• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Nog twee dagen, nog twee dagen, nog twee dagen

    I CAN'T HOLD THIS ANY LONGER OMG


    Deep inside, I've never felt alive

    I’ll let karma handle this.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik zou bijna zeggen 'nooit meer', maar hahaha 4x per jaar voor de rest van mijn leven.


    Caution first, always.

    Maar echt kut he - ik ben zo zo zo bang dat hij bee gaat zeggen en wtf dat zou ik echt niet aankunnen want ik heb het nodig. Megahard nodig. En ik ga me echt fucking kut voelen als ik niet mag.
    Nu ja, ik mag nu eigenlijk al niet, maar het enige wat me deze week overeind heeft gehouden is de hoop dat het hierdoor goed ging komen en fuck


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik kan niet eens meer rechtop zitten om er honderd woorden uit te krijgen. Auw auw auw.


    — I was lightning before the thunder —

    Ik ben hier zo bang voor


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    (nerd)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I need a good cleanse.


    kindness is never a burden.

    Q zei error


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I will fuck you up if you try that again.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Okay ik ben niet gelovig en het is extreem hypocriet om dan te bidden voor een god als je iets nodig hebt of ontzettend graag wil, voor mocht hij/het/whatever toch bestaan maar tbh ik ben bereid alle machten aan te roepen in de hoop dat het goed komt cuz I fucking need it


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Tbh ik ben zo klaar met deze situatie. Je lijkt geen enkele fuck om me te geven, terwijl ik juist nu iemand nodig heb die er voor me is en ik ben gewoon zo moe en verdrietig en kan gewoon niet meer.


    This ain't no place for no better man.

    mood: why the hell krijgt benjamin sisko (en avery brooks zelf, want zijn andere bijdragen aan trek mogen absoluut niet vergeten worden) zo weinig aandacht in fan cirkels??? ik weet dat kirk & picard geweldig zijn, maar um. SISKO. VERGEET SISKO NIET


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dafuq am I doing

    Ik hou van Hephaistion. Mijn Hephaistion is wijs en cute en love him.


    Stenenlikker