• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2018 - 17:19 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ok ze komt dus waarschijnlijk op een gesloten afdeling te zitten en idk, dat klinkt heavy af.


    She's imperfect but she tries

    Vandaag lekker vroeg thuis en ik heb gestofzuigd dus ik ben blij. Slapen ging gisteravond beter dan vorige week maandag dus vanavond gewoon weer relaxt naar bed gaan en slapen, dan blijft het vast goed gaan.

    Alleen jammer dat die ene opmerking weer voorbij kwam.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2018 - 17:53 ]


    Physics is awesome

    Damn kom op, waarom, word ik nu echt ziek? Ik ben nooit ziek... Waarom? Ik heb tentamens


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Auw


    Mhm?

    me 'oh well ik begin echt precies dikker te worden aan m'n kont en bovenbenen meh meh'
    also me *maakt warme chocolademelk en propt terwijl koekjes in haar mond*



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tad schreef:
    Ok ze komt dus waarschijnlijk op een gesloten afdeling te zitten en idk, dat klinkt heavy af.

    Ik weet niet waar dit precies over gaat, maar als het gaat over de psychiatrie, ik heb ervaring met gesloten afdelingen dus als je er meer uitleg over wil of iets, je mag me altijd pb’en. Ik dacht ik bied het even aan haha


    i wanna die with you once or twice.

    zucht

    Ik voel me gewoon helemaal kut. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn liefde voor Goro Majima heeft geen grenzen.


    Caution first, always.

    Ryuji schreef:
    Mijn liefde voor Goro Majima mezelf heeft geen grenzen.


    Heaven is a place that we all have

    Harry Styles als de nieuwe james bond? neeeee please. Veel te jong.
    Also; kunnen ze het alsjeblieft niet hebben over Heath Ledger. It makes me sad. (no_chears)

    KyloRen schreef:
    Harry Styles als de nieuwe james bond? neeeee please. Veel te jong.
    Also; kunnen ze het alsjeblieft niet hebben over Heath Ledger. It makes me sad. (no_chears)


    Wat nee


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    KyloRen schreef:
    Harry Styles als de nieuwe james bond? neeeee please. Veel te jong.
    Also; kunnen ze het alsjeblieft niet hebben over Heath Ledger. It makes me sad. (no_chears)


    W A T NEE ew


    Heaven is a place that we all have

    yiiikes


    Caution first, always.

    Breathe in breathe out. Misschien is ze gewoon ook vrij op maandag en belt ze morgen. Just stay calm. Haal iets van chocolade bij de Jumbo, blijf thee drinken en werk rustig verder aan je armour. Er is nog steeds hoop.


    At the end we're all cursed