• Hey kids,

    Een aantal dagen wilde ik whatsapp uit het raam gooien, maar nu wil ik mezelf graag uit het raam gooien. Hoe is het mogelijk dat ik zo verschrikkelijk weinig weet?
    Dit blok op school gaat verschrikkelijk en ik ben het overzicht helemaal kwijt. Ik heb vrij weinig gedaan en ik weet niet wat ik allemaal moet doen. Yay voor Blackboard. Not.
    Mijn projectgroepje heeft ook ontzettend veel aan me, want ik weet precies wat de opdracht is en ik ben me gelukkig ook bewust van alle deadlines. Huuuu help.
    Kijk, ik ben zegmaar niet zoveel aanwezig geweest en ik weet dat het mijn eigen schuld is dat ik nu in de shit zit. Ik wil nu gewoon graag wat doen om m’n mess op te ruimen en ik wil m’n projectgroepje natuurlijk graag helpen, maar wtf waar moet ik beginnen?
    Heeft er iemand een magische tip of een ticket naar Ierland?


    look at the stars, look how they shine for you;

    -> Titel aangepast, alleen help is niet toegestaan.


    I am an idiot, I move.

    Hulp kan ik je niet bieden, ik heb namelijk net hetzelfde, maar een ticket naar Ierland is hier ook altijd welkom. :')

    Wat mij wel altijd helpt op zo'n momenten is 1) een planner 2) een studieplan (foto onder de spoiler)



    Rechtsonderaan: een overzicht van alle te kennen leerstof + taken voor elk vak dat ik opneem dit semester. Hier kan ik snel op zien welke hoofdstukken al geleerd zijn, of de oefeningen gebeurd zijn, de taken die ik nog moet doen, etc.

    rechtsboven: een maandkalender met alle mini-goals en belangrijke data/deadlines

    En, veel succes lig!!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2018 - 18:14 ]


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell