• Wauw! Topic 7 alweer! Hopelijk kan ik meer mensen helpen in dit topic dan in mijn voorgaande, daar liep het constant een beetje vast. (':

    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:

    01.Ristridin ~ Bezig met Concept
    02.Catmint ~Wachten op antwoord
    03.Catan ~ Aanpassen
    04.Frodo ~ Mee bezig
    05.Gaston ~ Bezig met Concept
    06.Maheegan
    07.Nighthawks
    08.yourfriend
    09.MagicInOurHeart

    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina


    Topic 6:
    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    Afgerond

    302. Remiinds
    303.Babylon
    304. Frodo
    305.Babylon
    306. Catmint
    307. Alpas
    308. DreamerN
    309. Croweater
    310. DreamerN
    311. Catmint
    312.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2019 - 11:02 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oh, ik was het hier nog vergeten te melden. Ik heb vrijdagnacht mijn rechterhand (dominante) hand tussen een autodeur gekregen, de covers waarmee ik bezig ben / was zullen daardoor nog even vertraagd worden. Gelukkig is er niets ernstigs, hij is alleen wat geneusd en met een aantal bewegingen pijnlijk. Typen is dus ook niet heel erg fijn en met een muis werken is ook niet ideaal. ):

    Ik hoop het snel weer op te kunnen pakken.


    Oef, je hebt wel veel pech met je handen de laatste tijd. Hoop dat het snel beter gaat!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mt c:


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    Sorry dat ik een lange tijd niets van me heb laten horen, maar ik zit midden in mijn examen periode met als deadline 14 a 17 mei om alles digitaal in te leveren en dan heb ik nog tot de presentaties van de week erop om alles echt af te hebben, tastbaar en al. Hierdoor heb ik jammer genoeg niet echt om aan de aanvragen bezig te zijn tenzij ik eventjes iets anders wil gaan doen... Maar aangezien mijn examen ook al voornamelijk vormgeven is weet ik niet of mijn hoofd daar naar staat.

    Mijn excuses en hopelijk gaan mijn examens voorspoedig zodat ik jullie allemaal weer snel kan helpen. (:
    Voor diegenen die het leuk vinden om mijn vormgeef dingetjes bij te houden ben ik misschien van plan om een story aan te maken.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Sorry dat ik een lange tijd niets van me heb laten horen, maar ik zit midden in mijn examen periode met als deadline 14 a 17 mei om alles digitaal in te leveren en dan heb ik nog tot de presentaties van de week erop om alles echt af te hebben, tastbaar en al. Hierdoor heb ik jammer genoeg niet echt om aan de aanvragen bezig te zijn tenzij ik eventjes iets anders wil gaan doen... Maar aangezien mijn examen ook al voornamelijk vormgeven is weet ik niet of mijn hoofd daar naar staat.

    Mijn excuses en hopelijk gaan mijn examens voorspoedig zodat ik jullie allemaal weer snel kan helpen. (:
    Voor diegenen die het leuk vinden om mijn vormgeef dingetjes bij te houden ben ik misschien van plan om een story aan te maken.


    Succes! c:


    Don't wanna be lonely, just wanna be yours.

    Whoop, het grootste werk voor mijn examen is voorbij en hoef nu (hopelijk) alleen nog wat kleiner werk te doen, dus ik kan binnenkort weer beginnen met covers (:


    Credendo Vides

    Ik ben altijd ontzettend onder de indruk van jouw covers en ik vroeg me af of ik er ook eentje kan bestellen. (: Zo ja:

    Titel: When snow is falling (ik ben nog niet zeker over de titel dus als er ook eentje zonder titel mag, zou ik dat graag willen!)
    Samenvatting: Arthur is een elf. Arthurs vriend Relsk is gekidnapt door een ander elfenvolk (Yksit) en Arthur gaat hem zoeken. Hij gaat met zijn geit op zoek en komt bij Yksit, een elfenburcht volledig in sneeuw. Hij ziet daar draken en andere magische wezens en probeert Relsk te bevrijden.
    Sfeer: ik zou het heel gaaf vinden als je het meeste van de cover koud kan maken, maar een hoek warm, want bij zijn eigen burcht is het heel gezellig met vuur enzo. Ik zou het ook tof vinden als er een geit op kwam te staan.
    Horizontaal of verticaal: verticaal.
    Geen haast.

    Ik weet dat het best weinig is en als je wilt dat ik plaatjes toevoeg of iets dan moet je dat vooral zeggen!

    Edit: Dit plaatje voor Arthur zou echt tof zijn.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2018 - 12:23 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Bedankt! Ik zal je in ieder geval in het rijtje zetten. (: Heb je misschien nog een faceclaim voor Arthur? Of is de geit het enige personage die je erop wilt hebben?

    Verder zou ik sowieso weer iedereen willen vragen of ze die van hen nog nodig hebben of niet. Aangezien er weer behoorlijk wat tijd voorbij is gegaan sinds mijn laatste.


    Credendo Vides

    Ja, ik heb wel een beeld. Ik ga op zoek naar een plaatje!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Deze heeft geen haast. Ik heb momenteel een cover en het verhaal loopt niet zo snel, maar mocht ik dit ooit uit willen geven bij een officiële uitgeverij kan ik mijn huidige cover niet gebruiken, omdat deze niet copyright free is.

    * Titel Ultima Ratio
    * Korte Samenvatting

    ULTIMA RATIO


    Save me, before I fall apart...


    In een wereld waar gamen naar het volgende niveau is getild ontstaat er een crisis. Eeuwen na een mislukt experiment in een laboratorium wordt een grote, oude boom die op de voormalige laboratoriumplek staat radioactief. Niemand weet wat er aan de hand is, niemand weet wat te doen. De organisatie die op het vreemde fenomeen is gezet lanceert een spel om de oplossing te vinden door de beste gamers ter wereld.
    Vales, een jonge, maar geweldige bètatester, neemt deel aan dit spel, maar weet na afloop niet meer wie ze kan vertrouwen. Iedereen lijkt haar te ondervragen, te achtervolgen, en te willen kennen. De enige die ze vertrouwt is Loren, een slimme jongeman die in de ruimte aan een geheim project werkt. Samen bouwen het technische genie en de briljante gamer het perfecte vangnet voor Vales op: een programma dat haar zal beschermen.
    Niets lijkt haar tegen te kunnen houden haar leven te vervolgen, maar het tegendeel wordt bewezen.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt Iets dat te maken heeft met levensenergie of zenuwsignalen. De cover die ik nu heb is gewoon een plaatje van internet geplukt, maar ik vind het yin-yang symbool niet echt mooi. Heeft niks te maken met mijn verhaal. Dus iets met spacey life-energy zou gaaf zijn. Het liefst geen boom, dat is zo obvious, of je moet echt iets heel gaafs weten hiermee. Het liefst rechtenvrije foto's zodat ik de cover ook zou kunnen gebruiken mocht ik het boek willen drukken.
    * Sfeer die het weer moet geven Mysterieus, gamer-achtig, maar ook donker vanwege de stalkers uiteindelijk. Beetje futuristisch mag ook. Beetje zoals degene die ik nu heb, deze is alleen niet volledig rechtenvrij, vandaar deze aanvraag.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Heeft het haast? Het is voor SOTY, maar ik heb geduld hoor.
    * Eventuele Exta's Mijn username mag er op, maar zou je er sowieso eentje zonder kunnen maken? Dan kan daar in de toekomst mijn echte naam op mocht ik het publiceren.


    Deze aanvraag staat echter nog wel ^^

    Titel Ik heb momenteel twee titels waartussen ik twijfel:
    - Onverwoestbaar bloed
    - Het onverwoestbare bloed

    Graag zou ik dus twee covers hebben, maar dan met een verschillende titel. Het liefst ook eentje zonder titel, maar dat hoeft niet per se.
    * Korte Samenvatting Axelle Blaze komt uit een familie met uitsluitend Gryffindors. Als zij dan eindelijk naar Hogwarts mag, wordt ze zonder enige reden van de hoed in Slytherin ingedeeld. Dit levert haar thuis problemen op, maar ook met de vrienden die ze al had. Haar leven gaat gewoon verder en in haar laatste jaar vindt ze per toeval een boek met een legende in, een legende die haar te bekend voorkomt. (legende onder de spoiler + extra info)

    Een jonge vrouw die haar familie verlaat
    Draagt een geheim mee verweven in haat
    In de eeuwigheid verloren
    Werd zij, de nieuwe hoop, geboren
    Zij zal het duister bespelen
    Maar let op, zij die haar willen bestelen
    Al die proberen zullen falen
    De mysterieuze kracht bij haar weg te halen
    Men zal verliezen en sterven
    Voor zij de kracht kunnen verwerven
    Dus denk goed na voordat men zoekt
    Het onverwoestbare bloed...

    Axelle is de afstammeling van een nog niet bekende, sterke tovenaar die een groot geheim heeft. Dit geheim wordt doorgegeven van generatie op generatie door middel van een ring. Axelle is nu in bezit van die ring. De ring is eigenlijk een extra stuk ader. Hier stroomt het bloed van de persoon die het draagt door, maar omdat de ring dus magisch is, worden de magische krachten van de gebruiker versterkt en worden ze zeer machtig. Zodra de ring wordt gestolen of af gaat, sterft de persoon, omdat er een stuk ader verdwijnt en het bloed niet meer door kan stromen. Het is niet dat ze doodbloeden, de aders worden gewoon dichtgebrand door de ring als deze af gaat, zodat de aders ergens stoppen en de bloedcirculatie dus stopt.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Het liefst rechtenvrij, mocht ik dit verhaal ook als boek in mijn kast willen hebben.
    Wat ik er absoluut niet op wil zijn gezichten van mensen. Misschien iets met bloed, maar geen bloedspetters, iets wat magie en macht aanduidt, gewoon iets simpels, niet te veel plaatjes.
    Sorry voor deze cryptische omschrijving, ik weet niet precies wat ik er op wil hebben eigenlijk. Ik vind het alleen te duidelijk als ik de ring (zie spoiler voor wat de ring betekent) op de cover laat zetten. Nu mag dit wel, maar dan geen trouwring of moderne ring. Gewoon een sierlijke ring, met zilver en rood of met zwart en rood.
    Voorbeelden ring: Nummer 1, Nummer 2, Nummer 3
    Absoluut niet als ring: Nummer 1, Nummer 2. Zoals je ziet wil ik absoluut geen grote, dikke ringen met grote stenen.
    * Sfeer die het weer moet geven Harry Potter-ig, magisch, maar wel duister, gezien het niet zo'n happy verhaaltje gaat worden
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal, misschien ook met een soort van flap voor de achterkant van het boek.
    Afmetingen totale kaft:
    - Minimaal 3mm afloop rondom het bestand.
    - 10mm overslag rondom het bestand
    - 142mm achter/voorzijde (145mm - 3mm)
    - 8mm kneep achter/voorzijde
    - 13.1mm rugdikte
    - 216mm hoogte (3mm + 210mm + 3mm)

    Brutoformaat (zoals aan te leveren, inclusief afloop)
    339.1mm breed X 242 mm hoog.

    Nettoformaat
    333.1mm breed X 236mm hoog
    * Eventuele Extra's Niet te veel poespas, geen oversierlijke letters, gewoon mooi, niet te extravagant. Ik hou vooral van de simpele covers.
    Het liefst zou ik er wel mijn naam op willen, Maxime de Crook of M. de Crook, wat je het best bij de cover vinden passen. Twee versies mag natuurlijk altijd.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb het plaatje bijgevoegd bij mijn reactie. (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb een cover voor dit verhaal die ik eigenlijk niet zo heel erg tof vind en gezien ik van jouw covers hou, ben ik toch wel benieuwd wat jij ervan zou maken. c:
    En eigenlijk wil ik vragen of je er twee wilt maken, ook voor het vervolg. Het zou wel leuk zijn als ze matchen. ^^

    * Titel Runaway
    * Korte Samenvatting

    Liefde maakt blind. Niemand weet dat beter dan Dana. Vier jaar lang stortte ze zich in een relatie waarbij haar vriend de enige was die nog telde. Vrienden en familie raakte ze kwijt. Toen ze erachter kwam hoe toxisch haar relatie was, was het al te laat. Hij liet haar niet meer gaan.

    Na een jaar slaagt Dana erin om weg te vluchten. Haar invloedrijke en criminele ex weigert haar los te laten en gaat over lijken om zijn eer te redden. Dana zoekt bescherming bij de motorclub van haar broer. Omringd door bendeleden ervaart ze enige veiligheid, al roept dat ook pijnlijke herinneringen op. Opnieuw wordt ze verliefd, maar wetend dat het alleen maar problemen oplevert als ze zich weer met iemand verbindt, houdt ze hem op afstand. Haar ex zal iedereen om wie ze geeft uit de weg ruimen als ze niet naar hem terugkeert.

    Weer raakt ze dierbaren kwijt. Heeft ze wel een keuze?


    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Ik wil Juice er graag op hebben. Wat foto's die ik tof vind - ik ben slecht in kiezen oeps: (Maar je kunt ook ff googlen op 'Juice Ortiz' of 'Juice SOA')
    1 (oké die is denk ik te vrolijk maar ik hou gewoon van deze foto, maar je moet maar kijken of het matcht. Misschien met een wat minder vrolijkere xD)
    2
    3
    4
    5 (deze is wel mijn favoriet)
    6

    En de faceclaim van Dana is Edita Vilkeviciute. Daar graag een beetje een stoere foto van, maar wel eentje waar ze niet te hoerig gekleed is. Deze vind ik zelf wel tof. c;

    * Sfeer die het weer moet geven Het speelt zich af binnen een motorgang dus iets wat daarbij past? Verder een hoop geweld. Het begint wel schattig en eindigt kut, dus het mag wel een beetje dark/dreigend zijn. Er gaan genoeg mensen dood enzo. c;
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Heeft het haast? Nou het hoeft niet morgen af, maar het liefst ook geen weken wachten. ;p



    Ik heb nu een cover die ik heel tof vind voor het eerste deel, klik, maar ik zou graag een cover voor het tweede deel willen die er een beetje bij past. (:

    Voor de tweede cover geldt eigenlijk hetzelfde als het eerste, maar ik wil in elk geval deze afbeelding daar heel graag op hebben. c; En voor Dana graag deze: Klik!
    De titel is Ghosts.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2018 - 7:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké, ook al zit ik midden in een verplichte -door mijn ouders omdat ik het bed van mijn buurvrouw krijg- kamer schoonmaak. Ik ga vanavond weer verder....
    ....Zodra mijn bed vrij is van troep... ^^"


    Credendo Vides

    :$

    Catmint schreef:

    * Titel Ultima Ratio
    * Korte Samenvatting

    ULTIMA RATIO


    Save me, before I fall apart...


    In een wereld waar gamen naar het volgende niveau is getild ontstaat er een crisis. Eeuwen na een mislukt experiment in een laboratorium wordt een grote, oude boom die op de voormalige laboratoriumplek staat radioactief. Niemand weet wat er aan de hand is, niemand weet wat te doen. De organisatie die op het vreemde fenomeen is gezet lanceert een spel om de oplossing te vinden door de beste gamers ter wereld.
    Vales, een jonge, maar geweldige bètatester, neemt deel aan dit spel, maar weet na afloop niet meer wie ze kan vertrouwen. Iedereen lijkt haar te ondervragen, te achtervolgen, en te willen kennen. De enige die ze vertrouwt is Loren, een slimme jongeman die in de ruimte aan een geheim project werkt. Samen bouwen het technische genie en de briljante gamer het perfecte vangnet voor Vales op: een programma dat haar zal beschermen.
    Niets lijkt haar tegen te kunnen houden haar leven te vervolgen, maar het tegendeel wordt bewezen.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt Iets dat te maken heeft met levensenergie of zenuwsignalen. De cover die ik nu heb is gewoon een plaatje van internet geplukt, maar ik vind het yin-yang symbool niet echt mooi. Heeft niks te maken met mijn verhaal. Dus iets met spacey life-energy zou gaaf zijn. Het liefst geen boom, dat is zo obvious, of je moet echt iets heel gaafs weten hiermee. Het liefst rechtenvrije foto's zodat ik de cover ook zou kunnen gebruiken mocht ik het boek willen drukken.
    * Sfeer die het weer moet geven Mysterieus, gamer-achtig, maar ook donker vanwege de stalkers uiteindelijk. Beetje futuristisch mag ook. Beetje zoals degene die ik nu heb, deze is alleen niet volledig rechtenvrij, vandaar deze aanvraag.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Heeft het haast? Het is voor SOTY, maar ik heb geduld hoor.
    * Eventuele Exta's Mijn username mag er op, maar zou je er sowieso eentje zonder kunnen maken? Dan kan daar in de toekomst mijn echte naam op mocht ik het publiceren.


    Het is heel wat anders geworden dan het voorbeeld dat je gegeven hebt. (': Ik had in eerste instantie een beetje moeite met het vinden van de juiste afbeeldingen en uiteindelijk stuitte ik op de onderste -De sci-fi achtige hal- en wilde daar wat mee proberen. Dus dit is het uiteindelijk geworden, al wil ik ook nog wel een poging wagen om een cover zoals het voorbeeld te maken. Ben benieuwd wat je ervan vind.

    EDIT : OEPS, IK ZAG DAT IK JE ACHTERNAAM VERKEERD HAD GETYPED, ZAL DAT NOG AANPASSEN. xD



    En... Toen kwam ik op het idee om te gaan spelen met de kleurbalans... ^^"


    [ bericht aangepast op 21 juli 2018 - 16:44 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    :$(...)

    Het is heel wat anders geworden dan het voorbeeld dat je gegeven hebt. (': Ik had in eerste instantie een beetje moeite met het vinden van de juiste afbeeldingen en uiteindelijk stuitte ik op de onderste -De sci-fi achtige hal- en wilde daar wat mee proberen. Dus dit is het uiteindelijk geworden, al wil ik ook nog wel een poging wagen om een cover zoals het voorbeeld te maken. Ben benieuwd wat je ervan vind.

    EDIT : OEPS, IK ZAG DAT IK JE ACHTERNAAM VERKEERD HAD GETYPED, ZAL DAT NOG AANPASSEN. xD



    En... Toen kwam ik op het idee om te gaan spelen met de kleurbalans... ^^"




    Oeeh, gaaf! Zodra ik het verhaal ooit af heb ga ik kijken welke kleur het beste zou passen (en of ik nog steeds dezelfde plot heb aangehouden, haha), want ze zien er allemaal wel echt ontzettend cool uit.
    En helemaal niet erg dat je m'n achternaam verkeerd hebt getyped, kan gebeuren he ;)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    @Catmint, ik ben echt dom geweest... Schijnbaar ben ik vergeten om de andere kleurbalans variaties om ze op te slaan... -.-"
    Ik zal ze proberen overnieuw te maken, misschien wijken sommigen dan nog weer een beetje af.


    Nog andere covers die ik in de afgelopen tijd gemaakt heb:


    Credendo Vides