• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    "What do you want?"
    "To feel awake when my eyes are open."


    kindness is never a burden.

    Vandaag is precies een jaar geleden dat opa is overleden... ergens voelt het surrealistisch. Alsof hij er nog gewoon is en ik hem even een tijdje niet gezien heb.

    Urgh moeder neen, ik ga nooit die ideale dochter zonder autisme en psychische problemen zijn. Let it go. Stop met er ruzie over te zoeken opdat ik toch maar zou toegeven dat ik alles opgeef en mezelf heb doen mislukken


    "if the ocean can calm itself, so can you .we are both salt water mixed with air." - Nayyirah Waheed

    Damn it, nee, je deed het net zo goed, niet huilen nu. Rustig ademhalen, Ja? Oké. Lets face the day. Je hebt nieuwe problemen, vreemd, deze week was vreemd. Wat nu. Wat is er morgen voor probleem?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik moet een spreekbeurt maken - voor morgen. Waarom lukt het me nou niet gewoon om bezig te gaan DAMMIT


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Aaaaaaah rust


    Mhm?

    I still like him, aah :W


    Ik wil een tuin vol egels

    Ada schreef:
    Ik moet het echt afleren om zo vaak te zeggen dat ik van mensen houd, i guess. Ik heb echt het idee dat het overkomt alsof ik mensen claim en stalk en bleh. Het schrikt mensen volgens mij alleen maar af. (cat)
    Ohwell, Lieke reageerde tenminste super lief en positief. Love her.


    I'd love to be claimed and stalked by you, en ik ben juist ontzettend blij met je berichtjes tbh (;


    obsessive rage

    Ik ben zo'n ontzettende stalker en raar en ugh, maar ik zou je zo graag een échte knuffel geven ipv een gifje. Ik zou zo graag iets terug doen voor al die keren dat je me beter liet voelen, je eens echt willen meeten en met je praten. Niet over problemen, of tja, ook, als je dat zou willen, maar gewoon, over iets leuks. Ik weet niet. Meh ik ben raar as fuck want zo goed kennen we elkaar geloof ik niet eens, reageerde je nou maar iets sneller dan was afspreken makkelijker. Waarom zet ik dit hier tho als ik je ook een gb bericht kan sturen oeps, ja dit is voor Brechtje


    obsessive rage

    Ik moet alles gewoon skippen. Mag ik vandaag gewoon vergeten? Dat zou alles makkelijker maken.
    Damn control yourself


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    ChiIdhood schreef:
    Ik moet alles gewoon skippen. Mag ik vandaag gewoon vergeten? Dat zou alles makkelijker maken.
    Damn control yourself



    Hugs voor jou


    obsessive rage

    no offense maar ik kom helemaal gek van die wit-blankredeneringen
    like wth
    serieus
    i'm all in for tolerance maar is dat er nu niet gewoon een heel klein beetje over


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Inktzwart schreef:
    Ik ben zo'n ontzettende stalker en raar en ugh, maar ik zou je zo graag een échte knuffel geven ipv een gifje. Ik zou zo graag iets terug doen voor al die keren dat je me beter liet voelen, je eens echt willen meeten en met je praten. Niet over problemen, of tja, ook, als je dat zou willen, maar gewoon, over iets leuks. Ik weet niet. Meh ik ben raar as fuck want zo goed kennen we elkaar geloof ik niet eens, reageerde je nou maar iets sneller dan was afspreken makkelijker. Waarom zet ik dit hier tho als ik je ook een gb bericht kan sturen oeps, ja dit is voor Brechtje

    Dear dear, hoe erg ik je tekst ook waardeer, ik waardeer het niet heel erg dat je het in het ljh gooit, dus voor het vervolg, gooi het lekker in prive naar me haha.


    i wanna die with you once or twice.

    waarom kun je niet gewoon een profielfoto wijzigen op de mobiel
    dit is echt vervelend


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Scandal schreef:
    Aargh, ik ben de hele week al zo down, en na dat smsje van deze nacht ben ik ook nog eens slecht gezind. Dan reageer je op dat venijnig smsje, waarschijnlijk half zat gestuurd aan het uur te zien, en krijg je geen antwoord van heel de dag. Ik ben echt al deze shit beu. Ik werk mezelf kapot voor deze vereniging en dan krijg ik dit onterecht verwijt, stuk hypocriet. En te schijterig om terug te sms'n of zelfs excuses aan te bieden. Ik jaag me al de hele dag op en als hij morgen ook niet gaat sms'en, dan zal ik me morgen ook helemaal opvreten. Dan heb ik eens een vrij weekend... Zo slecht voor de bloeddruk...


    In veel gevallen moeilijk maar, je hebt je zegje tegen ver die persoon gedaan en totdat je hem weer ziet, probeer het los te laten. Het kost jou energie die je beter voor iets anders kan gebruiken.

    Ik hoop dat hij zijn excuses aanbied en dat de vereniging ziet hoeveel voor ze doet en hun waardering dan laten blijken.


    Physics is awesome