• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 11:43 ]


    Absolutist schreef:
    ^ Het is sociaal om het onder een spoiler te zetten, aangezien het andere mensen de verkeerde gedachten kan geven. Ik neem aan dat je dat niet wil? Er staat overigens geen 16+ aanduiding bij dus ik weet van te voren niet wat ik ga lezen.


    Er is nergens een regel dat het moet hier in het topic. Of moet ik tegenwoordig aan geven of mijn bericht 16+ is of niet...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hou op met zeiken tegen mij please. Heb al genieg shit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leith schreef:
    (...)
    Hey mop, ik snap dat het echt heel moeilijk is. Wil je anders even met iemand van de vertrouwenspersonen hier praten? Gewoon om even je verhaal kwijt te kunnen aan iemand die hier wellicht mee kan helpen? Ik hoop echt het beste voor je, en ik hoop serieus dat het goedkomt, want niemand verdient dit. Jij ook niet. De VT's staan iig voor je klaar, alleen ik persoonlijk zou hier niet echt mee kunnen helpen. Hopelijk kan je het bij iemand kwijt.


    Kan. Maar ik ben er zelf ook een. Fun fact.
    Kan je mij even linken naar het topic? Zit op mijn mobiel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, ik vroeg het alleen netjes. Als het te veel moeite is of volgens jou ‘niet nodig is’, is dat geen probleem. Maar dan meld ik het wel, sorry. Hier zijn de laatste tijd meer issues over en het is gewoon een kwestie van ‘anderen niet triggeren’ en een sociaal punt. Daar mag je je eigen mening over hebben.

    //

    Me is going to bed.


    Flugzeug schreef:
    (...)

    Kan. Maar ik ben er zelf ook een. Fun fact.
    Kan je mij even linken naar het topic? Zit op mijn mobiel.


    https://www.quizlet.nl/topic/181400-het-vertrouwenspersonen-initiatief/


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Absolutist schreef:
    Oké, ik vroeg het alleen netjes. Als het te veel moeite is of volgens jou ‘niet nodig is’, is dat geen probleem. Maar dan meld ik het wel, sorry. Hier zijn de laatste tijd meer issues over en het is gewoon een kwestie van ‘anderen niet triggeren’ en een sociaal punt. Daar mag je je eigen mening over hebben.

    //

    Me is going to bed.


    Je mag het van mij melden. Dan doet een mod het onder een spoiler. Het is gewoon dat er nergens iets over staat en het staat ook niet in de regels. Dus ik weet het ook niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Absolutist schreef:
    ^ Zou je alsjeblieft kunnen stoppen net omschrijven wat je hebt gedaan? Of het onder een spoiler stoppen? Dat zou erg gewaardeerd worden. D:

    //

    @ Yo • de boeken van The Wrath & The Dawn en het eerste boek van The Raven Boys. Hopelijk komen ze snel binnen!


    Ik heb ze net opgezocht en het klinken eigenlijk best wel als spannende boeken. c: Ik hoop met je mee dat je ze snel hebt! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Flugzeug schreef:
    (...)

    Je mag het van mij melden. Dan doet een mod het onder een spoiler. Het is gewoon dat er nergens iets over staat en het staat ook niet in de regels. Dus ik weet het ook niet.


    Vandaar mijn vraag of je dan zelf zo considerate / sociaal zou willen zijn. Maar goed, like I said: ik ben hier echt niet voor in de mood (jij ook niet, begrijp ik).

    //

    I need some Karen Rose luf right now.


    I'm actually shaking right now... Fuck.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Leith schreef:
    I'm actually shaking right now... Fuck.


    Keep your thoughts positive babe en anders val je mijn whatsapp binnen oké? You’re strong. I know you are.

    //

    Woensdag naar The Death Cure. *O*


    Hoe moeilijk is het om triggerende dingen in een spoiler te zetten? In het LJH kan iedereen het lezen en je kan het niet zomaar negeren als je neit weet wat er staat. Ik heb er geen last van, maar ik zie aan de berichten hier boven mij dat het mensen écht raakt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I think we all need a little bit of this. En dan vooral 0:15 tot 0:22...


    — I was lightning before the thunder —

    Absolutist schreef:
    (...)

    Keep your thoughts positive babe en anders val je mijn whatsapp binnen oké? You’re strong. I know you are.

    //

    Woensdag naar The Death Cure. *O*


    Maze Runner? Ik donderdag! _O_

    OTOFT:
    Buh. Ik moet slapen. Maar mijn kamer is zo koud dat ik niet wil. Struggles. :<


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sigh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Even deze sluiten.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.