• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Heliotrope schreef:
    Ik heb al drie reageerbuisjes gemold, mijn soep omgeduwd en nu zijn mijn sokken nat doordat mijn schoenen totaal niet meer waterdicht zijn. Dit is echt mijn dag niet :')

    //

    Omg for real?! Een oud klasgenoot van mij die meedeed aan Slechtste chauffeur van Nederland, gaat nu meedoen als verleider bij Tempation Island. :W :W

    OMG wiewiewie


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Flugzeug schreef:
    4 dislikes ;'D
    Het is maar een kookvideo mensen, hoezo verdiend dat dislikes. Jaloerse bitches xd
    Ik heb tenminste lef mijn kop te vertonen op youtube, jullie zitten alleen maar vanachter jullie mobieltje/laptop te kijken. Dus whot xD

    niet iedereen kan je video leuk vinden, shit happens.
    je kunt beter je aandachr schenken aan de likes


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I'm so fucking screwed


    i wanna die with you once or twice.

    Even een aflevering Keeping up with the Kardashians kijken om tot rust te komen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Porg schreef:
    (...)
    niet iedereen kan je video leuk vinden, shit happens.
    je kunt beter je aandachr schenken aan de likes


    I know, maar dit is lachwekkend ;’)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In de trein zit een vrouw die zegt dat ze al zeventien jaar niet gekookt heeft en dat haar man altijd kookt en ik sta op het punt om te vragen waar ze zo'n man vandaan heeft getoverd, want een liefde voor eten en een hekel aan koken is. Geen. Goede. Combi.


    She's imperfect but she tries

    Oké...misschien nog eentje...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik word de hele tijd afgeleid, maar ja... Ik ben tenminste ongeveer bezig met iets


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    straks op naar mijn derde college hier in de VS en dan vanavond nog om 5:30 tot 7:10 hhahahahahh kill me


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Please laat me niet nogmaals blaasontsteking hebben ik kan die buikpijn niet weer aan.


    Snap ze niet. Waarom zo krampachtig alles bij elkaar willen houden? Het gaat niet meer worden zoals vroeger en dit soort dingen trekt ons nog verder uit elkaar. Wat ze proberen te verkomen, gaat juist gebeuren, maar goed.


    Physics is awesome

    INTERPUNCTIE beste vrouw, mijn ogen kunnen dit echt niet aan, omg


    Deep inside, I've never felt alive

    Maakt het me een slecht mens als ik niet naar haar toe durf te gaan? Ik bedoel, ik weet dat het elk moment over kan zijn, maar ze gaat me niet meer herkennen en ziet eruit als een hoopje ellende en ik weet echt niet of ik dat trek. Aan de andere kant weet ik ook niet of ik het trek om haar voor het eerst pas weer in een kist te zien, maar jezus, ik ben zo'n emotioneel wrak met dit soort dingen.


    She's imperfect but she tries

    I don't care anymore, you stupid person, are too late. I'll do it my own way, puh


    Deep inside, I've never felt alive

    Jaaaaaaaa, ik ben weer best boi <3


    Caution first, always.