• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    160917 schreef:
    (...)

    Ik snap serieus niet wat hun probleem is. Ze hebben op alles commentaar en dan moet ik maar steeds mijn mond houden? Zo werkt het niet. Ik laat me niet op mijn hoofd schijte, dan zijn ze 3cht bij de verkeerde.


    Agreed. Laat je niet gek maken. Zelf neem ik afstand van ze. Het kost me teveel energie om continu al hun hartelijke commentaar tot me te nemen zonder compleet uit elkaar te spatten.


    26 - 02 - '16

    Wauw. Geen wonder dat mn pols zeer deed als ie al anderhalf jaar gebroken is. Hm


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Wauw. Geen wonder dat mn pols zeer deed als ie al anderhalf jaar gebroken is. Hm


    Wut wut? En nooit geweten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waaaaah ik ben gewoon gaan sporten en het ging zooo goed. I’m proud.


    Alles is eindelijk helemaal geregelt en afgesloten. Relieved to the max.

    Can’t wait ‘til wednesday. Whieeeee.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Flugzeug schreef:
    (...)

    Wut wut? En nooit geweten?

    Ja nee ik ging nadat ik ruim anderhalf jaar geleden aangereden was ooit naar de dokter want ik had last van m’n pols en toen was er zogenaamd niks aan de hand. Sindsdien er steeds last van gehad bij een verkeerde beweging en als ik er teveel druk opzette of iets zwaars tilde ofzo. Laatst heeft mn moeder toch de huisarts weer gebeld en foto’s laten maken in het ziekenhuis en schijnbaar is ie dus gebroken, waarschijnlijk dus al anderhalf jaar (‘:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2018 - 18:29 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Wauw ik begin nu echt grijs te worden of zo
    wat doen deze lichte haren tussen mijn donkere :')

    Heb je na fucking zware weken eindelijk even tijd een game te spelen waar je al maanden mee wacht, heeft je broertje met een fucking computer lopen klooien omdat zijn viswijf een nieuwe harddrive nodig heeft waardoor je eigen computer dus niet meer opstart en jij je game niet kan spelen. Ligt hij te maffen na een hele dag niks anders te hebben gedaan dan gamen, terwijl jij hebt schoongemaakt, de was hebt gedaan en keihard aan school hebt gezeten en je besluit hem maar niet wakker te maken omdat zijn tuthola van een vriendin er ook bij is. Komt die flikker eindelijk beneden om te koken, wil hij je verdomme niet eerst even 10 minuutjes naar de computer kijken en kiest je ma ook nog zijn kant.... Zo klaar met deze familie van voortrekkers!

    [ bericht aangepast op 26 jan 2018 - 19:07 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Blaaaaarghhhhhh bad food choices

    Tasty food choices though

    But blaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhh

    *swallows down nausea*


    There is freedom in the dark.

    Momenteel op Omegle. Of ik zeg iets randoms of ik probeer mijn ergernis te negeren als weer iemand begint met jm of dat als tweede zegt. Ik ben een alien, oké? O en blijkbaar werd er iemand pissig toen ik zei dat kanker niet grappig is, na zijn/haar kk grappig. Scheld gewoon niet met ziektes.


    Physics is awesome

    Lucens schreef:
    (...)
    Ja nee ik ging nadat ik ruim anderhalf jaar geleden aangereden was ooit naar de dokter want ik had last van m’n pols en toen was er zogenaamd niks aan de hand. Sindsdien er steeds last van gehad bij een verkeerde beweging en als ik er teveel druk opzette of iets zwaars tilde ofzo. Laatst heeft mn moeder toch de huisarts weer gebeld en foto’s laten maken in het ziekenhuis en schijnbaar is ie dus gebroken, waarschijnlijk dus al anderhalf jaar (‘:


    Wuuut. Dat is echt heel slecht van die dokter. Heb je geen vergroeiingen opgelopen hierdoor?
    Wat hebben ze nu gedaan? Gips of spalk of zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tbh ben ik echt gestrest nu oeps


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gewonnen. Voor de friggin’ derde keer op rij. Blijkbaar ben ik dan toch niet zo slecht in schrijven


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hahaha de kat zit me al bijna een minuut verbijsterd aan te kijken. Leuk, even een black mask uitproberen. :')


    26 - 02 - '16

    Flugzeug schreef:
    (...)

    Wuuut. Dat is echt heel slecht van die dokter. Heb je geen vergroeiingen opgelopen hierdoor?
    Wat hebben ze nu gedaan? Gips of spalk of zo?

    Geen idee, het is allemaal super vaag haha. Maandag heb ik een afspraak met mn eigen huisarts, niet die destijds mn pols beoordeelt heeft en die vertelt hoe of wat.
    Dus nu nog niks, en dat mens heeft mn pols nogal geforceerd om te kijken of ie gebroken was (wat ze niet zeker wist, dus stuurde ze me toch maar naar de foto’s) enn nu doet het lekker veel pijn ugh (‘:


    i wanna die with you once or twice.