• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    Porg schreef:
    (...)
    do u feel the emotions


    ja zeker bij de prr


    Heaven is a place that we all have

    Mijn ouders en schoonouders gaan ontploffen als ze ontdekken dat ik een tattoo heb laten zetten. Oh well. (krul)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2018 - 23:52 ]


    26 - 02 - '16

    kehlani schreef:
    (...)

    ja zeker bij de prr

    u like prr
    i like yyyy


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Heliotrope schreef:
    Mijn ouders en schoonouders gaan ontploffen als ze ontdekken dat ik een tattoo heb laten zetten. Oh well. (krul)

    Doe anders eerst alsof je je hele lichaam hebt onder laten tatoeëren met Gargamel zodat je echte tattoo super meevalt (‘:

    Heel veel succes tho :3


    i wanna die with you once or twice.

    Aargh, ik ben de hele week al zo down, en na dat smsje van deze nacht ben ik ook nog eens slecht gezind. Dan reageer je op dat venijnig smsje, waarschijnlijk half zat gestuurd aan het uur te zien, en krijg je geen antwoord van heel de dag. Ik ben echt al deze shit beu. Ik werk mezelf kapot voor deze vereniging en dan krijg ik dit onterecht verwijt, stuk hypocriet. En te schijterig om terug te sms'n of zelfs excuses aan te bieden. Ik jaag me al de hele dag op en als hij morgen ook niet gaat sms'en, dan zal ik me morgen ook helemaal opvreten. Dan heb ik eens een vrij weekend... Zo slecht voor de bloeddruk...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Close my eyes and then cross my arms
    Put me in the dirt, let me dream with the stars
    Throw me in a box with the oxygen off


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh

    // Okay, turns out this vegan thing may be a little more difficult than anticipated. Er zitten eieren in looksaus en chips??? Why though.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2018 - 0:45 ]


    kindness is never a burden.

    Ada schreef:
    (...)
    Doe anders eerst alsof je je hele lichaam hebt onder laten tatoeëren met Gargamel zodat je echte tattoo super meevalt (‘:

    Heel veel succes tho :3

    Hehehe dat lijkt me echt hilarisch :W

    Ik zit eigenlijk het meest met de reactie die ik waarschijnlijk ga krijgen van m'n schoonmoeder. Ze vindt tatoeages echt niks; mijn eerste tattoo werd ook volledig afgekraakt. Mijn ouders heb ik slechts om toestemming gevraagd voor de eerste en dat vonden ze goed. Ook benadrukten het allicht verstandig was bij die ene tattoo te blijven. Oops. Too late now :W


    26 - 02 - '16

    Uuuugh, ik voel me sleeeecht. Mag ik in bed blijven liggen? Nee? Ugh. Over minder dan een uur wordt ik opgehaald en dan moet ik er weer tegen aan de hele dag.
    Maar ik ben mentaal en fysiek helemaal op van gisteren.
    😩


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hou op plz.
    Ik ben zo moe. Vanmiddag even verder slapen.

    Ik moet nu stilaan een nieuwe job vinden. Eentje waarvoor ik niet voor anderen hoef in te vallen als iemand ziek is. :W En waar ik niet tegenop kijk.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ontbeten en mijn moeder ontweken voor nu dat betekent dat het pas moeilijk wordt rond de middag om haar te ontwijken.


    The truth is out there.

    9—1—1 got me crying like a little baby. I love this show so fucking much.


    You IDIOT. I hate this situation.


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Ik moet het echt afleren om zo vaak te zeggen dat ik van mensen houd, i guess. Ik heb echt het idee dat het overkomt alsof ik mensen claim en stalk en bleh. Het schrikt mensen volgens mij alleen maar af. (cat)
    Ohwell, Lieke reageerde tenminste super lief en positief. Love her.


    i wanna die with you once or twice.