• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Vanavond met mam naar de bios. Ook wel eens leuk. :Y)
    Oja en het is wereldwijde popcorn dag, dus raad eens wie er vanavond een grote bak voor de prijs van een medium gaat halen. *O*

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 15:07 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kat stop met jengelen.

    Dilemma van de dag: gebruik ik een schreefloos lettertype of niet?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben net bij Rituals geweest en klaarblijkelijk spuiten ze een geurtje op de tas. Nu ruikt de gehele bus naar Rituals oeps.


    26 - 02 - '16

    AH Rap Battle: Rooster Teeth Throwdown, still one of my favorite videos. Dat ik door die simpele video gek ben geworden op die sukkels en hun stomme videos. Ö Het enige wat ik daardoor besef is dat ik een waardeloze versie heb van wat andere "humor" noemen.


    — I was lightning before the thunder —

    Looking for cosplay corsets, more like being scarred for life by the pictures they use.


    kindness is never a burden.

    Misschien moet ik het maar uitmaken en mezelf van die hele kut groep af sluiten.


    This ain't no place for no better man.

    Lekker productief geweest - that makes me happy


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ja hoor, Malibu is niet bij de Rituals tas weg te slaan. Ze heeft in ieder geval een goede smaak :')


    26 - 02 - '16

    Godverdomme he. Ik kan dit echt niet aan


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik wil eigenlijk heel graag reageren, maar nee. Niet slim. Komt toch enkel drama van, hoe ik mijn mening ook verwoord. Internet.


    Mhm?

    Ohja ga lekker mij bekritiseren. Vind ik leuk als ik alleen maar probeer te helpen en probeer mee te denken. En als ik mijn stem verhef gaan jullie opeens onschuldig lopen doen. Rot toch op.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is één gigantische kreet op hulp en jij ziet het niet/negeert het helemaal.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    [naam] KOM OP ZEG JE WEET DAT IK NIET STOER PROBEER TE DOEN! IK BEN GEWOON MEZELF MET MN VRIENDEN EN JE HEBT HET RECHT NIET OM MIJN VRIENDEN OF MIJ TE BELEDIGEN! VUILE BITCH!


    all because i liked a girl

    Ik wou dat ik mijn vrienden kon helpen maar ik kan mezelf niet eens helpen.


    — Inner peace, it's hard to find. —