• Wauw! Topic 7 alweer! Hopelijk kan ik meer mensen helpen in dit topic dan in mijn voorgaande, daar liep het constant een beetje vast. (':

    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:

    01.Ristridin ~ Bezig met Concept
    02.Catmint ~Wachten op antwoord
    03.Catan ~ Aanpassen
    04.Frodo ~ Mee bezig
    05.Gaston ~ Bezig met Concept
    06.Maheegan
    07.Nighthawks
    08.yourfriend
    09.MagicInOurHeart

    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina


    Topic 6:
    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    Afgerond

    302. Remiinds
    303.Babylon
    304. Frodo
    305.Babylon
    306. Catmint
    307. Alpas
    308. DreamerN
    309. Croweater
    310. DreamerN
    311. Catmint
    312.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2019 - 11:02 ]


    Credendo Vides

    Even MT omdat ik binnenkort waarschijnlijk nog een cover nodig heb (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    * Titel: Ultraviolence
    * Korte Samenvatting: Het is gebaseerd op de twee actie films van John Wick, een korte samenvatting heb ik niet, alleen een lange. :')
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt: Keanu Reeves als John Wick & Lyndsy Fonseca als Alex Udinov, misschien New York als achtergrond?
    * Sfeer die het weer moet geven: Eh... Moeilijk... mag het een beetje op een film poster lijken?
    * Horizontaal of verticaal?: Verticaal danku.
    * Heeft het haast? Nope, doe maar rustig aan.
    * Eventuele Exta's: Again nope.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Eventjes een MT!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zag je bericht in het oude topic nu pas dus beetje laat geantwoord over m'n cover.
    Hij is zeker anders dan ik had verwacht maar vind het juist wel tof, stoor me alleen beetje aan die grote toren/gebouw die dwars door de tekst gaat. Als je een idee hebt hoe dit kan worden veranderd, maybe een andere (kleinere) toren/gebouw (:


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Remiinds schreef:
    Zag je bericht in het oude topic nu pas dus beetje laat geantwoord over m'n cover.
    Hij is zeker anders dan ik had verwacht maar vind het juist wel tof, stoor me alleen beetje aan die grote toren/gebouw die dwars door de tekst gaat. Als je een idee hebt hoe dit kan worden veranderd, maybe een andere (kleinere) toren/gebouw (:



    Haha ja, ik was inderdaad al op zoek naar een andere achtergrond. (:


    Credendo Vides

    Ik heb de aanvraag van Ultima Ratio ietsjes aangevuld ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    @Remiinds, hier een aangepaste versie (: Ik weet zelf nog niet helemaal of ik er tevreden mee ben of niet... Voor mijn gevoel mist er nog iets.


    Credendo Vides

    Hihi, ik had even een challenge voor mijzelf opgezet waarbij ik gebruik mocht maken van 3 royalty free images en dan zo snel mogelijk een cover te maken voor één van mijn eigen verhaaltjes.. Uiteindelijk zijn het vier images geworden (Had ze zo goed als van te voren al wel een beetje online en in mijn hoofd opgezocht, maar alsnog...) En dit is het eindresultaat van binnen 10 minuten, 35 seconden. (:


    Credendo Vides

    ^hoe doe je zoiets in 10 minuten, wow :o


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    DreamerN schreef:
    @Remiinds, hier een aangepaste versie (: Ik weet zelf nog niet helemaal of ik er tevreden mee ben of niet... Voor mijn gevoel mist er nog iets.



    Deze vind ik erg mooi! Dankje, als je iets beters bedenkt, let me know maar vind hem nu ook al tof (:


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    Catmint schreef:
    Eventjes een MT!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    En nog eentje c:

    Titel: Over grenzen
    Korte Samenvatting: Het gaat dus om een Avatar: The last airbender fanfictie in de moderne tijd c:

    De Avatar is niet uitgestorven; hij bestaat nog steeds, zelf in de moderne wereld. Alleen vermoordt de regering de Avatar van zodra hij geboren wordt en doet hij er ook alles aan om de water- vuur- en aardemeester uit te roeien. De jonge Flo is als aardemeester al haar hele leven op de vlucht voor de regering. Tot de dag van vandaag is haar familie erin geslaagd om haar veilig te houden voor de regering en voor zichzelf, maar dan merkt ze plots dat ze haar kopje thee zelf kan verwarmen. Alsof de regering het heeft geroken, slaan ze net op dat moment toe. Haar vader laat het leven, maar Flo slaagt erin te ontsnappen met de hulp uit onverwachte hoek.

    Lorenzo is de zoon van de Amerikaanse president en heeft het niet makkelijk. Niet alleen moet hij het feit dat hij een vuurmeester geheim houden, maar ook mag hij niet prijsgeven dat hij op mannen valt, tenzij hij wil dat zijn vader hem in de psychiatrie stopt. Wanneer hij steeds meer in de knoop komt te zitten met zichzelf, slaat hij op de vlucht. Daar ontmoet hij Flo, de nieuwe Avatar. Samen proberen ze te ontsnappen aan de klauwen van de regering. Al snel wordt het echter duidelijk dat de regering niet hun grootste probleem is: de wereld is stervende, en Flo is de enige die al het leven op aarde kan redden.

    Eventueel plaatjes die je er in wilt: Iets met de vier elementen, voor de rest ben je vrij te doen wat je wil :p
    Sfeer die het weer moet geven: avontuurlijk, een beetje dreigend misschien
    Horizontaal of verticaal: verticaal
    Heeft het haast: een beetje wel, het heeft meer haast dan mijn vorige cover, maar het is niet zo dat ik een deadline heb, dus je hoeft je niet te jagen :p

    Niet meer nodig!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2018 - 11:59 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    * Titel
    Crowns

    * Korte Samenvatting
    Joy wil maar één ding in haar leven, zingen. Dit is echter onmogelijk, aangezien Joy in haar tijd maar ''een dienstmeisje'' is in het huis van een rijke familie. Ze is het dienstmeisje van de dierbare dochter van het gezin en ook één van haar favoriete. Dat is ook de reden waarom ze mee mag naar het koninklijk huis, wanneer Lady Rowena wordt uitgenodigd om te komen logeren voor een week. Haar familie heeft goede bondgenoten en connecties die het koninklijk huis kunnen redden, maar alleen als de prins valt voor haar. Daarom zijn ze onbewust gekoppeld, maar wanneer ze op het paleis zijn blijkt de prins geen oog te hebben voor de Lady, maar voor haar dienstmeisje.
    Joy komt verwikkeld in dramatisch touw. Kiezen voor haar zelf en de liefde of voor haar land?

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Er mogen nog wel wat dingen om heen hoor!


    * Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus, maar tegelijkertijd ook liefde.

    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal.

    * Heeft het haast?
    Als ik ja zeg, klinkt het arrogant.
    Ik ben alleen ongeduldig ^^

    * Eventuele Exta's
    -

    [ bericht aangepast op 9 feb 2018 - 21:06 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Ik heb nu al een tijdje mijn nieuwe laptop, maar ik heb nu ook eindelijk weer mijn programma's (: met hulp adobe programma's gecrack, FTW.
    Het is wel even wennen, het ding is kleiner dan mijn vorige dus de interfaces van de programma's zijn kleiner en ik heb nu ook een andere taalinstelling, alles staat dus ergens anders of heet anders. Dx
    Ach, ik ben allang blij dat ik het heb. Zonder deze programma's kan ik mijn examenproject niet doen die net begonnen is.

    Dit even snel in elkaar geflanst uit twee afbeeldingen + een lens flare. Maar ik zal spoedig ook beginnen weer met jullie aanvragen. (flower)
    Hopelijk kan ik me aan mijn planning houden, ook al gaat dat nu al helemaal mis met het einde van mijn stage in zicht + stageverslag waar ik nog maar ongeveer mee op de helft ben en de eerste deadlines van mijn examen. + de examenonderdelen die er nog aan komen. #stress


    Credendo Vides

    Oh, ik was het hier nog vergeten te melden. Ik heb vrijdagnacht mijn rechterhand (dominante) hand tussen een autodeur gekregen, de covers waarmee ik bezig ben / was zullen daardoor nog even vertraagd worden. Gelukkig is er niets ernstigs, hij is alleen wat geneusd en met een aantal bewegingen pijnlijk. Typen is dus ook niet heel erg fijn en met een muis werken is ook niet ideaal. ):

    Ik hoop het snel weer op te kunnen pakken.


    Credendo Vides