• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 14:07 ]

    Sturmfrei schreef:
    Ik heb Axel eventueel?


    Hij nag altijd naar Liv toekomen (:
    Wil jij eerst schrijven?

    BesidesYou schreef:
    (...)

    Hij nag altijd naar Liv toekomen (:
    Wil jij eerst schrijven?


    Ik vind alles best, maar ik heb nu alleen mijn telefoon tot mijn beschikking -wat dus niet heel handig is- en kan vanavond pas echt wat schrijven. Dus jij mag ook eerst als je wilt ^^


    chaos makes the muse

    Sturmfrei schreef:
    (...)

    Ik vind alles best, maar ik heb nu alleen mijn telefoon tot mijn beschikking -wat dus niet heel handig is- en kan vanavond pas echt wat schrijven. Dus jij mag ook eerst als je wilt ^^


    Ik heb ook eerder geen tijd, dus dat is prima (:

    Heeft iedereen al kennis gemaakt of krijgen ze deze boodschap letterlijk bij het aankomen?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Rae heb ik ook nog voor iedereen. (:


    — I was lightning before the thunder —

    Taeralsahfer schreef:
    Heeft iedereen al kennis gemaakt of krijgen ze deze boodschap letterlijk bij het aankomen?


    Iedereen heeft de kans gehad om zich om te kleden en het belangrijkste uit hun koffers te halen wat ze dachten wellicht nodig te hebben, waarna iedereen zijn/haar koffers af heeft moeten geven aan mensen die zeiden er wel voor te zorgen dat ze op de juiste plaats terecht zouden komen. Daarna hebben ze dit bericht gekregen. Ze kennen elkaar dus nog niet, hebben elkaar wellicht alleen al gezien maar nog niet echt gesproken omdat iedereen mee werd genomen naar een andere kamer. Ze zijn nu niet met zijn allen in dezelfde ruimte, maar moeten wel hun best doen om iedereen (of in ieder geval zoveel mogelijk mensen van het andere geslacht) te leren kennen om erachter te komen met wie ze op een kamer willen slapen.

    Ik hoop dat dit een beetje duidelijk en een makkelijk begin is voor iedereen. Ik wilde voornamelijk het best wel saaie aankomen met de koffers en slepen met de koffers vermijden.

    Dus momenteel moeten ze elkaar opzoeken terwijl ze verspreid over het eiland zijn?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Naar wie mag ik Chloe sturen?


    I was an angel living in the garden of evil

    Is er eventueel iemand voor Eden?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zie nu ook dat er nergens een keuken is, betekent dit dat ze zelf niet moeten koken dan?
    Is er iets van bar oid in het huis?

    Ik ga nu Luís en John schrijven, dan zie ik wel wie naar ze toe gaat :-)
    Ik sta open voor iedereen (van Luís kan ik niet hetzelfde beloven tho).


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Necessity schreef:
    Dus momenteel moeten ze elkaar opzoeken terwijl ze verspreid over het eiland zijn?


    Ja, precies!

    Taeralsahfer schreef:
    Ik zie nu ook dat er nergens een keuken is, betekent dit dat ze zelf niet moeten koken dan?
    Is er iets van bar oid in het huis?

    Ik ga nu Luís en John schrijven, dan zie ik wel wie naar ze toe gaat :-)
    Ik sta open voor iedereen (van Luís kan ik niet hetzelfde beloven tho).


    Oh, goede! Ik zal er een keuken bij zoeken. Een bar is ook zeker aanwezig. Laten we zeggen dat alles aanwezig is wat je je maar kan bedenken, dus mocht je nog iets weten dan zet ik het erbij (:

    Zal ik Linde naar John sturen?

    Taeralsahfer schreef:
    Ik zie nu ook dat er nergens een keuken is, betekent dit dat ze zelf niet moeten koken dan?
    Is er iets van bar oid in het huis?

    Ik ga nu Luís en John schrijven, dan zie ik wel wie naar ze toe gaat :-)
    Ik sta open voor iedereen (van Luís kan ik niet hetzelfde beloven tho).

    Zal ik Chloe dan later naar Luís sturen?


    I was an angel living in the garden of evil

    @ BesidesYou & Cami; fine with me ^_^

    (stiekem had ik gehoopt dat je Chlochlo naar Lulu zou sturen :') #twins)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Mocht Luís er achter komen dat Linde maagd is probeert ie sowieso haar binnen te halen :')
    "Nee, ik vind het helemaal niet erg om te wachten."

    Duh natuurlijk niet, because "ew vajayjay's."


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    Mocht Luís er achter komen dat Linde maagd is probeert ie sowieso haar binnen te halen :')
    "Nee, ik vind het helemaal niet erg om te wachten."

    Duh natuurlijk niet, because "ew vajayjay's."


    Haha, ze moet zich wel echt heel erg veilig bij hem voelen mocht ze dat aan hem vertellen