• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    I tried to sell my soul; it didn't go so well, cause I'm still here, right here.

    Let's do something very very very stupid again. Cause i lost all my shits i gave about myself - not that it was much but it's all gone now.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben de enige hier thuis die met mijn vader praat en nu behandelen mijn moeder en zusje me alsof ik Satan himself ben and I don't know if I can handle this.


    Eomer schreef:
    Ik ben de enige hier thuis die met mijn vader praat en nu behandelen mijn moeder en zusje me alsof ik Satan himself ben and I don't know if I can handle this.


    that is just plain rude.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    that is just plain rude.


    I know — en voor mij was dit (praten met hem) echt zó'n gigantische stap en nu voel ik me er dus helemaal slecht over.


    Ge ziet mij doodgraag ma ge voelt de nood om uw hand voor uw hoofd te houden om mij maar zeker niet te moeten aankijken? En een hallo was er ook teveel aan? Achterlijk ventje


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Eomer schreef:
    (...)

    I know — en voor mij was dit (praten met hem) echt zó'n gigantische stap en nu voel ik me er dus helemaal slecht over.


    Je hoeft je daar niet slecht over te voelen imo.. Dat zegt toch meer over hen dan over jou? (flower)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 21:04 ]


    26 - 02 - '16

    De "nieuwe" treinen hebben dan wel meer beenruimte, het is superonduidelijk wat de stilte coupes zijn met als gevolg dat er gewoon veel pratense mensen zitten. Please leave.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eomer schreef:
    (...)

    I know — en voor mij was dit (praten met hem) echt zó'n gigantische stap en nu voel ik me er dus helemaal slecht over.


    Probeer het te negeren, love. Het gaat om jou, niet om hen. En als jij contact met hem wilt, is dat jouw recht. Echt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Shadowsinger schreef:
    De "nieuwe" treinen hebben dan wel meer beenruimte, het is superonduidelijk wat de stilte coupes zijn met als gevolg dat er gewoon veel pratense mensen zitten. Please leave.


    Je bedoelt de treinen die nu aan het einde of begin van een coupe een soort van bank hebben? Want daar heb ik ook inderdaad nog gene stiltecoupes kunnen vinden. Wel vind ik ze er mooier uit zien qua stoelen en die banken vind ik ook leuk. Maar die deurknoppen of hoe ze ook heten op de deuren voor de coupes vind ik bijzonder want ik weet niet wat ze voor moeten stellen.


    Physics is awesome

    Mag ik huilen? Mensen praten alleen tegen me als ze mijn hulp nodig hebben. Anders niet.


    i wanna die with you once or twice.

    @ Erieka & Matty

    You girls are too sweet for this world. <3


    Ik denk toch wel dat ik op zijn minst licht depressief ben. Wat een kutgedachte. En m'n zelfbeeld is laag maar ik voel me ook niet gemotiveerd om ervoor te zorgen dat het hoger komt.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Het is vreemd, gaat het nu ineens goed met me? Integendeel. Deze week... Deze week was een achtbaan. Apart, ik ben niet gewend om van beneden zo snel naar boven te gaan, naar beneden wel.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    mijn best is niet goed genoeg.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Okay maar ergens is dit echt heel grappig en totally worth it.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."