• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Gibbins schreef:
    Triggering:
    Today was supposed to be a good day. And now I can only think about harming myself and that was not supposed to happen today. Today was the release of something i've waited for for years and my family was able to ruin that in like a second. Oh well. Fuck it. Als ze toch niks om me geven. Dan geef ik er ook geen een meer.

<3

i'm sure they care about you, maybe they're not quite good in showing it the way you want them to show you, but that doesn't mean that they don't love you. they are still taking care of you, giving you food, having you around, maybe it's also difficult for them to reach you because they don't know how they should do it, i dont know, i'm just telling you, dont give up, it might also be hard for them to handle things, but of course i dont know what happened but still <3

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Ik ben weer impulsieve aankopen aan het doen, help.

kindness is never a burden.

Wanneer je een youtube filmpje zit te kijken en je ogen gewoon vanzelf dicht vallen, nu heb ik het einde gemist. En ondanks dat ik moe ben, wil ik nu nog niet naar bed want het is nog zo vroeg.

Physics is awesome

I don't get you at all.

This ain't no place for no better man.

And he tasted like smoke again and i liked it. Damn.

i wanna die with you once or twice.

Nooooo Cass. U do not have the money to buy new books....AGAIN.

You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

Ik wil een blokfluit. Laat me erdoor zijn op alles dat ik mezelf een blokfluit mag kopen.

Mhm?

Oeps schreef:
    Ik wil een blokfluit gitaar. Laat me erdoor zijn op alles dat ik mezelf een blokfluit gitaar mag kopen.

echt same same same

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Ik ga niet op jou reageren, want ik heb daar geen zin in. Je bent gruwelijk kut en ik vind je echt niet aardig, so I'm gonna ignore you.

Deep inside, I've never felt alive

ze taggen elkaar in dingen en doen alsof ik nooit heb bestaan yaaaay zo fijn

I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

Waarom houdt iedereen zo van dat rotverhaal :') het is slecht geschreven, onrealistisch en oppervlakkig. Jemig.

i wanna vincent van gogh cry in a corner

Ik kan er zo slecht tegen als ik op een verjaardag zit, niemand met mij praat en mensen obviously over mij praten. Oh the joy of being a social disaster.

26 - 02 - '16

I'm so scared of myself. I can't handle these thoughts...

— Inner peace, it's hard to find. —

Heliotrope schreef:
    Ik kan er zo slecht tegen als ik op een verjaardag zit, niemand met mij praat en mensen obviously over mij praten. Oh the joy of being a social disaster.

Van wie is de verjaardag? Het is wel een rotgevoel. Ik hoop dat je alsnog een beetje een goede tijd hebt. ❤

Don't walk. Run, you sheep, run.

Met de trein naar mijn ouders gaan voelt ergens altijd een beetje als nostalgie naar het begin van mijn studententijd

"Take my advice; I don't use it anyway."