• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    •

    Scipio schreef:
    (...)
    I’m so sorry my dear omg dit is zo vreselijk

    Dit is de reden dat ik van je hou 😂💔


    i wanna die with you once or twice.

    Bedankt mam dat je me niet eens op wilt halen en dat ik lekker in de koud 40 minuten kan wachten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mod medeling: bericht leeggehaald

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2018 - 22:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^Hierboven,

    ik wil geen ruzie uitlokken ofzo, maar ik vind dat echt geen normale en hele triggerende post. Sorry, maar je kunt het op zn minst onder een spoiler zetten en dan nog. Dit doet me gewoon kinda pijn. Ik struggel met automutilatie en het is heel moeilijk om te stoppen, het is niet mooi damnit het is lelijk en het verpest je lichaam en ugh. Nee, nee. Dit kan echt niet, echt niet. Mensen, waaronder ik, hebben zichzelf het ziekenhuis in gesneden omdat het zo damn fout ging. Doe niet alsof het allemaal super leuk en fijn is. Daarmee stap je op mijn hart en trigger je mij -die echt super haar best doet om clean te blijven- en waarschijnlijk anderen alleen maar en no offence maar het lijkt alsof je gestoord bent als je zoiets post


    i wanna die with you once or twice.

    Ada schreef:
    ^Hierboven,
    ik wil geen ruzie uitlokken ofzo, maar ik vind dat echt geen normale en hele triggerende post. Sorry, maar je kunt het op zn minst onder een spoiler zetten en dan nog. Dit doet me gewoon kinda pijn. Ik struggel met automutilatie en het is heel moeilijk om te stoppen, het is niet mooi damnit het is lelijk en het verpest je lichaam en ugh. Nee, nee. Dit kan echt niet, echt niet. Mensen, waaronder ik, hebben zichzelf het ziekenhuis in gesneden omdat het zo damn fout ging. Doe niet alsof het allemaal super leuk en fijn is. Daarmee stap je op mijn hart en trigger je mij -die echt super haar best doet om clean te blijven- en waarschijnlijk anderen alleen maar en no offence maar het lijkt alsof je gestoord bent als je zoiets post

    precies dit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Alsof ik het zo leuk vind dat ik het doe man. Laas mich doch einfach. Mein leben. I need help and I want it and nobody even cares. Let me. Mijn god. Ik wil dit toch ook niet!!!!!!


    Je kan ook gewn vragen of het uberhaupt wel goed gaat. Ik post dit niet zomaar of wel? Nee.

    Mod mededeling: bericht aangepast

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 22:08 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2018 - 22:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is duidelijk dat het niet goed gaat, zoiets doe je niet zomaar. Maar ik voel me niet echt goed genoeg om je daarop aan te spreken als ik zelf ook genoeg problemen van mezelf heb waar ik dagelijks mee bezig ben. Maar je vraagt nu ook gewoon om je te laten, dus ik snap nou niet echt wat je bedoeling hiermee was. Maar goed. Sorry i guess?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga dit hierboven even niet lezen allemaal because can’t handle that at this moment • me is sorry.

    //

    Het eten was heel erg lekker, maar ik voel me nu wel echt een faalkonijn vergeleken met de rest • met hun banen, dates en relaties. Het spannendste in mijn leven is een pakketje boeken van de postbode.


    •

    Leith schreef:
    Het is duidelijk dat het niet goed gaat, zoiets doe je niet zomaar. Maar ik voel me niet echt goed genoeg om je daarop aan te spreken als ik zelf ook genoeg problemen van mezelf heb waar ik dagelijks mee bezig ben. Maar je vraagt nu ook gewoon om je te laten, dus ik snap nou niet echt wat je bedoeling hiermee was. Maar goed. Sorry i guess?


    Nee ik sorry. Ik weet het echt niet meer. Ik wil gewoon gelukkig zijn. Heb niet eens redens om niet gelukkig te zijn. Ik heb ene vriend, werk een eigen huis, maar toch is er iets in mijn hoofd dat mij onderuit haalt en mij diep de geond in drukt.
    Ik wil niet gelaten worden, ik wil hulp. Mijn vriend gaat morgen bellen naar een psychologische instantie in de hoop dat ze Engels kunnen spreken. Zij zijn mijn laatste hoop op het moment. Ik wil gewoon niet verder zo. Hoe het nu is.
    Ik wil niet die gedachten hebben dat ik nutteloos ben en niemand iets goed kan doen. Niet alleen ik lijd eronder, ook mijn vriend en ik wil hem niet kwijt door dit. Door deze shit.

    Mod mededeling: bericht aangepast

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2018 - 22:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Absolutist schreef:
    Ik ga dit hierboven even niet lezen allemaal because can’t handle that at this moment • me is sorry.

    //

    Het eten was heel erg lekker, maar ik voel me nu wel echt een faalkonijn vergeleken met de rest • met hun banen, dates en relaties. Het spannendste in mijn leven is een pakketje boeken van de postbode.


    Boeken zijn leuk though. <3 Heb je nieuwe boeken besteld dan? Welke? c:

    OTOFT:
    Muh, komt oma ook nog es eind deze week. En ze blijft slapen. En de mensen van schieten willen me heel graag helpen, maar net als de rest van de wereld weet niemand hóé ze me kunnen helpen. En ikzelf weet het inmiddels ook niet meer.

    De drang voor zm wordt met de dag groter en ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ^ Zou je alsjeblieft kunnen stoppen net omschrijven wat je hebt gedaan? Of het onder een spoiler stoppen? Dat zou erg gewaardeerd worden. D:

    //

    @ Yo • de boeken van The Wrath & The Dawn en het eerste boek van The Raven Boys. Hopelijk komen ze snel binnen!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 22:22 ]


    •

    Absolutist schreef:
    ^ Zou je alsjeblieft kunnen stoppen net omschrijven wat je hebt gedaan? Of het onder een spoiler stoppen? Dat zou erg gewaardeerd worden. D:


    Kan ik gewoon neerzetten wat ik wil? Is het ljh topic toch. Er staat nergens dat het niet mag en als het je stoort lees dan alsjeblieft niet. Ik mag toch ook mijn gedachten kwijt. Alsjeblieft. En vat dit niet boos op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flugzeug schreef:
    (...)

    Nee ik sorry. Ik weet het echt niet meer. Ik wil gewoon gelukkig zijn. Heb niet eens redens om niet gelukkig te zijn. Ik heb ene vriend, werk een eigen huis, maar toch is er iets in mijn hoofd dat mij onderuit haalt en mij diep de geond in drukt.
    Ik wil niet gelaten worden, ik wil hulp. Mijn vriend gaat morgen bellen naar een psychologische instantie in de hoop dat ze Engels kunnen spreken. Zij zijn mijn laatste hoop op het moment. Ik wil gewoon niet verder zo. Hoe het nu is.
    Ik wil niet die gedachten hebben dat ik nutteloos ben en niemand iets goed kan doen. Niet alleen ik lijd eronder, ook mijn vriend en ik wil hem niet kwijt door dit. Door deze shit
    .

    Hey mop, ik snap dat het echt heel moeilijk is. Wil je anders even met iemand van de vertrouwenspersonen hier praten? Gewoon om even je verhaal kwijt te kunnen aan iemand die hier wellicht mee kan helpen? Ik hoop echt het beste voor je, en ik hoop serieus dat het goedkomt, want niemand verdient dit. Jij ook niet. De VT's staan iig voor je klaar, alleen ik persoonlijk zou hier niet echt mee kunnen helpen. Hopelijk kan je het bij iemand kwijt.


    Mod mededeling: bericht aangepast

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 22:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 28 jan 2018 - 22:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^ Het is sociaal om het onder een spoiler te zetten, aangezien het andere mensen de verkeerde gedachten kan geven. Ik neem aan dat je dat niet wil? Er staat overigens geen 16+ aanduiding bij dus ik weet van te voren niet wat ik ga lezen.


    •

    Absolutist schreef:
    ^ Zou je alsjeblieft kunnen stoppen net omschrijven wat je hebt gedaan? Of het onder een spoiler stoppen? Dat zou erg gewaardeerd worden. D:

    Dit zou ik ook erg waarderen ja


    i wanna die with you once or twice.