• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I wouldn't trust myself either.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 10:11 ]


    This ain't no place for no better man.

    Ja maar tbh — wat is dit nu weer


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    I found my Martyr.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik word soms echt goed moedeloos van het feit dat iedereen om me heen op reis is/gaat en ik moet nog minstens 9 maanden wachten op een operatie.


    Caution first, always.

    Ryuji schreef:
    Ik word soms echt goed moedeloos van het feit dat iedereen om me heen op reis is/gaat en ik moet nog minstens 9 maanden wachten op een operatie.


    kan je er in de tussentijd niet even onderuit?? (:

    onthoud dat die operatie wel voor je leven is! <3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Eerste bootcamp straks. Exciteeeed.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 12:49 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Bleh

    Alles doet zo'n pijn vandaag. Ik had gisteren niet zo mogen pushen in de fitness. Fml.






    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Die kutlaptop is al twee uur bezit en het is nog steeds op 92% ugh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik kan volgens mij niet meer normaal ademen, whut, Het voelt alsof er geen lucht binnenkomt, maar dat komt er wel...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Copenhagen schreef:
    (...)

    kan je er in de tussentijd niet even onderuit?? (:

    onthoud dat die operatie wel voor je leven is! <3

    Naja, het probleem is dat mijn paspoort nu dus even totaal niet klopt met wat er te zien is aan mij, dus dat zorgt ervoor dat ik zo ongemakkelijk word van de hele situatie dat ik niet meer weg wil voor het 'gefixt' is. Reizen is ook gewoon duur en dan wil ik er ook wel echt van kunnen genieten.
    Maar dan is het echt frustrerend als je nichtjes allemaal op vakantie gaan naar de VS en andere toffe plekken, en je oude klasgenoten zijn op stage in landen als Australië en jijzelf kan momenteel eigenlijk helemaal niets behalve wachten tot je weer kan gaan leven. :')
    Het komt ook allemaal vanzelf goed, maar ik ben inmiddels zo lang bezig met alleen maar wachten en alles ligt nog zo ver in de toekomst dat ik er echt moedeloos van word. :/


    Caution first, always.

    Ugh ik wil zo veel boeken weer gaan herlezen maar ik moet ook nog zo veel nieuwe boeken lezen WHY IS THIS SO HARD.


    Eomer schreef:
    Ugh ik wil zo veel boeken weer gaan herlezen maar ik moet ook nog zo veel nieuwe boeken lezen WHY IS THIS SO HARD.

    Same. Oeps.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Like, leg me alstublieft uit hoe de fuck je op vrijdag nog kunt zeggen dat je wilt samenwonen, op maandagochtend nog zegt dat je van me houdt, en me dinsdagmiddag aan de kant schuift en niets meer met me te maken wilt hebben, terwijl je zelf degene bent die weer met je ex aan de haal gaat. Ook al voegde je dr alleen maar toe op fb, je had kunnen weten dat dat na 50 keer vreemdgaan niet zo goed bij me zou vallen en toch deed je het en koos je ervoor om me niet te begrijpen toen ik kwaad werd. Ik snap het niet en ik voel me in de steek gelaten en gekwetst en ik kan verdomme je ogen er wel uit krabben en UGH. Wat de hel is er toch mis met me dat ik kennelijk zo makkelijk inwisselbaar ben? (Note: toen ik die vraag aan je stelde, maakte je 'kennelijk een hoop' antwoord het er allemaal niet beter op).


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het is legit 3% omhoog gegaan op een uur. Ugh


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis