• Hallo, hallo (cat)
    Ik heb een vraagje voor degenen die toevallig al naar Amerika zijn geweest of gewoon heel goed weten waar je tickets moet kopen.

    Vriendinnen en ik willen dus naar Amerika. (duh) Ik heb net zitten kijken, en we zaten te denken aan Miami. Ik vind daar best goedkope hotels en appartementen, tot mijn verbazing. Maar naar wat ik heb gezien komt het er dan op neer dat vliegen meer gaat kosten dan het verblijf daar. Het is natuurlijk erg ver vliegen, dus niet gek dat het geen 100 euro is.
    Maar toch vind ik bijna 700 euro voor een vlucht met 2x overstappen pittig veel.

    Dus ik vroeg me af, weet iemand toevallig waar je goedkopere vluchten naar Amerika kan boeken? We hoeven niet per se met KLM, dus dat scheelt misschien.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    SPECS schreef:
    Ik zag net dit voorbij komen, ik weet niet hoe het zit met de datums enzo, maar dat zou je even moeten kijken

    https://www.vakantiepiraten.nl/vakanties/op-naar-miami-retourvluchten-nu-voor-maar-euro298-8-dagen-incl-fijn-verblijf-met-ontbijt-al-voor-maar-euro463_10259?utm_source=facebook&utm_medium=socialorganic&utm_campaign=nl_4_tu_both_deal__jetairfly-com-nl_usa_miami___sh&utm_content=10259

    Ah, lief dat je eraan denkt!

    Ik zie deze site vaker voorbij komen, maar is het legit?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nepthys schreef:
    (...)
    Ah, lief dat je eraan denkt!

    Ik zie deze site vaker voorbij komen, maar is het legit?


    Hahaha ja ik zag het voorbij komen, klikte weg en toen dacht ik 'wacht eens even....shit even terug!' :')

    Ja vakantiepiraten is gewoon een website/organisatie die de beste deals opspoort en voor je uitzoekt. Ze zijn niet het bedrijf waarbij je boekt, maar ze verwijzen je door naar goede aanbiedingen van organisaties.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zit nu in Amerika en ik heb voor ongeveer 1200 euro al mijn tickets (drie reizen, vijf vluchten) gekocht op Vliegtickets.nl

    De vlucht van Schiphol naarJFK was acht uur, dus redelijk lang. Houd in je achterhoofd dat je wel beenruimte wilt, want het is gewoon lang stilzitten. En reken er niet op dat je het vliegveld af mag als je een lange overstap hebt, in verband met visum of het feit dat je achter de douane moet blijven.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.