken? For fuck’s sake.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ken mijn vrienden beter dan ze zichzelf kennen (': "Ik ga niet uit vanavond, het is blok, ik moet studeren." Drie uur later: "Oké, misschien toch even, maar ik ga het niet laat maken." Ik kan nu al voorspellen dat ik eerder dan hen naar huis zal gaan en het groepsgesprek morgen vol zal staan "Ik was pas om 4 uur thuis" or whatever.

    // Tumblr: 'Do you have a question for Hayley Kiyoko?' BOY DO I, I WANT TO ASK HER TO MARRY ME DAMMIT

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 14:57 ]


    kindness is never a burden.

    Es gibt nur ein Gas. Vollgas. ✨


    She's imperfect but she tries

    Hoe kan ik al drie dagen bijna De hele tijd hoofdpijn hebben??


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]