• Het Makeup Appreciation Topic


    Hier kun je al je gedachtes en ervaringen kwijt die met makeup te maken hebben. Zelf ben ik best wel into makeup en vond het daarom interessant om er achter te komen hoe dat met de rest van Quizlet zat.


    Heb je een nieuwe lippenstift gekocht? Post het hier.
    Heb je goede tips & tricks? Post het hier.


    Zelf ben ik altijd wel op zoek naar nieuwe producten om uit te proberen. Ik wil daarom ook een lijst met Q's Holy Grail Products maken - producten die jij anderen aan zou raden.

    Q's Holy Grail Products:
    Vanserra:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Mac Matte lipstick in Mehr
    × NYX HD Photogenic concealer
    × Real Techniques Miracle Complexion Sponge
    × NYX Epic Ink Liner (black)
    × Estée Lauder Double Wear Stay In Place concealer in Light Cool
    Caricia:
    × I Heart Makeup Blushing Hearts
    Okoye:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    stonec0ld:
    × Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp mascara
    Fonolossa:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    × Anastasia Beverly Hills Dip Brow pomade
    × L'Oreal Paris True Match foundation
    × L'Oreal Paris Infallible Mattefying Base
    × Beauty Blender
    Altomare:
    × Urban Decay All Nighter setting spray
    Stroud:
    × Etos & Essence matte lipsticks
    × Etos lipstick in Mauve-O-Holic
    Prim:
    × Maybelline SuperStay Matte Ink
    × Lush Shampoo Bar
    × Lush Lipscrub
    AdoreDelano:
    × NYX Liquid Suede Cream lipsticks
    EdensGate:
    × Rimmel Glameyes liquid liner
    Hale:
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × L.A. Girl PROconcealer (green corrector)
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × Sleek Matte Me Liquid Lipstick (birthday suit)
    × Makeup Revolution Conceal and Define Concealer (C1)
    Alleenvoorjou:
    × Yves Rocher Lipstick in Grand Rouge
    Cami:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × NYX Wonder Pencil in light
    × Mac Pro-longwear concealer
    × Mac Mineralize Blush in Warm Soul
    × Becca highlighters
    Weggooiwashand:
    × Giorgio Armani Luminous Silk Foundation
    × Laura Mercier Loose Setting Powder in Translucent
    × L.A. Girl concealers
    × Lancome Hypnose Drama mascara
    × Ciate Wonderwand mascara
    × Charlotte Tilbury Stoned Rose lipstick
    × Gerard Cosmetics Wildberry Tarte Supreme Lip Creme
    × Kylie Jenner lipliner in Posie K
    × Smashbox Photo Finish Foundation Primer
    × Kat von D Tattoo liner in Trooper
    × Chloe Morello x Ciate Pretty Fun Fearless palettes
    × Kylie Cosmetics Naughty & Nice palettes
    Pixielisje:
    × Catrice glossy jumbo pencils
    Illyrians:
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × NYX Strictly Vinyl lipglosses

    Bijgewerkt tot topic 1, pagina 16

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 13:42 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Florent schreef:
    (...) Thanks!

    Oké ik had weer even met geld rongestrooid bij Boozyshop, en vandaag kwam m'n pakketje binnen. Ik had de butter bronzer (light) van physicians formula, en de milani make it last setting spray besteld, waar ik het makeup revolution 1.000.000 palette gratis bij kreeg. Ik heb ze allemaal geprobeerd en ik ben echt in love - vooral met het palette! Zooo veel pigment, en de mattes blenden echt heel nice.
    Ik vind het altijd een beetje jammer als ik een good-makeup-day heb, en vervolgens het huis niet uit ga, lol


    Ging vandaag even in mijn make-up rondsnuffelen en toen kwam ik zo'n soort stick oogschaduw tegen. Dus ik heb het even opgezocht Flormar verkoopt ook zo'n soort oogschaduw Satin Touch Stick Eyeshadow

    Maar krijg je dan iets gratis bij Boozyshop als je boven een bepaald bedrag zit of hoe zit dat?


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ging vandaag even in mijn make-up rondsnuffelen en toen kwam ik zo'n soort stick oogschaduw tegen. Dus ik heb het even opgezocht Flormar verkoopt ook zo'n soort oogschaduw Satin Touch Stick Eyeshadow

    Maar krijg je dan iets gratis bij Boozyshop als je boven een bepaald bedrag zit of hoe zit dat?


    Vanaf €30 kan je iets gratis uitkiezen (bij winkelwagen kan je kiezen) en daarna bij elke €5 of €10 hoger komen er meer dingen bij waar je uit kan kiezen die je gratis krijgt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ging vandaag even in mijn make-up rondsnuffelen en toen kwam ik zo'n soort stick oogschaduw tegen. Dus ik heb het even opgezocht Flormar verkoopt ook zo'n soort oogschaduw Satin Touch Stick Eyeshadow

    Maar krijg je dan iets gratis bij Boozyshop als je boven een bepaald bedrag zit of hoe zit dat?

    Yep. Ik had iets van 32 euro gespendeerd en toen kon ik kiezen tussen twee van hun kwasten of dit palette


    There are poems inside of you that paper can't handle

    HaIe schreef:
    (...)

    Vanaf €30 kan je iets gratis uitkiezen (bij winkelwagen kan je kiezen) en daarna bij elke €5 of €10 hoger komen er meer dingen bij waar je uit kan kiezen die je gratis krijgt.


    Bedankt voor de informatie. Dat maakt het wel aantrekkelijk om bij Boozyshop make-up te gaan kopen. Maar ik had mezelf beloofd om voorlopig even geen make-up te kopen. Want lipproducten heb ik genoeg en oogschaduw doe ik niet vaak op.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Bedankt voor de informatie. Dat maakt het wel aantrekkelijk om bij Boozyshop make-up te gaan kopen. Maar ik had mezelf beloofd om voorlopig even geen make-up te kopen. Want lipproducten heb ik genoeg en oogschaduw doe ik niet vaak op.

    De voornaamste reden dat ik 30 euro wilde spenderen is dat je dan gratis verzending hebt, lol


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Florent schreef:
    (...)
    De voornaamste reden dat ik 30 euro wilde spenderen is dat je dan gratis verzending hebt, lol


    Zou ik ook doen. Mooi mee genomen dat je dan ook nog wat mag uitzoeken. Ik heb wel eens bij Boozyshop gekeken, maar ik weet dan niet zo goed wat ik daar zou bestellen.


    Physics is awesome

    Oké, ik ben uiteindelijk geslaagd bij de HEMA, en heb twee van de eyeshadow pencils (15 honey & 13 mystery). Ze zijn nog best wel natuurlijk en bloeden mooi in. Ze waren ook maar 2,50 (fish)
    Ik wilde er eerst een van catrice kopen, maar die waren allemaal open en zagen eruit alsof ze gebruikt waren (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Florent schreef:
    Oké, ik ben uiteindelijk geslaagd bij de HEMA, en heb twee van de eyeshadow pencils (15 honey & 13 mystery). Ze zijn nog best wel natuurlijk en bloeden mooi in. Ze waren ook maar 2,50 (fish)
    Ik wilde er eerst een van catrice kopen, maar die waren allemaal open en zagen eruit alsof ze gebruikt waren (cat)


    Ik wist niet dat de Hema ze ook heeft. Misschien een domme vraag, maar hoe heb je ze geblend dan?

    Dat vind ik wel een nadeel van Catrice (en ook van Essence) dat het open is en soms helemaal niet ingepakt is.

    Vandaag een nieuw merk ontdekt bij Kruidvat, Bronx dus ik heb weer een nieuwe lipstick. De verpakking vind ik leuk want je moet op de bovenkant drukken en dan pas kan je de lipstick dop eraf halen.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat de Hema ze ook heeft. Misschien een domme vraag, maar hoe heb je ze geblend dan?

    Dat vind ik wel een nadeel van Catrice (en ook van Essence) dat het open is en soms helemaal niet ingepakt is.

    Vandaag een nieuw merk ontdekt bij Kruidvat, Bronx dus ik heb weer een nieuwe lipstick. De verpakking vind ik leuk want je moet op de bovenkant drukken en dan pas kan je de lipstick dop eraf halen.

    Ik heb het op m'n ooglid gedaan en vervolgens geblend met m'n vinger. Ging goed en zag er mooi uit. Na een poosje begon het echter wel te creasen omdat het niet opdroogt ofzo ):


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Florent schreef:
    (...)
    Ik heb het op m'n ooglid gedaan en vervolgens geblend met m'n vinger. Ging goed en zag er mooi uit. Na een poosje begon het echter wel te creasen omdat het niet opdroogt ofzo ):


    Lekker simpel, daar hou ik van. Dat is wel jammer dat het gaat creasen. Want ik wil dat oogschaduwpotlood van mij gaan gebruiken, maar "gewone oogschaduw" gaat vrijwel altijd na een aantal uur bij mij creasen. Maar ik ga het proberen.


    Physics is awesome

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Lekker simpel, daar hou ik van. Dat is wel jammer dat het gaat creasen. Want ik wil dat oogschaduwpotlood van mij gaan gebruiken, maar "gewone oogschaduw" gaat vrijwel altijd na een aantal uur bij mij creasen. Maar ik ga het proberen.

    Je kunt het altijd setten met een vergelijkbare kleur, maar dan is het hele simpele idee er weer af. Ik wil het nog wel even proberen met een eyeshadow base eronder


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Heeft iemand hier een roste/koperkleurige haarkleur en welk wenkbrauwpotlood gebruiken jullie?
    Ik gebruikte hiervoor altijd het lichte en donkerkleurige potlood van catrice en die poeder (echte holy grails voor mij) maar die zijn nu veel te assig en nergens in de kruidvat vind ik een warmkleurig wenkbrauwpotlood T-T


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    Heeft iemand hier een roste/koperkleurige haarkleur en welk wenkbrauwpotlood gebruiken jullie?
    Ik gebruikte hiervoor altijd het lichte en donkerkleurige potlood van catrice en die poeder (echte holy grails voor mij) maar die zijn nu veel te assig en nergens in de kruidvat vind ik een warmkleurig wenkbrauwpotlood T-T


    Oeh ja ik ben ginger en ik gebruik altijd het 'blonde' wenkbrauwpotlood van mua (een aantal kruidvats hebben die) als die er niet is moet je even bij etos eigen merk kijken mn mams is ook ginger en die gebruikt die van etos, ook heel mooie.


    The truth is out there.

    Einzelganger schreef:
    (...)

    Oeh ja ik ben ginger en ik gebruik altijd het 'blonde' wenkbrauwpotlood van mua (een aantal kruidvats hebben die) als die er niet is moet je even bij etos eigen merk kijken mn mams is ook ginger en die gebruikt die van etos, ook heel mooie.


    Aww helaas heb ik hier geen etos. Ik heb gekeken naar het wenkbrauwpotlood van mua en die blonde was echt ook te ashy voor me! :( Want ik had ook zoiets van oeh, deze gaat miss werken, maar toen had ik m dus geswatcht. Ik ben van nature wel echt brunette en nu is mijn haar dus heel warmbruin/auburn/koper. Dus taupe en blonde potloden zijn te licht :'(


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    (...)

    Aww helaas heb ik hier geen etos. Ik heb gekeken naar het wenkbrauwpotlood van mua en die blonde was echt ook te ashy voor me! :( Want ik had ook zoiets van oeh, deze gaat miss werken, maar toen had ik m dus geswatcht. Ik ben van nature wel echt brunette en nu is mijn haar dus heel warmbruin/auburn/koper. Dus taupe en blonde potloden zijn te licht :'(

    Misschien de blonde van nyx? M'n eerste microbrow pencil had ik in die kleur, maar die was te warm voor mij dus nu gebruik taupe. Samen met het poeder van catrice zijn dat mijn holy grail brow products ;p


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    There are poems inside of you that paper can't handle