• Hallo, hallo (cat)
    Ik heb een vraagje voor degenen die toevallig al naar Amerika zijn geweest of gewoon heel goed weten waar je tickets moet kopen.

    Vriendinnen en ik willen dus naar Amerika. (duh) Ik heb net zitten kijken, en we zaten te denken aan Miami. Ik vind daar best goedkope hotels en appartementen, tot mijn verbazing. Maar naar wat ik heb gezien komt het er dan op neer dat vliegen meer gaat kosten dan het verblijf daar. Het is natuurlijk erg ver vliegen, dus niet gek dat het geen 100 euro is.
    Maar toch vind ik bijna 700 euro voor een vlucht met 2x overstappen pittig veel.

    Dus ik vroeg me af, weet iemand toevallig waar je goedkopere vluchten naar Amerika kan boeken? We hoeven niet per se met KLM, dus dat scheelt misschien.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nou goedkope vluchten naar Amerika zijn gewoon relatief lastig te vinden en je moet een beetje geluk en geduld hebben. Wat je wel kan doen om de prijs te drukken:

    -Vroeg in de ochtend of laat op de avond vliegen
    -Directe vluchten zijn vaak duurder dan wanneer je overstapt
    -Vliegen op Maandag tot en met donderdag, niet in het weekend
    -Je vlucht niet in het weekend boeken, dan zijn ze ook vaak duurder

    Voor de rest wil ik wel even benadrukken dat goedkoop echt niet áltijd het beste is, mijn vader ik zijn met KLM gevlogen en volgens mij hadden we niet bepaald goedkope tickets, we hadden daar in tegen wel genoeg beenruimte. Ook kregen we drinken en eten en konden we films kijken, wat de reis wel allemaal wat fijner maakte.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou goedkope vluchten naar Amerika zijn gewoon relatief lastig te vinden en je moet een beetje geluk en geduld hebben. Wat je wel kan doen om de prijs te drukken:

    -Vroeg in de ochtend of laat op de avond vliegen
    -Directe vluchten zijn vaak duurder dan wanneer je overstapt
    -Vliegen op Maandag tot en met donderdag, niet in het weekend
    -Je vlucht niet in het weekend boeken, dan zijn ze ook vaak duurder

    Voor de rest wil ik wel even benadrukken dat goedkoop echt niet áltijd het beste is, mijn vader ik zijn met KLM gevlogen en volgens mij hadden we niet bepaald goedkope tickets, we hadden daar in tegen wel genoeg beenruimte. Ook kregen we drinken en eten en konden we films kijken, wat de reis wel allemaal wat fijner maakte.


    Ja ik ben ook met KLM naar Zuid-Afrika gevlogen en was heerlijk. Maar toen ging ik met m'n vader en die betaalde :') Nu moet student zelf.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nepthys schreef:
    (...)
    Ja ik ben ook met KLM naar Zuid-Afrika gevlogen en was heerlijk. Maar toen ging ik met m'n vader en die betaalde :') Nu moet student zelf.


    Hahaha, ja dat is herkenbaar hoor (: Mijn vader betaalde ook.
    Ik zag zelf wel laatst 5 dagen NewYork voor 580 euro inclusief verblijf (met ontbijt) en vluchten, maar wss zit die al vol en New York zelf is ook gewoon duur qua eten enzo. Anyways, ik weet niet voor wanneer je wilt gaan, maar ik zou gewoon even een tijdje alles in de gaten houden en wellicht een andere bestemming kiezen als er plots een goede aanbieding langs komt. Al is dat natuurlijk jullie keuze :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hahaha, ja dat is herkenbaar hoor (: Mijn vader betaalde ook.
    Ik zag zelf wel laatst 5 dagen NewYork voor 580 euro inclusief verblijf (met ontbijt) en vluchten, maar wss zit die al vol en New York zelf is ook gewoon duur qua eten enzo. Anyways, ik weet niet voor wanneer je wilt gaan, maar ik zou gewoon even een tijdje alles in de gaten houden en wellicht een andere bestemming kiezen als er plots een goede aanbieding langs komt. Al is dat natuurlijk jullie keuze :'D

    Ja we zijn nog aan het oriënteren, moeten ook in de zomervakantie (student meh) dus is dan extra duur. Even zien of we het zouden kunnen en anders gaan we een ander jaar :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    In welke periode wil je heen gaan?

    Oh wait dat heb je net beantwoord. Als ik zoek voor tickets van Schiphol naar Miami vind ik ze voor 440 euro, via vliegtickets, wel aan het begin van de zomervakantie al.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 11:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    In welke periode wil je heen gaan?

    Oh wait dat heb je net beantwoord. Als ik zoek voor tickets van Schiphol naar Miami vind ik ze voor 440 euro, via vliegtickets, wel aan het begin van de zomervakantie al.

    Ja we hebben echt een rot periode om te gaan. M'n vriendinnen hebben gewoon een baan, en we zouden dan eind juli gaan. Dan hebben we vakantie, aangezien ik in de zomer ga werken waar zij werken. Dus we zitten echt in de top qua prijzen :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb hier geen kennis van maar ik wilde gewoon even zeggen; omg je gaat naar amerika, ik ben zo jaloers hahaha :'D Ik hoop dat je iets kan vinden wat nog een beetje minder prijzig is. Kun je trouwens niet wat acties in de gaten houden? Ik zie zovaak dingen voorbijkomen van vakantiepiraten en dat soort sites.

    Dus je kunt niet in de voorjaarsvakantie gaan? Ik weet namelijk bij ons op school dat ik koningsdag 27 april, tot en met 13 mei vrij heb.
    Eigenlijk hebben we drie dagen tussendoor school, maar we hebben dan stage en ik heb dat zo gepland dat ik lekker vrij ben :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Een vriendin van mij en ik zijn dus ook op zoek naar hoe we het beste op vakantie kunnen haha. We blijven in Europa ivm de kosten, maar we hadden voor 400 euro een retourtje New York via Reykjavik (omg, en dan 19 uur overstap in Reykjavik which means dat je daar ook wel even rond kunt kijken <3 ) maar euh Amerika is gewoon niet te doen xD

    Ik zag ergens op Facebook zo'n reclame van retour Miami voor 300 euro. Die reclame krijg ik best wel vaak te zien de laatste tijd, dus als ik 'm weer zie zal ik even kijken hoe en wat en de link aanklikken en hier droppen, want jij hebt er vast wel iets aan.

    Ik heb overigens afgelopen oktober voor het eerst van m'n leven gevlogen, haha, van Londen naar Amsterdam met EasyJet en ik vond dat eigenlijk wel prima. Heb geen ervaring met KLM of wat dan ook dus idk. Maar EasyJet was prima en dat is volgens mij wel een van de goedkopere airlines


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    KyloRen schreef:
    Ik heb hier geen kennis van maar ik wilde gewoon even zeggen; omg je gaat naar amerika, ik ben zo jaloers hahaha :'D Ik hoop dat je iets kan vinden wat nog een beetje minder prijzig is. Kun je trouwens niet wat acties in de gaten houden? Ik zie zovaak dingen voorbijkomen van vakantiepiraten en dat soort sites.

    Nou het is niet zeker he Laura, we kijken naar de opties hahah :’D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    SPECS schreef:
    Dus je kunt niet in de voorjaarsvakantie gaan? Ik weet namelijk bij ons op school dat ik koningsdag 27 april, tot en met 13 mei vrij heb.
    Eigenlijk hebben we drie dagen tussendoor school, maar we hebben dan stage en ik heb dat zo gepland dat ik lekker vrij ben :'D

    Nee dan heb ik wel vrij, maar m’n vriendinnen als gewoon werkende peepz niet


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Derks schreef:
    Een vriendin van mij en ik zijn dus ook op zoek naar hoe we het beste op vakantie kunnen haha. We blijven in Europa ivm de kosten, maar we hadden voor 400 euro een retourtje New York via Reykjavik (omg, en dan 19 uur overstap in Reykjavik which means dat je daar ook wel even rond kunt kijken <3 ) maar euh Amerika is gewoon niet te doen xD

    Ik zag ergens op Facebook zo'n reclame van retour Miami voor 300 euro. Die reclame krijg ik best wel vaak te zien de laatste tijd, dus als ik 'm weer zie zal ik even kijken hoe en wat en de link aanklikken en hier droppen, want jij hebt er vast wel iets aan.

    Ik heb overigens afgelopen oktober voor het eerst van m'n leven gevlogen, haha, van Londen naar Amsterdam met EasyJet en ik vond dat eigenlijk wel prima. Heb geen ervaring met KLM of wat dan ook dus idk. Maar EasyJet was prima en dat is volgens mij wel een van de goedkopere airlines

    Reykjavik lijkt me ook wel gaaf ja!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nepthys schreef:
    (...)
    Nou het is niet zeker he Laura, we kijken naar de opties hahah :’D

    Nee, oké. Maar je bent ermee bezig, dus it's something haha :')

    Ik weet trouwens niet wat voor soort vakantie jullie willen, maar Miami is wel, van wat ik van mensen gehoord heb die daar zijn geweest, een uitgaansplek en op het strand liggen plek. Verder zijn er ook wel wat aquariums en waterparken en dergelijke. Als je ook wat cultuur wilt snuiven, maar ook alsnog strand wilt hebben en uitgaan, dan zou ik eerder New Orleans aanraden om heen te gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered