• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 14:07 ]

    Wuh?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ... uh?


    — I was lightning before the thunder —

    Er is iets achter de schermen gebeurt met mij en de TS dus het gaat totaal niet over de rpg'ers zelf. Laat dat duidelijk zijn. (': dus voel je niet aangevallen lol. Ooh ja en Jenn succes met je rol x' d


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ah, dat is jammer. En ik denk wel dat dat goed gaat komen (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ah Naomi wat jammer :/


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oké, blijkbaar kom ik dus over als een Big Brother. Iets wat helemaal niet mijn bedoeling is, voor zover ik het zie was er alleen miscommunicatie, maar ja. Blijkbaar is niet iedereen het daarmee eens en heb ik het wellicht gewoon heel erg verkeerd aangepakt, wat dus echt mijn bedoeling niet was. Sorry voor de drama die hierdoor lichtelijk is ontstaan.

    Willen jullie nog wel verder met mij als TS of zal ik dit RPG gewoon aan een van jullie overdragen?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 14:40 ]

    Wat er tussen jou en iemand anders gebeurt gaat naar mijn mening alleen jullie aan.
    Ik heb met niemand problemen hier en ik zie bijgevolg ook niet in waarom je je rpg zou moeten overdragen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ok ik heb dus geen idee van wat er gebeurt is, maar het is wel jammer natuurlijk. Verder heb ik er eigenlijk weinig over te melden, het is jammer dat dit nu gebeurt is, en ik hoop dat het nog goed gaat komen want dit RPG is lekker positief en in die sfeer moeten we eigenlijk ook gewoon lekker blijven. (: Ik hoop dat het opgelost kan worden. ^^ Misverstanden zijn erg gemakkelijk omdat typen soms vreselijk hard over kan komen, dus ik hoop dat ook dit begrepen kan worden vanuit beide kanten? In ieder geval is dit wel jammer, maar in mijn ogen breekt zoiets het RPG niet.

    Ik wil sowieso nog verder met dit RPG hoor. (:


    — I was lightning before the thunder —

    Om het weer even lekker positief te gooien, want negativiteit is nergens goed voor...

    Heeft iemand nog leuke ships die ze zien, nu er meer rollen ontstaan? (:


    — I was lightning before the thunder —

    Firewood schreef:
    Om het weer even lekker positief te gooien, want negativiteit is nergens goed voor...

    Heeft iemand nog leuke ships die ze zien, nu er meer rollen ontstaan? (:


    Sowieso Eden+John=Edohn. The dearest mommy and daddy.
    En Eden+Lucian=Edian. Aangezien Eden wel wat romance in haar leven kan gebruiken.


    Ik vind echt alle rollen echt helemaal geweldig en ik denk echt dat er super, super leuke stelletjes uit kunnen komen! Ik vind het wel gaaf hoe de rollen eigenlijk wel heel goed bij elkaar passen zonder dat er (voor zover ik weet) iets daarover is afgesproken voor de rollen gemaakt werden en dat de rollen echt heel erg gevarieerd zijn

    Taeralsahfer schreef:
    Wat er tussen jou en iemand anders gebeurt gaat naar mijn mening alleen jullie aan.
    Ik heb met niemand problemen hier en ik zie bijgevolg ook niet in waarom je je rpg zou moeten overdragen.


    Hier sluit ik me bij aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Linde staat er nu ook op (:

    Naar wie kan ik Olivia of Linde sturen?

    Ik heb Axel eventueel?


    chaos makes the muse