• Wauw! Topic 7 alweer! Hopelijk kan ik meer mensen helpen in dit topic dan in mijn voorgaande, daar liep het constant een beetje vast. (':

    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:

    01.Ristridin ~ Bezig met Concept
    02.Catmint ~Wachten op antwoord
    03.Catan ~ Aanpassen
    04.Frodo ~ Mee bezig
    05.Gaston ~ Bezig met Concept
    06.Maheegan
    07.Nighthawks
    08.yourfriend
    09.MagicInOurHeart

    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina


    Topic 6:
    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    Afgerond

    302. Remiinds
    303.Babylon
    304. Frodo
    305.Babylon
    306. Catmint
    307. Alpas
    308. DreamerN
    309. Croweater
    310. DreamerN
    311. Catmint
    312.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2019 - 11:02 ]


    Credendo Vides

    Hier trouwens ook nog twee covers die ik voor mijzelf heb gemaakt voor twee ideeën die in mijn hoofd opkwamen. En ja wel... Eentje door een luchtvaart reclame. (':


    Credendo Vides

    ^ oh die zijn echt super mooi!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DreamerN schreef:
    :$(...)

    Het is heel wat anders geworden dan het voorbeeld dat je gegeven hebt. (': Ik had in eerste instantie een beetje moeite met het vinden van de juiste afbeeldingen en uiteindelijk stuitte ik op de onderste -De sci-fi achtige hal- en wilde daar wat mee proberen. Dus dit is het uiteindelijk geworden, al wil ik ook nog wel een poging wagen om een cover zoals het voorbeeld te maken. Ben benieuwd wat je ervan vind.

    EDIT : OEPS, IK ZAG DAT IK JE ACHTERNAAM VERKEERD HAD GETYPED, ZAL DAT NOG AANPASSEN. xD



    En... Toen kwam ik op het idee om te gaan spelen met de kleurbalans... ^^"




    Had je hier toevallig nog naar gekeken? ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ^ Oh, sorry! Nog niet!
    Zal kijken of ik ook al die kleurschema's weer voor elkaar kan krijgen, maar waarschijnlijk krijg je hele andere. ^^"

    EDIT : Of ik kan kijken of ik de tekst weg kan krijgen in deze afbeeldingen.

    EDIT 2 : Nope... Daar is de achtergrond te druk voor om het even snel te kunnen doen. (':

    [ bericht aangepast op 1 nov 2018 - 14:19 ]


    Credendo Vides

    En de covers zijn nog meer neon geworden dan dat ze al waren. (': Ik heb de naam er voor nu even af gehouden.




    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    En de covers zijn nog meer neon geworden dan dat ze al waren. (': Ik heb de naam er voor nu even af gehouden.





    Oeh, sick. Dankjewel!! <3


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    * Titel: Devotion

    * Korte Samenvatting
    Clarissa Collins wordt gedwongen om naar Hogwarts te gaan. Door niemand minder dan Lord Voldemort. Ze zit gevangen in een geheim complot. Gedwongen om dingen te doen die Clary niet wilt. Ze krijg een opdracht van Lord Voldemort die ze moet volbrengen. Ze staat er helemaal alleen voor. Haar ouders waren ooit trouwe volgelingen van Lord Voldemort. Maar dat is lang geleden. Uiteindelijk belandt Clary in een tweestrijd. Goed of kwaad? Of zit er ook nog iets tussen in?

    Trailer:
    https://www.youtube.com/watch?v=XwZnX6vB7Jw

    Clarissa groeide op een liefdevol gezien. Hawar ouders, David en Davinia hielden erg veel van haar. Tot haar 10e verjaardag woonde het gezin in England. Echter verhuisde het gezin door omstandigheden naar North America. Clarissa ging naar Ilvermorny School Of Witchcraft and Wizardry. Ze had het hier erg naar haar zin en ze voelde zich op haar gemak. Echter viel het Clarissa op dat haar ouders steeds vaker naar England terug gingen. Vlak voor haar 15e verjaardag ging zij voor de eerste keer mee. Terug naar England.

    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    https://i-h2.pinimg.com/564x/6f/a0/b5/6fa0b5b31e22d94b470b0e2896658f3d.jpg
    https://i.pinimg.com/originals/b2/03/f5/b203f5909db6c21346429944ed79d6b5.jpg

    Misschien hier iets van?
    http://whitesimgq.pw/Blue-eyes-by-Jovana-Rikalo-Photo-209848401-500px-Portrait.html

    Het Wizarding World logo vind ik ook heel gaaf. (maar dan wat kleiner en subtiel erin verwerkt) Misschien dat deel van de stokken erbij? En de titel van het verhaal in een soortgelijk lettertype
    http://www.harrypotterhogwartsmystery.com/wp-content/themes/tinyco/front/img/footer-logo53.png

    * Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus, duister, wanhoop

    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal

    * Heeft het haast?
    Doe maar rustig aan, maar ik ben wel heeel benieuwd

    * Eventuele Extra's
    Alvast bedankt!

    Kun je als je tijd hebt misschien ook de tumbnail voor de trailer op youtube maken? Gewoon het zelfde (of iets soortgelijks) maar dan dus horizontaal en 1280 x 720 pixels


    'As long was we're together, does it matter were we go?'

    * Titel Herrezen (en graag ook een Engelse; Resurrection)
    * Korte Samenvatting Na jarenlange gevangenschap ontsnappen Phobos en haar vrienden uit een onderzoeksfaciliteit, allen beroofd van hun herinneringen en in het bezit van dodelijke krachten. Ze gaan op zoek naar hun soortgenoten en wanneer de bulletproof Luke Cage wordt vermoord, zetten ze hun zinnen op Harlem. Phobos, getalenteerd in het naar boven halen van andermans angst en trauma's, komt oog in oog met Cage's moordenaar te staan. Maar wanneer zijn grootste angst háár dood blijkt te zijn, stort haar hele wereld in.
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Ik vind deze foto van Phobos tof, en deze van haar tegenspeler Shades. Maar je kan ze ook vinden door te googlen naar Daniella Alonso (maar dan wel een foto waar ze een beetje dezelfde uitstraling heeft) en op Luke Cage Shades/Theo Rossi Shades, maar hij moet wel een beetje een gangster uitstraling hebben. ;p
    * Sfeer die het weer moet geven
    Gewelddadig, mysterieus? Wordt weer een donker verhaal en angst speelt een grote rol.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Heeft het haast?
    Beetje wel ja 0:)
    * Eventuele Exta's


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik loop weer achter... Het gaat nog niet echt lekker met mij.. Ben momenteel ook nog druk met stage en had daar eindelijk een soort ritme in gevonden, krijg ik Pfeiffer ... Ik probeer nog wel door te gaan, maar de covers kunnen dus wat langer duren.

    De covers voor xSuzzow zijn bijna af. En ik ben met de cover voor Maheegan bezig.


    Credendo Vides

    * Titel: The Affaire
    * Korte Samenvatting: Sarah raakt maar niet niet zwanger, wat ze ook maar probeert. Hierdoor voelt ze zich niet meer vrouwelijk en begint ze aan de trouw van haar man Sam te twijfelen. Sam blijft haar trouw maar ze groeien langzaam maar zeker uit elkaar. Als Sam Zoey aanneemt als zijn juridisch adviseur lijkt de hemel is eens helderder te worden. Sarah's jaloezie jaagt Sam steeds verder weg, in Zoey's armen.
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt: Sam; Sam heughan(met langer haar), Sarah: Caitriona balfe en zoey: jennifer lawrence(blond) (Ze hoeven er niet persé allemaal op te staan)
    * Sfeer die het weer moet geven, verboden verlangens
    * Horizontaal of verticaal?: Verticaal
    * Heeft het haast?: Het liefst zo snel mogelijk.
    * Eventuele Exta's: Willen graag onze gebruikersnamen er klein op: Yourfriend en Sterrenstaef

    Ik heb al een cover gevonden ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    * Titel/ Het reis dagboek van Marie
    * Korte Samenvatting/ Ze gaat op reis en geeft een mysterieuze brief die haar lijdt over haar leven
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt/ ja A.U.B
    * Sfeer die het weer moet geven/ ja
    * Horizontaal of verticaal/ horizontaal
    * Heeft het haast?/ nee
    * Eventuele Exta's/ nee