• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    Blhfjeh, ik voel me een beetje onrustig en het heeft geen concrete reden en nu vraag ik me af of het door de injectie komt, want dit is vreemd :/


    Caution first, always.

    Nope, I ruined it, I'm scared


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    HET IS TIEN UUR ‘n i’m ready for bed ya


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Love this tv show.


    •

    Net Fantastic Beasts gekeken met pa en ma op onze huge tv. Kan niet wachten op het tweede deel! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik hoor gewoon net nergens bij and it’s killing me


    i wanna die with you once or twice.

    lol qing je bent er bijnaaaa i mean like vergelijk met hoeveel je al bereikt hebt


    keep motivated, head up!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik hoef nog maar 300 woorden, en toch denk ik dat ik tot 1 uur door moet werken..


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Volgens mij wil jij geeneens deel uitmaken van dit gezin. Je hebt alleen maar oog voor haar, terwijl er nog twee andere mensen in dit huis wonen. Ik dacht dat het de laatste tijd beter ging, maar blijkbaar zat ik fout. En ik ben er klaar mee. Als dit zo doorgaat, dan trek ik gewoon weer mijn mond open en dan zie ik wel weer wat er gebeurt. Veel erger dan vorig jaar kan het toch niet worden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik Wil voor mijn laatste 'kinder' feestje naar de apenheul maar het is duur rip


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbins schreef:
    Ik Wil voor mijn laatste 'kinder' feestje naar de apenheul maar het is duur rip


    Ik zei nog, ga naar mijn familie kijken.


    This ain't no place for no better man.

    MacReady schreef:
    (...)

    Ik zei nog, ga naar mijn familie kijken.

    Wanneer zijn de openingstijden?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kom op, pijnstillers, doe jullie werk.


    •

    Hoe leuk zijn deze herinneringen? Oh waw, we hadden echt zo'n mooie vriendschap met drie. Dit mis ik echt. Tijd voor een reünie. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik durf het niet in te leveren - AAHRGGG


    There are poems inside of you that paper can't handle