• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    HOOP HOOP HOOP HOOP zo veel hoop wtf alsjeblieeeeeeft make this happen


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    *klein kinderstemmetje*
    Ik wil naar huiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuis D:


    Deep inside, I've never felt alive

    YES YES YES OMFG YESYES


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    .... Fijn dat er WEER geen eten voor me is gehaald.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil zoveel tegen anderen zeggen, zo ontzettend veel, maar het lukt me niet. Ik kan het niet.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    me atm


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wou dat ik vrienden had die gewoon op fietsafstand van me vandaan zouden wonen want ik kan op moment best wel even een echte knuffel gebruiken tbh.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Todoroki schreef:
    Ik wou dat ik vrienden had die gewoon op fietsafstand van me vandaan zouden wonen want ik kan op moment best wel even een echte knuffel gebruiken tbh.

    Ik kan er over... 2 uur zijn?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik haat vandaag.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Logisch, zeggen experts. “De jonge generatie ziet seksuele intimidatie als de laatste vorm van ongelijkheid tussen man en vrouw.”

    Logisch?? LOGISCH? Laatste vorm van ongelijkheid? Bruh wtf, dit is niet oké.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Na vijf dagen werken en niet veel slaap ben ik zo toe aan het weekend. Misschien morgen naar de bioscoop, ik wil nog steeds The Greatest Showman zien en popcorn eten.

    En nu heb ik zin in geroosterde mais met zout.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 18:38 ]


    Physics is awesome

    - bericht verwijdert omdat ik wil voorkomen dat men zich persoonlijk aangevallen voelt, omdat dit niet mijn bedoeling is. Vooral omdat het niet om een bepaald/bepaalde personen gaat -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 19:13 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lol i want to die. Familie geeft toch geen enkele fucking fuck om me.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 19:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —





    Oeps? :')


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Triggering:
    Today was supposed to be a good day. And now I can only think about harming myself and that was not supposed to happen today. Today was the release of something i've waited for for years and my family was able to ruin that in like a second. Oh well. Fuck it. Als ze toch niks om me geven. Dan geef ik er ook geen een meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —