• Wauw! Topic 7 alweer! Hopelijk kan ik meer mensen helpen in dit topic dan in mijn voorgaande, daar liep het constant een beetje vast. (':

    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Heeft het haast?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden



    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht:
    × Bezig met Concept
    × Concept klaar
    × Mee bezig
    × Wachten op antwoord
    × Aanpassen
    × Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een PB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:

    01.Ristridin ~ Bezig met Concept
    02.Catmint ~Wachten op antwoord
    03.Catan ~ Aanpassen
    04.Frodo ~ Mee bezig
    05.Gaston ~ Bezig met Concept
    06.Maheegan
    07.Nighthawks
    08.yourfriend
    09.MagicInOurHeart

    Afgerond
    Topic 1


    In Archive


    Topic 2

    In Archive


    Topic 3

    In Archive


    Topic 4

    In Archive


    Topic 5

    210. Mediocre
    211. Madrugada
    212. Backbiter
    213. Serein
    214. Ashallayn
    215. Vikings
    216. Cinderella - Voor bewerkwedstrijd Mikko
    217. Delfino
    218. Wieneke
    219. Zahara
    220. Theroux
    221. RickGrimes
    222. Amphibian
    223. Mandrugada
    224. Inktzwart
    225. Los
    226. Mattel
    227. Asuka
    228. Mattel
    229. Kay
    230. DreamerN
    231. Aleshanee
    232. ScinteIIare
    233. Douleur
    234. Shortie
    235. Peyton
    236. Vikings - Winactie
    237. Hiver
    238. JarnePotter
    239. Polovina


    Topic 6:
    240. SamuelDrake
    241. Atrox
    242. Sempre
    243. Harry_Potter007
    244. Framboise
    245. Inktwit
    246. Daisy_Evans
    247. DreamerN
    248. DreamerN
    249. Founder
    250. Dreadful
    251. Agent
    252. Middernacht
    253. Aurea
    254. Poshlost
    255. Middernacht
    256. Nishinoya
    257. Douceur
    258. Verloren>><<
    259. Virtues
    260. LittleBrego
    261. Aleshanee
    262. Faelain
    263. DreamerN
    264. Gentil
    265. Raja
    266. JohannaMason
    267. Mabel
    268. Heir
    269. Coverwedstrijd 1
    270. Plato
    271. Coverwedstrijd 2
    272. Coverwedstrijd 3
    273. Navigator
    274. Frodo
    275. MAGICALBEASTS
    276. Chirrut
    277. Myxterious
    278. Hermownninny
    279. Baudelaire
    280. CARAS
    281. DreamerN
    282. DreamerN
    283. DreamerN
    284. DreamerN
    285. Catmint
    286. Sterrenregen
    287. M0NA
    288. Tragically
    289. WrittenWords
    290. Herfst
    291. Liwanu
    292. PhiIophobia
    293. Frodo
    294. Frodo
    295. DreamerN
    296. Bartok
    297. Necessity
    298. Oakheart
    299. Saluja
    300. Xaeope
    301. Frodo

    Afgerond

    302. Remiinds
    303.Babylon
    304. Frodo
    305.Babylon
    306. Catmint
    307. Alpas
    308. DreamerN
    309. Croweater
    310. DreamerN
    311. Catmint
    312.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2019 - 11:02 ]


    Credendo Vides

    Die laatste is echt wow^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    DreamerN schreef:
    @Catmint, ik ben echt dom geweest... Schijnbaar ben ik vergeten om de andere kleurbalans variaties om ze op te slaan... -.-"
    Ik zal ze proberen overnieuw te maken, misschien wijken sommigen dan nog weer een beetje af.


    Nog andere covers die ik in de afgelopen tijd gemaakt heb:



    Geeft niet hoor ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Croweater schreef:
    Ik heb een cover voor dit verhaal die ik eigenlijk niet zo heel erg tof vind en gezien ik van jouw covers hou, ben ik toch wel benieuwd wat jij ervan zou maken. c:
    En eigenlijk wil ik vragen of je er twee wilt maken, ook voor het vervolg. Het zou wel leuk zijn als ze matchen. ^^

    * Titel Runaway
    * Korte Samenvatting
    Liefde maakt blind. Niemand weet dat beter dan Dana. Vier jaar lang stortte ze zich in een relatie waarbij haar vriend de enige was die nog telde. Vrienden en familie raakte ze kwijt. Toen ze erachter kwam hoe toxisch haar relatie was, was het al te laat. Hij liet haar niet meer gaan.

    Na een jaar slaagt Dana erin om weg te vluchten. Haar invloedrijke en criminele ex weigert haar los te laten en gaat over lijken om zijn eer te redden. Dana zoekt bescherming bij de motorclub van haar broer. Omringd door bendeleden ervaart ze enige veiligheid, al roept dat ook pijnlijke herinneringen op. Opnieuw wordt ze verliefd, maar wetend dat het alleen maar problemen oplevert als ze zich weer met iemand verbindt, houdt ze hem op afstand. Haar ex zal iedereen om wie ze geeft uit de weg ruimen als ze niet naar hem terugkeert.

    Weer raakt ze dierbaren kwijt. Heeft ze wel een keuze?


    * Eventueel plaatjes die je er in wilt
    Ik wil Juice er graag op hebben. Wat foto's die ik tof vind - ik ben slecht in kiezen oeps: (Maar je kunt ook ff googlen op 'Juice Ortiz' of 'Juice SOA')
    1 (oké die is denk ik te vrolijk maar ik hou gewoon van deze foto, maar je moet maar kijken of het matcht. Misschien met een wat minder vrolijkere xD)
    2
    3
    4
    5 (deze is wel mijn favoriet)
    6

    En de faceclaim van Dana is Edita Vilkeviciute. Daar graag een beetje een stoere foto van, maar wel eentje waar ze niet te hoerig gekleed is. Deze vind ik zelf wel tof. c;

    * Sfeer die het weer moet geven Het speelt zich af binnen een motorgang dus iets wat daarbij past? Verder een hoop geweld. Het begint wel schattig en eindigt kut, dus het mag wel een beetje dark/dreigend zijn. Er gaan genoeg mensen dood enzo. c;
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Heeft het haast? Nou het hoeft niet morgen af, maar het liefst ook geen weken wachten. ;p



    Ik heb nu een cover die ik heel tof vind voor het eerste deel, klik, maar ik zou graag een cover voor het tweede deel willen die er een beetje bij past. (:

    Voor de tweede cover geldt eigenlijk hetzelfde als het eerste, maar ik wil in elk geval deze afbeelding daar heel graag op hebben. c; En voor Dana graag deze: Klik!
    De titel is Ghosts.


    Er hangt hier al een stilte van drie maanden, maar ik heb de cover nog steeds nodig haha. In elk geval de tweede, de eerste hoeft niet meer ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sorry, heb een beetje een stressvolle periode gehad en bevind me momenteel in werkweken van 40 uur. Ben van plan het wel weer op te pakken als ik weer een zeker ritme heb gevonden. (:


    Credendo Vides

    Oké, ik begin mijn dagritme weer door te krijgen, dus ik ga weer proberen om covers op te pakken.
    Ik heb om er weer even in te komen de volgende gemaakt voor Catan:



    Ik ga nu verder aan die van Croweater. (:


    Credendo Vides

    Spannend *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oe, dan ga ik miss ook een aanvraagje doen straks (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.



    Heb het geprobeerd om hem ong. hetzelfde te maken als je eerste deel, alleen maakte de onderste afbeelding het me een beetje moeilijk. (':

    Ben benieuwd wat je ervan vind en of ik nog iets aan moet passen.

    Ik ga hoe dan ook nog even kijken of ik sommige dingen nog wat duidelijker kan krijgen, tenzij je natuurlijk anders zegt. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:



    Heb het geprobeerd om hem ong. hetzelfde te maken als je eerste deel, alleen maakte de onderste afbeelding het me een beetje moeilijk. (':

    Ben benieuwd wat je ervan vind en of ik nog iets aan moet passen.

    Ik ga hoe dan ook nog even kijken of ik sommige dingen nog wat duidelijker kan krijgen, tenzij je natuurlijk anders zegt. (;

    Eehm eerlijk gezegd weet ik het niet zo goed hihi. Ik vind hem qua stijl wel passen bij de eerste in elk geval, maar hij oogt nogal rommelig? Van mij mag het gezicht van de man wat meer op de voorgrond (al blijft het natuurlijk vaag, maar zonder dat wit ervoor?) en het lijkt een beetje alsof de armen van het meisje eraf zijn gehakt, dus misschien kun je daar nog wat aan doen? En van mij mag de titel ook nog wel iets opvallender, misschien wat donkerder of dikkere omlijning? En ik heb er wellicht minder verstand van dan jij, maar misschien valt het 'vage' van de onderste afbeelding wat minder op als die juist bovenaan staat en het niet zo contrasteert met het witte? Sorry ik ben altijd heel erg fan van je covers maar van deze ben ik nog niet zo weg :x


    Every villain is a hero in his own mind.

    * Titel: Saving the Raven
    * Korte Samenvatting: How different Harry's life would have been if someone had noticed he was being abused and, perhaps, if he just wanted to be safe (basically, Harry Potter rewrite waarbij iemand wel door heeft dat Harry wordt mishandeld)
    * Eventuele plaatjes die je erin wilt: Ik heb wat plaatjes onder de spoiler gezet, uiteraard mag je andere plaatjes gebruiken maar dan heb je een idee van wat ik in gedachten heb, ik wil in ieder geval niet Harry er vol op hebben maar eerder of een jongen van de achterkant die Harry zou kunnen zijn of zoiets als de tweede foto. Ik zat zelf in ieder geval te denken aan iets van een kooi waar een raaf of in gevangen zit of uit wordt bevrijdt en dan een hint naar Harry Potter/Hogwarts


    * Sfeer die het weer moet geven: iets magisch met een hint van duisternis, qua magisch denk ik eigenlijk aan zoiets als bij jouw cover van Earthbound :)
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal (boekvorm)
    * Heeft het haast? Nee hoor, voor nu staat hij enkel op AO3 en daar worden covers toch niet heel erg gebruikt :) het liefst heb ik hem voor het einde van NaNoWriMo maar het is niet verplicht :3
    * Eventuele Exta's: Ergens in een hoek de tekst 'Harry Potter' en mijn username, Maheegan

    [ bericht aangepast op 31 okt 2018 - 11:36 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis








    Daar zit ik inderdaad ook mee te kloten, ik kwam er niet echt goed uit. Vooral omdat de afbeelding van de man nogal scherp afgesneden word midden op zijn voorhoofd. Die lijn wegwerken zorgt er relatief snel voor dat zijn gezicht grotendeels wegvalt. Hij is nu in ieder geval duidelijker zichtbaar. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:








    Daar zit ik inderdaad ook mee te kloten, ik kwam er niet echt goed uit. Vooral omdat de afbeelding van de man nogal scherp afgesneden word midden op zijn voorhoofd. Die lijn wegwerken zorgt er relatief snel voor dat zijn gezicht grotendeels wegvalt. Hij is nu in ieder geval duidelijker zichtbaar. (:


    Oeh ja, zo is hij heel erg tof! Nog twee kleine dingetjes; die ringen mogen best een beetje de focus hebben, dus zou je die derde ring/vinger ook nog naar voren kunnen halen? Met eventueel nog iets meer arm/schouder? (Even kijken hoe dat eruit ziet) En het ligt misschien aan mij, maar de G leest een beetje als een C, zou je de titel op kunnen schuiven in het wit ernaast? (:


    Every villain is a hero in his own mind.










    Oké, hierbij de derde versie. (: Ik heb iets meer rook onder bij de hand toegevoegd om dat gedeelte ook nog wat duidelijker te krijgen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:










    Oké, hierbij de derde versie. (: Ik heb iets meer rook onder bij de hand toegevoegd om dat gedeelte ook nog wat duidelijker te krijgen.

    Omg hij is echt perfect zo ja! Onwijs bedankt! <33


    Every villain is a hero in his own mind.

    * Titel: Demi
    * Korte Samenvatting: Demi en Remy zijn twee zijden van dezelfde munt. Hoewel ze een identieke tweeling zijn, konden hun persoonlijkheden niet meer verschillen. Wanneer ze voor de grap een dag wisselen, loopt alles mis. Remy, in zijn rol als Demi, valt van het dak van het schoolgebouw en sterft. De menigte gaat ervan uit dat Demi degene is die gestorven is die dag, en de politie steekt het op zelfmoord, maar Demi wéét dat er meer aan de hand is. Terwijl hij zijn rol als Remy verderzet, ontdekt hij steeds meer over de duistere geheimen van zijn broer en verliest hij steeds meer van zichzelf.
    * Eventueel plaatjes die je er in wilt: Ik dacht aan een halve maan ofzo, maar je bent volledig vrij om te doen wat je wil :p
    * Sfeer die het weer moet geven: Duister, somber
    * Horizontaal of verticaal: Verticaal
    * Heeft het haast: Ik zou het als NaNoWriMo-cover willen gebruiken, dus deze maand zou leuk zijn :')
    * Eventuele Exta's: Alvast bedankt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.