• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I did good today (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 21:46 ]


    Mhm?

    Horkos schreef:
    (...)
    Van wie is de verjaardag? Het is wel een rotgevoel. Ik hoop dat je alsnog een beetje een goede tijd hebt. ❤


    Mijn aanstaande schoonzus ^^
    Ik voel me gewoon zo ongemakkelijk. Gesprekken starten met mensen die ik niet of amper ken vind ik moeilijk. Vaak ga ik dan stotteren of onhandige dingen zeggen :/


    26 - 02 - '16

    Ik wil een minder slechte vriendin zijn maar rip ik faal


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    I fucked everything up again, didn’t I?


    i wanna die with you once or twice.

    One of the best moments ever: wanneer twee van je katten samen op je schoot liggen te slapen. (H)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jamie Fraser you fucking bitch.


    Heliotrope schreef:
    (...)

    Mijn aanstaande schoonzus ^^
    Ik voel me gewoon zo ongemakkelijk. Gesprekken starten met mensen die ik niet of amper ken vind ik moeilijk. Vaak ga ik dan stotteren of onhandige dingen zeggen :/

    I know the feel. Of dat je iets grappigs probeert te zeggen waarbij de andere persoon ook zo kijkt van "o... ke". Dat helpt niet echt mee aan een goed gesprek. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awkward.


    all because i liked a girl

    Horkos schreef:
    (...)
    I know the feel. Of dat je iets grappigs probeert te zeggen waarbij de andere persoon ook zo kijkt van "o... ke". Dat helpt niet echt mee aan een goed gesprek. 😂


    Inderdaad. En het stomme is - is het feit dat er heel veel jonge moeders zijn in die familie. Negen van de tien gesprekken gaan over kinderen/baby's. Ik kan er niet over meepraten, want geen haar op mijn hoofd die nu aan kinderen denkt D:
    Ik ben echt nog veel te jong en de kat is soms nog net niet too much to handle :')


    26 - 02 - '16

    Heliotrope schreef:
    (...)

    Inderdaad. En het stomme is - is het feit dat er heel veel jonge moeders zijn in die familie. Negen van de tien gesprekken gaan over kinderen/baby's. Ik kan er niet over meepraten, want geen haar op mijn hoofd die nu aan kinderen denkt D:
    Ik ben echt nog veel te jong en de kat is soms nog net niet too much to handle :')

    Hehe, dat is echt ironisch als je het even van een afstand bekijkt dan 😂 Ik heb zelf ook echt niets met kinderen, dus daarin zou ik met je over mee kunnen praten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jehan schreef:
    One of the best moments ever: wanneer twee van je katten samen op je schoot liggen te slapen. (H)


    Maar hoe past dat dan?


    Physics is awesome

    wat een toeval...

    🙄


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MacGyver schreef:
    (...)

    Maar hoe past dat dan?

    Half in of tegen elkaar aan liggend past het prima (: Een van de twee is een kitten dus nog kleiner en mijn benen uitstrekken helpt ook.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2018 - 22:36 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ze weet niet eens meer hoe ze op moet staan of hoe ze haar hand of wat dan ook moet bewegen.


    She's imperfect but she tries