• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    Het is ingeleverd: niks meer aan te doen


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Nog steeds niet goed genoeg


    all because i liked a girl

    Ben zo verward want heb een wervingsplan ingeleverd zonder complete bronnenlijst (geen links toegevoegd perongeluk), wat normaal al genoeg is voor een 1, en heb een 6.5?


    --

    Lol, wanneer de HA vraagt of je op die momenten aan nare dingen denkt. What else to think of lately?


    She's imperfect but she tries

    Dat was een korte vlaag van motivatie... aaaand it's gone


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ’Nee, je hebt geen blaasontsteking.’

    Waarom voelt het dan alsof alles in mijn buik binnenste buiten gedraaid wordt?


    •

    Uuuugh, mn portfolio is bijna klaar, alleen snap ik het laatste deel van een opdracht niet :C


    Stenenlikker

    IK WORD GEK VAN DEZE KRIEBEL. iedereen zegt altijd wel: piercing kost veel onderhoudswerk, piercing laten zetten doet pijn, als het mis gaat, kan de infectie verspreiden en gaat het in je oog zitten.
    MAAR HET ERGSTE IS DE KRIEBEL DIE BETEKENT DAT HET HEELT VERDORIE.
    Ik.
    Mag.
    Er.
    Niet.
    Aanzitten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sinds het vuurwerkincident heb ik wel een heel erge knuffel liefhebbende husky gekregen. Als ze bang is gaat ze nu rechtop zitten als een mens en gooit ze haar beide achterpoten open voor een belly rub, met de daarbij horende trieste blik als je deze niet direct geeft. Poor thing, maar het is tegelijk zo cute.


    — I was lightning before the thunder —

    nee niet meer piano spelen, ga leren


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Het gesprek bij mijn psycholoog was echt... Opluchtend.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zou hem beter dumpen, zou voor ons allebei beter zijn...
    this is gonna hurt tho.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Mam, je zeurt. Pa, ik vind t niet kunnen dat ik een uur buiten moest zijn met de hond omdat jij met een nieuwe leerling bezig moest en dr geen twee Boerboels in de woonkamer mochten omdat Beauty zich verwend gedraagt. Daar komt Beauty namelijk heus wel overheen, aangezien we die situatie laatst ook al hadden zonder dat jij erbij was. Viel heus wel te handelen. (cat)
    Buiten zijn is niet erg en samen met Chevy ook niet, maar de reactie en reden is nogal raar.

    Mjah, als ik mn mond opentrek heb ik het weer gedaan. Dus ik blijf wel stil en doe braaf wat jullie me opdragen. Yes way dat als t me lukt om op mezelf te gaan dat jullje de eerste tijd niet welkom zijn. Begin behoorlijk geïrriteerd te raken van jullie bemoeierige gedrag. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *laat bachelorvak vallen*
    *kiest het jaar daarop het mastervak*
    *opent het blokboek*
    HAHAHAHAHA nee.

    But this time I can't drop it


    She's imperfect but she tries

    Te fuck heb ik net gelezen?


    all because i liked a girl