• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    I wanna quit and die. In that order.


    kindness is never a burden.

    Laat me met rust verdomme


    obsessive rage

    ... dicht? Ohjemig, ik ga verhongeren.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    En ik heb opstaanvermijdendgedrag waardoor ik nu in een half uur de deur uit moet zijn en damn. I need coffee 😹 (Wat meteen decgrootste reden is voor de stress. Te warm kan ik hem niet drinken)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2018 - 8:42 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben kapot en zondag heb ik pas echt weekend (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Een uur te vroeg, nou, geweldig... Maar aan de andere kant zou ik ook echt niet thuis willen zijn nu
    Meh


    obsessive rage

    Ik heb gister echt iets te veel gedronken (en een manager van een andere afdeling was er dus heb me wss voor schut gezet want hij ziet me alleen als nette stagiair Anne) maar ben alleen moe en wil zo graag slapen


    --

    Okay het wachten gaat al beter, thanks vrienden. Maar waarom moeten jullie nou weer zoveel eerder weg D: I need you guys


    obsessive rage

    Oh ohhhhh

    Ugh, dit soort reacties judgen je al voordat je überhaupt een tegenreactie hebt gegeven. Ik hoop dat mensen niet weer zonder nadenken met termen gaan strooien.

    Blegh, dit gevoel is echt naar. Ik haat het echt grondig.


    Deep inside, I've never felt alive

    Fuckfuckfuck. Ze weet het dus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dis bitch is going to a freaking dodie concert. Mood lifted af.


    kindness is never a burden.

    of course jullie weer


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    en ubereats sucks


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kan dit niet langer.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~