• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 14:07 ]

    Cami schreef:
    Lieve mensen,
    Even een korte mededeling:
    Ik vertrek morgen voor een mini vakantie naar Rome, ik kan dan pas zaterdag weer reageren in het speeltopic !


    Veel plezier!

    Ik las net Dex, en ik wil niet vervelend doen maar het lijkt me niet dat mensen in zo'n programma hun eigen telefoon mogen bijhouden?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    Ik las net Dex, en ik wil niet vervelend doen maar het lijkt me niet dat mensen in zo'n programma hun eigen telefoon mogen bijhouden?

    Goed punt. Call me old fashioned maar ik ging er vanuit dat ze de info van de programma makers op papier kregen :')


    I was an angel living in the garden of evil

    Taeralsahfer schreef:
    Ik las net Dex, en ik wil niet vervelend doen maar het lijkt me niet dat mensen in zo'n programma hun eigen telefoon mogen bijhouden?


    Heej,
    Zou je me kunnen vertellen waarom niet? Want ik dacht dat dat wel prima was en dat heb im ook gezegd tegen Sturmfrei waardoor het ook in Axel's stukje staat. Maar kan natuurlijk dat ik ergens niet over nadenk.

    Maar ik ging er zelf ook van uit dat ze een brief kregen met de info, haha

    Idk meestal bij die reality programmas zijn ze echt compleet van de rest van de wereld afgeschermd omdat niks zou uitlekken via social media en zo de kijkcijfers ondermijnen en ook om zo de emoties van de deelnemers wat te beïnvloeden.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Het is natuurlijk jouw rpg en jij beslist uiteindelijk maar bij mij kwam het gewoon vreemd over


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    Idk meestal bij die reality programmas zijn ze echt compleet van de rest van de wereld afgeschermd omdat niks zou uitlekken via social media en zo de kijkcijfers ondermijnen en ook om zo de emoties van de deelnemers wat te beïnvloeden.


    Oh, dat klinkt wel echt heel erg logisch inderdaad! Oke, thanks, dan doen we dat.

    Vanaf nu kunnen er dus geen mobiele telefoons meer gebruikt worden in het RPG.

    Ik zat net lekker te scrollen op Pinterest en kwam dit prachtplaatje tegen waardoor ik meteen aan Luís moest denken :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is precies Luïs haha.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lieve mensen,
    Ik heb het op het moment even heel druk met mijn scriptie en zit daardoor ook even enorm in een stress momentje. Ik zal proberen zo snel mogelijk te posten, maar zal er in ieder geval voor zorgen dat ik zondagavond uiterlijk weer een stukje geschreven heb.

    Taeralsahfer schreef:
    Ik zat net lekker te scrollen op Pinterest en kwam dit prachtplaatje tegen waardoor ik meteen aan Luís moest denken :')


    Ah lieve Luís <3


    I was an angel living in the garden of evil

    Oh coño, ik zie nu pas het dingetje over de telefoontjes, sorryy! Ik zag in de begin post staan dat iedereen een mail kreeg, daarom dacht ik dat. Ik pas het aan! (de 2e post dan, eerste is niet zo relevant)


    - thank you for existing -

    Ik zie nu pas dat beiden hebben geantwoord op mijn post, mijn excuses. Morgen ga ik hier goed voor zitten! (:
    Wat een leuke posts by the way. Je ziet echt de verschillende personages zo goed.


    — I was lightning before the thunder —

    De TS is niet meer actief?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Echt niet?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'