• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    I wish I was normal. Guess I'm never gonna be normal. And i fucking hate that.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    aaaaaaaand i feel like shit again.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Van die videos waarin zwangere vrouwen plat liggen en hun kleine bengel in hun buik tekeer gaat alsof er een of andere oorlog gaande is... ja, same. Inclusief de blauwe plekken en gekneusde ribben. En dan vragen mensen zich af waarom zwangere vrouwen zo emotioneel zijn...


    — I was lightning before the thunder —

    This feeling of not being hungry anymore yet not feeling like I ate too much is really nice. I hope I can keep this up.


    kindness is never a burden.

    Firewood schreef:
    Van die videos waarin zwangere vrouwen plat liggen en hun kleine bengel in hun buik tekeer gaat alsof er een of andere oorlog gaande is... ja, same. Inclusief de blauwe plekken en gekneusde ribben. En dan vragen mensen zich af waarom zwangere vrouwen zo emotioneel zijn...


    Pfoeh inderdaad. Ik verbaas me erover hoe goed sommige vrouwen zich er nog onder houden. Lijkt me echt ontzettend zwaar tezamen met de moodswings, misselijkheid, de buik die in de weg gaat zitten en alles :/


    26 - 02 - '16

    Shadowsinger schreef:
    aaaaaaaand i feel like shit again.


    This.


    •

    Shadowsinger schreef:
    aaaaaaaand i feel like shit again.

    This. Fucking hell, en het ging net beter. Why am I like this...

    [ bericht aangepast op 20 jan 2018 - 20:52 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Andere mensen om mij heen; hebben een rijbewijs, zijn getrouwd, en hebben kinderen.
    Ik: Heeft zojuist de kat een preek gegeven doordat ze zich weer misdragen heeft.


    26 - 02 - '16

    Wanneer je een mail krijgt dat je pakje verzonden is, maar je weet niet welk pakje het is omdat je er zo veel in één keer hebt besteld



    Whoopsie?


    kindness is never a burden.

    I love all of my friends so much oh lord <3
    Zowel die op het internet als die in real life want god, ze zijn awesome. I don’t deserve them


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf zit je zo ver over iemands leven te denken en zo zeker van te zijn terwijl je die persoon amper kent.. 😠 en dan probeer ik je erop te wijzen en is het van “Ja, maar ik ben vrij zeker”. Wtf, waarom ben je er vrij zeker over? Je kent hen niet! En als ik vraag waarom, dan zeg je dat je dat denkt?? Echt mens, stop met zo ver nadenken of wat je ook aan het doen bent. Ik vind het persoonlijk niet oké hoe jij alles denkt te weten over een ander zijn leven. Of je nu gelijk zal hebben of niet, zoiets doe je niet. Wat wil je er zelfs mee bereiken. >.<

    Maar ik ben de enige die door heeft of hoort wat voor overthinking en mogelijk onterechte vooroordelen je hebt over anderen. Zal iemand me begrijpen..


    Ik wil een tuin vol egels

    what even, ik vetrek
    eh


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik verbaas me toch iedere keer over hoe mensen het voor elkaar krijgen om mijn naam fout te blijven schrijven terwijl ze me al jaren kennen en dus weten hoe fucking irritant ik het vind als men mijn naam verkeerd schrijft.


    26 - 02 - '16

    Heliotrope schreef:
    Ik verbaas me toch iedere keer over hoe mensen het voor elkaar krijgen om mijn naam fout te blijven schrijven terwijl ze me al jaren kennen en dus weten hoe fucking irritant ik het vind als men mijn naam verkeerd schrijft.



    Eericcah :Y)

    OTOFT: muuuh geen zin om de film af te kijken nu HvNL er doorheen zit. En de rare stank in de woonkamer is echt niet te harden! D:
    Op naar bed. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •