• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik snap niet dat sommige scholen gewoon nog doorgaan. Het gehele treinverkeer ligt eruit. Hoe verwachten ze uberhaupt dat mensen komen? Besides, het is gewoon gevaarlijk buiten? Er zijn al meerdere volwasse personen omver gewaaid. Smh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    When you’re rlly enthousiastic bout smth, but you’re the only one (no_chears)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 11:10 ]


    Mhm?

    Dit waren Te veel snoepjes, damn, niet goed, maar het is yummie


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Okay wtf de buren laten de hond nu gewoon zonder toezicht naar buiten? Ik zou er niet eens aan moeten denken om de katten uberhaupt naar buiten te laten nu.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Todoroki schreef:
    Ik snap niet dat sommige scholen gewoon nog doorgaan. Het gehele treinverkeer ligt eruit. Hoe verwachten ze uberhaupt dat mensen komen? Besides, het is gewoon gevaarlijk buiten? Er zijn al meerdere volwasse personen omver gewaaid. Smh.

    Ik waaide ook bijna omver gewoon. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oi, volgende in t ziekenhuis


    She's imperfect but she tries

    ik wil gewoon verdwijnen.


    This ain't no place for no better man.

    Een van mijn katten vloog net bijna mee als luchtpost.
    Wat een weer. (‘:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik trek het niet meer.


    This ain't no place for no better man.

    Burgess schreef:
    Een van mijn katten vloog net bijna mee als luchtpost.
    Wat een weer. (‘:

    Een kat die vliegt, awwww.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom kan mijn lichaam niet gewoon één volle maand gezond zijn? I mean, m’n geest ben ik ondertussen wel gewend maar met al deze pijntjes voel ik me net een oud wijf.

    Edit: stomme codes.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 12:43 ]


    •

    Zo zenuwachtig D:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Yes, yes, yes, portemonneeis binnen! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HAhahhahah deze weer puns. Ik ga echt stuk.

    "Schiphol heeft besloten al het vliegverkeer stil te leggen. Nu mensen zelf de lucht in kunnen worden gesleurd, is er geen vraag meer naar vliegtuigen. "Op een dag als vandaag vliegen mensen liever zelf."


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom hou je vol dat ik toch moet komen? Ik wil niet met dit weer naar buiten, bovendien rijden de treinen nog niet en ik ga niet vet lang in de bus zitten. Dan had je het maar beter moeten plannen dat je nog een plan B zou hebben of andere datum... Ben je misschien wel een goede vriendin, maar dit ga ik gewoon niet doen.