• Het Makeup Appreciation Topic


    Hier kun je al je gedachtes en ervaringen kwijt die met makeup te maken hebben. Zelf ben ik best wel into makeup en vond het daarom interessant om er achter te komen hoe dat met de rest van Quizlet zat.


    Heb je een nieuwe lippenstift gekocht? Post het hier.
    Heb je goede tips & tricks? Post het hier.


    Zelf ben ik altijd wel op zoek naar nieuwe producten om uit te proberen. Ik wil daarom ook een lijst met Q's Holy Grail Products maken - producten die jij anderen aan zou raden.

    Q's Holy Grail Products:
    Vanserra:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Mac Matte lipstick in Mehr
    × NYX HD Photogenic concealer
    × Real Techniques Miracle Complexion Sponge
    × NYX Epic Ink Liner (black)
    × Estée Lauder Double Wear Stay In Place concealer in Light Cool
    Caricia:
    × I Heart Makeup Blushing Hearts
    Okoye:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    stonec0ld:
    × Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp mascara
    Fonolossa:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    × Anastasia Beverly Hills Dip Brow pomade
    × L'Oreal Paris True Match foundation
    × L'Oreal Paris Infallible Mattefying Base
    × Beauty Blender
    Altomare:
    × Urban Decay All Nighter setting spray
    Stroud:
    × Etos & Essence matte lipsticks
    × Etos lipstick in Mauve-O-Holic
    Prim:
    × Maybelline SuperStay Matte Ink
    × Lush Shampoo Bar
    × Lush Lipscrub
    AdoreDelano:
    × NYX Liquid Suede Cream lipsticks
    EdensGate:
    × Rimmel Glameyes liquid liner
    Hale:
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × L.A. Girl PROconcealer (green corrector)
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × Sleek Matte Me Liquid Lipstick (birthday suit)
    × Makeup Revolution Conceal and Define Concealer (C1)
    Alleenvoorjou:
    × Yves Rocher Lipstick in Grand Rouge
    Cami:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × NYX Wonder Pencil in light
    × Mac Pro-longwear concealer
    × Mac Mineralize Blush in Warm Soul
    × Becca highlighters
    Weggooiwashand:
    × Giorgio Armani Luminous Silk Foundation
    × Laura Mercier Loose Setting Powder in Translucent
    × L.A. Girl concealers
    × Lancome Hypnose Drama mascara
    × Ciate Wonderwand mascara
    × Charlotte Tilbury Stoned Rose lipstick
    × Gerard Cosmetics Wildberry Tarte Supreme Lip Creme
    × Kylie Jenner lipliner in Posie K
    × Smashbox Photo Finish Foundation Primer
    × Kat von D Tattoo liner in Trooper
    × Chloe Morello x Ciate Pretty Fun Fearless palettes
    × Kylie Cosmetics Naughty & Nice palettes
    Pixielisje:
    × Catrice glossy jumbo pencils
    Illyrians:
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × NYX Strictly Vinyl lipglosses

    Bijgewerkt tot topic 1, pagina 16

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 13:42 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    SithWifey schreef:
    (...)

    Ik heb er eentje. De kleur is prachtig en hij blijft redelijk goed zitten (op een volle dag met veel eten en drinken maximaal 1x bijwerken) wel moet je met lipliner werken en je lippen regelmatig scrubben want je ziet losss velletjes heel goed. Ik krijg superveel complimenten als ik 'm op heb. Ik heb de mijne besteld bij themakeupspot. Heb ik vaker besteld is prima en hoeft dan niet uit het buitenland te komen.


    Dankjewel voor alle informatie. Ik haal zelf altijd het lipproduct van mijn lippen af, omdat ik het zeg maar niet wil opeten. Maar deze geeft dus niet veel af terwijl je eet en drinkt?

    Welke kleur heb je en waarom?


    Physics is awesome

    Stroud schreef:
    (...)

    Dankjewel voor alle informatie. Ik haal zelf altijd het lipproduct van mijn lippen af, omdat ik het zeg maar niet wil opeten. Maar deze geeft dus niet veel af terwijl je eet en drinkt?

    Welke kleur heb je en waarom?


    Wat bedoel je met het er zelf vanaf halen? Het scrubben is meer essentieel om het er glad uit te laten zien zegmaar. Ik vind niet dat hij echt veel af geeft, het laat niet echt heel veel vlekken achter op glazen enzo en de enige plek waar het bij mij slijt is echt de binnenste rand van mijn lippen, maar zelfs daarmee valt het alleszins mee. Ook draagt hij heel fijn. Ik heb Leo omdat ik graag een wat bruinere kleur wilde ipv rood. Hij is vrij donker maar wel heel warm, ideaal voor najaar en winter maar ik draag hem eigenlijk het hele jaar door wel (alleen minder geschikt voor de zomer). Ik zou nog wel een iets lichtere kleur ook willen. Hij is wel vrij heftig en out there dus daar moet je wel van houden.

    Hier heb ik 'm op:



    The truth is out there.

    SithWifey schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met het er zelf vanaf halen? Het scrubben is meer essentieel om het er glad uit te laten zien zegmaar. Ik vind niet dat hij echt veel af geeft, het laat niet echt heel veel vlekken achter op glazen enzo en de enige plek waar het bij mij slijt is echt de binnenste rand van mijn lippen, maar zelfs daarmee valt het alleszins mee. Ook draagt hij heel fijn. Ik heb Leo omdat ik graag een wat bruinere kleur wilde ipv rood. Hij is vrij donker maar wel heel warm, ideaal voor najaar en winter maar ik draag hem eigenlijk het hele jaar door wel (alleen minder geschikt voor de zomer). Ik zou nog wel een iets lichtere kleur ook willen. Hij is wel vrij heftig en out there dus daar moet je wel van houden.

    Hier heb ik 'm op:




    Ik bedoel daarmee dat ik het lippenstift er gewoon helemaal van mijn lippen poets zodat er niks op mijn eten komt. Misschien een beetje raar, maar ik heb dan het idee dat ik mijn lippenstift opeet en dat wil ik niet. Dat soort lippenstift zoek ik dus, die niet teveel af geeft zodat ik hem op kan houden. Zodat ik me geen zorgen hoef te maken of mijn halve boterham straks roze is.

    Hij staat je goed! Ik wil ook graag een kleur die ik in principe elke dag van de week op kan zonder dat ik het idee heb dat ie heel heftig is. Ik ben echter meer van de roze achtige, omdat ik het gevoel heb dat die dichter bij mijn eigen lipkleur liggen. Want die kleuren draag ik meestal vaker, want ik heb het idee dat die niet raar staan. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Waarschijnlijk komt hij nog wel met een lichtere versie van Leo in een nieuwe lijn. Dat hoop ik voor je, want ik denk dat die je ook goed zou staan.


    Physics is awesome

    Stroud schreef:
    (...)

    Ik bedoel daarmee dat ik het lippenstift er gewoon helemaal van mijn lippen poets zodat er niks op mijn eten komt. Misschien een beetje raar, maar ik heb dan het idee dat ik mijn lippenstift opeet en dat wil ik niet. Dat soort lippenstift zoek ik dus, die niet teveel af geeft zodat ik hem op kan houden. Zodat ik me geen zorgen hoef te maken of mijn halve boterham straks roze is.

    Hij staat je goed! Ik wil ook graag een kleur die ik in principe elke dag van de week op kan zonder dat ik het idee heb dat ie heel heftig is. Ik ben echter meer van de roze achtige, omdat ik het gevoel heb dat die dichter bij mijn eigen lipkleur liggen. Want die kleuren draag ik meestal vaker, want ik heb het idee dat die niet raar staan. Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Waarschijnlijk komt hij nog wel met een lichtere versie van Leo in een nieuwe lijn. Dat hoop ik voor je, want ik denk dat die je ook goed zou staan.


    Ah op die manier. Van bijna al mijn lipsticks heb ik wel het idee dat ik deze het minst 'eet'. Ik ben wel voorzichtig met lichtere kleuren want te licht staat gewoon echt niet mooi en is ook een moeilijkere tint om streeploos aan te brengen dus ik ga misschien wel iets lichter maar niet veel. Hij heeft wel een aantal lichtere kleuren in de lijn, themakeupspot heeft een heel redelijk aanbod van zijn lipsticks!


    The truth is out there.

    SithWifey schreef:
    (...)

    Ah op die manier. Van bijna al mijn lipsticks heb ik wel het idee dat ik deze het minst 'eet'. Ik ben wel voorzichtig met lichtere kleuren want te licht staat gewoon echt niet mooi en is ook een moeilijkere tint om streeploos aan te brengen dus ik ga misschien wel iets lichter maar niet veel. Hij heeft wel een aantal lichtere kleuren in de lijn, themakeupspot heeft een heel redelijk aanbod van zijn lipsticks!


    Goed om te horen. Ik dacht bijvoorbeeld aan Rose Matter, denk je dat die te licht is? Ik hoop dat je nog een mooie kleur vind tussen zijn Liquid lipsticks die je ook altijd graag wilt dragen.


    Physics is awesome

    Stroud schreef:
    (...)

    Goed om te horen. Ik dacht bijvoorbeeld aan Rose Matter, denk je dat die te licht is? Ik hoop dat je nog een mooie kleur vind tussen zijn Liquid lipsticks die je ook altijd graag wilt dragen.


    Ik google de kleur altijd even om te kijken naar hoe hij er in het echt uit ziet. Ik vind het een hele mooie kleur maar ik denk dat hij alsnog niet super licht uit gaat vallen. Wel lijkt het me een hele geschikte dagelijkse kleur!


    The truth is out there.

    PluviophiIe schreef:
    Iemand die mij Matte liquid lips of Lipsticks kan aanbevelen? (:
    Ik wil zo graag leuke kleurtjes of nudes op mijn lippen maar weet niet wat blijft zitten en wil geen geld uitgeven aan een maybe... zucht

    Ik heb deze week er eentje van catrice gekocht - het heet iets van de matte lipstick lover pen (ofzo??) En ik heb de kleur 40 vgm. Erg comfortabel en kostte maar 4,99


    There are poems inside of you that paper can't handle

    SithWifey schreef:
    (...)

    Ik google de kleur altijd even om te kijken naar hoe hij er in het echt uit ziet. Ik vind het een hele mooie kleur maar ik denk dat hij alsnog niet super licht uit gaat vallen. Wel lijkt het me een hele geschikte dagelijkse kleur!


    Toevallig net gedaan en ik zag wat swatches die er goed uit zagen. Precies wat ik zoek! Bedankt voor je advies en informatie.


    Physics is awesome

    Wie kan mij een goede foundation aanbevelen voor een extreem droge huid? Ik ben absoluut niet thuis in deze dingen en altijd als ik een foundations gebruik, ziet het er heel vegerig uit. Ook al dep ik het erop, het lijkt wel alsof iets geverfd is met transparante verf /:
    Liefst niet al te duur :’) en weet iemand of het verstandig is om ook een primer te gebruiken?
    (Ik draag alleen mascara en oogpotlood en heel soms eyeliner, dus alle hulp is welkom)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Vanserra schreef:
    (...)
    Ik heb deze week er eentje van catrice gekocht - het heet iets van de matte lipstick lover pen (ofzo??) En ik heb de kleur 40 vgm. Erg comfortabel en kostte maar 4,99


    Ik zat vanmiddag nog naar die van Catrice te kijken (:
    Maar twijfelde of ze misschien niet goed blijven zitten? Dat je ze vaak moet bijwerken enzo, hoe ervaar jij dat? Kan je m gewoon een hele dag op hebben zonder dat ie halverwege bijna weg is? (Tenzij je aan het eten/drinken ben etc want dan gaat het er nu eenmaal altijd af helaas)


    Little do you know

    PluviophiIe schreef:
    (...)

    Ik zat vanmiddag nog naar die van Catrice te kijken (:
    Maar twijfelde of ze misschien niet goed blijven zitten? Dat je ze vaak moet bijwerken enzo, hoe ervaar jij dat? Kan je m gewoon een hele dag op hebben zonder dat ie halverwege bijna weg is? (Tenzij je aan het eten/drinken ben etc want dan gaat het er nu eenmaal altijd af helaas)
    Hij blijft super goed zitten en is erg gepigmenteerd. Als ik de hele dag niet zou eten zou het er nog precies zo uitzien als toen ik het opdeed. Ik heb wel één van de lichtere kleuren, dus die zijn sowieso al wat makkelijker. Ik denk denk dat ik er nog eentje ga kopen (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Eergister kwam er weer een pakketje van Aliepress binnen met nieuwe blending brushes. Een mens kan nooit teveel oogschaduwkwasten hebben (nerd)
    Ze roken alleen een beetje naar een combinatie van verf en lijm, dus ik heb ze eerst even grondig gewassen.



    ///

    Ook heb ik m'n moeder overgehaald om Morphe palettes te bestellen, woohoo!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    De lipstick van etos Mauve O-holic is mooi en toch wel een nieuwe favoriet. Misschien koop ik nog wel een tweede, want hij is van de holographic lijn en ik weet niet hoe land die in de winkels blijft.


    Physics is awesome

    Ik vind het echt knap dat jullie elke dag de moeite kunnen vinden om je op te maken. I really wish I could do that haha.


    We were the forever that didn't last

    Wildfowls schreef:
    Ik vind het echt knap dat jullie elke dag de moeite kunnen vinden om je op te maken. I really wish I could do that haha.


    Toen ik werkte, deed ik alleen in het weekend make-up en dat was gewoon mascara en lipstick. Nu ik vrij ben, doe ik het vaker. Maar een full face zou waarschijnlijk voor mijn gevoel teveel werk voor elke dag zijn.


    Physics is awesome