• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    Blijkbaar begrijpt men het concept van een koptelefoon nog steeds niet in dit huis. Ik kan hier echt heel chagrijnig om worden. Misschien moet ik ik kan je niet horen op mijn voorhoofd schrijven. Kijken of het dan wel duidelijk is.

    Damn, ik heb honger. Oké eerst mijn calorieën opschrijven om te kijken hoeveel ik mag eten

    //
    Ik moet het gewoon niet te vaak overnieuw lezen.
    Niet weer terug in dat gevoel. Gewoon laten gaan. UGH nee Het triggert gewoon Te veel. Hoe moet ik hier goed mee omgaan!?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 17:56 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ada schreef:
    (...)
    Dear dear, hoe erg ik je tekst ook waardeer, ik waardeer het niet heel erg dat je het in het ljh gooit, dus voor het vervolg, gooi het lekker in prive naar me haha.


    Oeps sorry (':


    obsessive rage

    Ja, ik heb wel even de tijd om de hond te wandelen
    Nee, dat betekent niet dat je mag zeuren dat ik nooit aan mijn huiswerk zit


    all because i liked a girl

    Was ik maar gaan eten met mijn collega's, had ik dit teringgezeik ook niet gehad. Moeilijk hé, rekening houden met je derde kind. Oh ja. Die heb je ook nog.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omg. Ik ben echt verliefd op hem. The fuck is dit? Niet oke. Fuck. Fuck. Fuck. I’m so bloody stupid. Waarom moet dit nou weer gebeuren. Waarom zelfs? What did I do to deserve this kind of fucked up karma.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Even ranten.

    Ik wil me fucking laten testen, en ik wil gewoon naar een psycholoog of psychiater of whatever om me beter te doen voelen, ‘maar nee dat hoeft niet, professionele hulp doen we pas als het anders echt niet opgelost raakt want ik kan je ook wel helpen hoor.’ Even dacht ik dat ik serieus geholpen ging worden, even dacht ik dat het echt beter gong worden, maar nee. Jij vraagt telkens semi-verbaasd ‘maar wat is dan gebeurt deze week, dat-ie zo kut was?’ FUCKING HELL. NEE. Er hoeven geen kutdingen te gebeuren om een kutweek te hebben, oké? Het ding wat mijn meeste weken zo kut maakt, het ding wat alles kut maakt, dat ben ikzelf en dat zijn mijn gedachtes. Er moeten echt geen ‘erge’ dingen te gebeuren om last te hebben van enorme angsten, om last te hebben van onzekerheden, om me elke fucking milliseconde zorgen te maken over alles wat ik doe, alles wat mensen van me zeggen, er hoeven geen ‘erge’ dingen te gebeuren om me mezelf te laten haten, om me zo’n angst te laten hebben voor wat iedereen van me vindt, voor wat ik doe, voor wat er gaat gebeuren en nog zo ontzettend veel meer. Want ze zijn er namelijk altijd, die gevoelens en gedachtes. En jij met je ‘steek in de klas wat vaker je vinger op, dan zal je niet meer constant knalrood worden, dan ben je niet meer onzeker en voel je je geweldig en is alle shit opgelost’ helpt niet. Zo gaat het niet. Het is fucking verl ingewikkelder dan dat en ik voel me fucking veel slechter dan dat en dat heb ik je proberen duidelijk maken, maar het helpt dus niet. Oh well, at least I tried. Fuck off, mam.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 19:44 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik weet echt niet meer hoe ik hier doorheen kan komen...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Goddamnit. Why are videos from MiniLadd one of the only things that can cheer me up after a fucking shitty day at work


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zowel mijn moeder als m’n zusje zou ik het liefst even achter het behang timmeren.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Scipio schreef:
    Even ranten.
    Ik wil me fucking laten testen, en ik wil gewoon naar een psycholoog of psychiater of whatever om me beter te doen voelen, ‘maar nee dat hoeft niet, professionele hulp doen we pas als het anders echt niet opgelost raakt want ik kan je ook wel helpen hoor.’ Even dacht ik dat ik serieus geholpen ging worden, even dacht ik dat het echt beter gong worden, maar nee. Jij vraagt telkens semi-verbaasd ‘maar wat is dan gebeurt deze week, dat-ie zo kut was?’ FUCKING HELL. NEE. Er hoeven geen kutdingen te gebeuren om een kutweek te hebben, oké? Het ding wat mijn meeste weken zo kut maakt, het ding wat alles kut maakt, dat ben ikzelf en dat zijn mijn gedachtes. Er moeten echt geen ‘erge’ dingen te gebeuren om last te hebben van enorme angsten, om last te hebben van onzekerheden, om me elke fucking milliseconde zorgen te maken over alles wat ik doe, alles wat mensen van me zeggen, er hoeven geen ‘erge’ dingen te gebeuren om me mezelf te laten haten, om me zo’n angst te laten hebben voor wat iedereen van me vindt, voor wat ik doe, voor wat er gaat gebeuren en nog zo ontzettend veel meer. Want ze zijn er namelijk altijd, die gevoelens en gedachtes. En jij met je ‘steek in de klas wat vaker je vinger op, dan zal je niet meer constant knalrood worden, dan ben je niet meer onzeker en voel je je geweldig en is alle shit opgelost’ helpt niet. Zo gaat het niet. Het is fucking verl ingewikkelder dan dat en ik voel me fucking veel slechter dan dat en dat heb ik je proberen duidelijk maken, maar het helpt dus niet. Oh well, at least I tried. Fuck off, mam.


    Ik weet dat het niet helpt maar ik wilde toch iets voor je doen.


    Physics is awesome

    Wanneer je beste vriendin denkt dat je vriendje met wie je al een jaar een relatie hebt, een knuffelbeer is over wie je steeds praatte.

    #kanmijnlevennogtriesterworden


    i wanna die with you once or twice.

    I'm not okay. Not okay at all. And I don't know how to deal with it. I don't know what to do anymore. All that I know is that I don't think I can take it much longer.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ada schreef:
    Wanneer je beste vriendin denkt dat je vriendje met wie je al een jaar een relatie hebt, een knuffelbeer is over wie je steeds praatte.

    #kanmijnlevennogtriesterworden

    I’m so sorry my dear omg dit is zo vreselijk


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Oké, wauw. Zowel mijn ouders en schoonouders vonden mijn tattoo mooi. I'm confused :')


    26 - 02 - '16