• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 14:07 ]

    Ik had het na willen kijken, maar heb er helaas nog geen tijd voor gehad.

    Wat mij betreft is naar een centralere plek gaan prima, maar kan me voorstellen als het voor degene die al in gesprek zijn vervelend is?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Er vallen dus in ieder geval twee meiden weg, ik wil best een nieuwe rol maken, wel kort en bondig. Een dame dan maar, tenzij er dus 2 mannen zijn die elkaar interessant vinden? Dan is het niet nodig, heeft iedereen zijn/haar duo nog?


    - thank you for existing -

    Ik dacht dat er wel twee mannen waren, Luïs en Nicolai, toch?

    In dat geval zou het dan inderdaad opgelost zijn en is alleen de vraag even hoe we nu verder gaan?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik schrijf morgen!
    Kan het gesprek wat naar een eind brengen en dan naar een centrale plek sturen: misschien dat de kandidaten zich aan elkaar moeten voorstellen of zo?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2018 - 22:31 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Is er misschien iemand voor Eden?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cami schreef:
    Ik schrijf morgen!
    Kan het gesprek wat naar een eind brengen en dan naar een centrale plek sturen: misschien dat de kandidaten zich aan elkaar moeten voorstellen of zo?


    Dit lijkt me ook beter, want nu gaat het niet vooruit.
    Misschien kunnen we alle personages laten verzamelen bij de bar voor een instuif?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ben voor!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben ook voor!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    I’m in


    - thank you for existing -

    Ik ook!


    chaos makes the muse

    NIET DOOD LATEN GAAN!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2018 - 21:56 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oke, ik ga morgen een post proberen te maken met Eden. Is er iemand die daarin betrokken mag worden?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Je mag Nic er wel bij betrekken ^^ hij is al in de bar, dus ik was eigenlijk aan het wachten tot er daadwerkelijk iemand anders de bar binnen zou komen zodat ik ook kon posten met inhoud, in plaats van hem een beetje lonely voor zich uit te laten staren :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:


    - thank you for existing -