• Cassius Kane is op zoek naar een verborgen schat om de liefde van zijn leven te redden.
    Thalissa Keyah Jackson jaagt op dezelfde schat, maar enkel om zichzelf te redden.

    Door een aanval en een storm op zee worden de twee gedwongen om samen te werken:
    twee kapiteins, uit botsende werelden, op één schip.


    When you feel like the king of the ocean,
    and you meet the queen of the sea,
    the waves crash and the storms collide,
    what will the outcome be?

    He's looking for the treasure,
    she's searching for her life,
    and when these captains clash,
    who will be holding the knife?


    Het verhaal ruist al jaren over de oceanen, wordt in oren gefluisterd en de jacht op de kaart bestaat al enige tijd. De meeste piraten geloven niet in mythes, en zijn enkel berust op het waardevolle flacon waar de druppels in zijn opgesloten. Het flacon schijnt duizenden jaren oud te zijn, gemaakt van zilver en belegd met kleine, kostbare maansteentjes. In een wereld waar maanstenen zeldzaam zijn, loopt de waarde voor zoiets erg hoog op. Daarnaast betalen de mensen die wel in de mythe geloven een nog hogere prijs, maar de kaart naar de locatie is onvindbaar.
    Het verhaal gaat dat de druppels zijn gemaakt door Kymopolea. Zij is de dochter van Poseidon en godin van de golven. Ondanks dat ze getrouwd is met een god, werd ze bezocht door een piratenkapitein. Het punt waarop de verhalen verschillen, is de vraag of de twee werkelijk een relatie hadden. Volgens de één waren het gedoemde geliefden, onmogelijk door haar huwelijk en zijn sterfelijkheid. Volgens de ander was de kapitein zo'n sterk en machtig man dat hij geen probleem had met het onder de duim krijgen van deze godin, en verkrachtte hij haar regelmatig. De naam van deze piraat is onbekend, maar verschillende namen zijn gevallen. Kymopolea baarde een kind door deze affaire, maar uit nijd van haar man werd het kind te water gegooid. De hoge golven namen de baby ver mee. Volgens de één is de nakomeling van de godin allang gestorven, volgens de ander is het een piraat geworden, en volgens nog meer anderen is het kind een meermin en leeft diep onder het wateroppervlak.

    Wat er ook van het kind geworden is, Kymopolea was bang. Ze hield haar kind in de gaten, en vreesde voor ernstige gevolgen door de hand van haar vader. Poseidon is een trotse god, en hoewel hij zelf bastaards heeft verwekt bij andere godinnen heeft hij een hekel aan het kruisen van goden met mensen. Wanneer deze nakomeling ook nog eens het slechte pad opging, was het voor Kymopolea snel duidelijk dat er iets aan gedaan moest worden.
    Hierdoor creëerde ze the Seven Seadrops, waarbij ze water uit elke zee gebruikte. Hoewel sommigen zeggen dat het is gemaakt van Kymopolea's tranen. Het is gemaakt voor haar kind, om hem veilig te stellen voor de toorn van Poseidon. Maar het verhaal gaat, dat deze vloeistof de drinker vrijstelling geeft van elke vloek.


    Read on

    [ bericht aangepast op 17 feb 2018 - 11:45 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    O-M-G! I love that coverr!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    O-M-G! I love that coverr!!!

    Laura's kunstwerk :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Laleah schreef:
    O-M-G! I love that coverr!!!

    Thank you. ^^

    Ondertussen staat OO4 al online!

    Deze story is echt life - en tevens ook de enige story die ik lees op Q. Dat zegt veel (krul).

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 13:09 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Deze story is echt life - en tevens ook de enige story die ik lees op Q. Dat zegt veel (krul).

    Ah wat lief dit! ^^

    OO8!

    Even een verduidelijking over dit verhaal; het is al afgerond (we zijn hem aan het herschrijven - daarom kunnen we ook redelijk consistent elke twee dagen iets activeren)! Ook zijn we al bezig met deel twee, dus het schiet aardig op. :Y)

    En even ter verduidelijking; it's fucking awesome (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ^ What she said :Y)

    Die cover is fucking vet. En het verhaal klinkt super interessant, ik ga er morgen denk ik aan beginnen. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Schaduwjager schreef:
    Die cover is fucking vet. En het verhaal klinkt super interessant, ik ga er morgen denk ik aan beginnen. c:

    Jeej!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Schaduwjager schreef:
    Die cover is fucking vet. En het verhaal klinkt super interessant, ik ga er morgen denk ik aan beginnen. c:

    Wat lief, thanks! *O*

    OO9!

    O11!

    Zijn er nog meer piraten-fans op Q? :Y)

    O12!