• Hallo allemaal,

    Vorige week dinsdag begon de eerste aflevering van De Luizenmoeder op NPO. Nu was ik met de voorstukjes al erg enthousiast geraakt maar natuurlijk vergeten. Vanochtend stond mijn halve Facebook vol en besloot ik het eens terug te kijken.

    Wat een heerlijke slechte serie. De liedjes die Juf Ank zingt zijn erg leuk en herkenbaar en alle stukjes in de serie zijn gewoon lekker simpel, waar en droog. Het is totaal mijn humor dus ik weet wat ik de komende weken op dinsdag kijk =)

    Zijn er meer mensen die het gezien hebben en wat vonden jullie ervan?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ristridin schreef:
    (...)

    Jaa gelukkig wel!


    Wacht serieus! Hoe weet je dat?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Wacht serieus! Hoe weet je dat?


    Geen idee, ik hoorde dat van iedereen. Ik dacht dat iemand het op FB had gelezen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Er komt inderdaad een seizoen 2! De cast is nu bij DWDD en hier werd gezegd dat er een volgend seizoen komt (:.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ik heb zoveel zin in de bloopers XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I lof bloopers


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maim schreef:
    Er komt inderdaad een seizoen 2! De cast is nu bij DWDD en hier werd gezegd dat er een volgend seizoen komt (:.

    Aaah nice! Vond het ook een leuke laatste aflevering.

    Vind Volkert wel een lul. Arme vriendin.


    ars moriendi

    Weet iemand waar je alle afleveringen terug kan kijken? Ik wil zo min mogelijk reclame en van uitzending gemist en NPO zijn ze niet meer, of je moet betalen. Ik heb wel een site, maar daar is om de 5 minuten reclame. Niet heel prettig, dus. Weet iemand een site?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.