• Het Makeup Appreciation Topic


    Hier kun je al je gedachtes en ervaringen kwijt die met makeup te maken hebben. Zelf ben ik best wel into makeup en vond het daarom interessant om er achter te komen hoe dat met de rest van Quizlet zat.


    Heb je een nieuwe lippenstift gekocht? Post het hier.
    Heb je goede tips & tricks? Post het hier.


    Zelf ben ik altijd wel op zoek naar nieuwe producten om uit te proberen. Ik wil daarom ook een lijst met Q's Holy Grail Products maken - producten die jij anderen aan zou raden.

    Q's Holy Grail Products:
    Vanserra:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Mac Matte lipstick in Mehr
    × NYX HD Photogenic concealer
    × Real Techniques Miracle Complexion Sponge
    × NYX Epic Ink Liner (black)
    × Estée Lauder Double Wear Stay In Place concealer in Light Cool
    Caricia:
    × I Heart Makeup Blushing Hearts
    Okoye:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    stonec0ld:
    × Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp mascara
    Fonolossa:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    × Anastasia Beverly Hills Dip Brow pomade
    × L'Oreal Paris True Match foundation
    × L'Oreal Paris Infallible Mattefying Base
    × Beauty Blender
    Altomare:
    × Urban Decay All Nighter setting spray
    Stroud:
    × Etos & Essence matte lipsticks
    × Etos lipstick in Mauve-O-Holic
    Prim:
    × Maybelline SuperStay Matte Ink
    × Lush Shampoo Bar
    × Lush Lipscrub
    AdoreDelano:
    × NYX Liquid Suede Cream lipsticks
    EdensGate:
    × Rimmel Glameyes liquid liner
    Hale:
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × L.A. Girl PROconcealer (green corrector)
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × Sleek Matte Me Liquid Lipstick (birthday suit)
    × Makeup Revolution Conceal and Define Concealer (C1)
    Alleenvoorjou:
    × Yves Rocher Lipstick in Grand Rouge
    Cami:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × NYX Wonder Pencil in light
    × Mac Pro-longwear concealer
    × Mac Mineralize Blush in Warm Soul
    × Becca highlighters
    Weggooiwashand:
    × Giorgio Armani Luminous Silk Foundation
    × Laura Mercier Loose Setting Powder in Translucent
    × L.A. Girl concealers
    × Lancome Hypnose Drama mascara
    × Ciate Wonderwand mascara
    × Charlotte Tilbury Stoned Rose lipstick
    × Gerard Cosmetics Wildberry Tarte Supreme Lip Creme
    × Kylie Jenner lipliner in Posie K
    × Smashbox Photo Finish Foundation Primer
    × Kat von D Tattoo liner in Trooper
    × Chloe Morello x Ciate Pretty Fun Fearless palettes
    × Kylie Cosmetics Naughty & Nice palettes
    Pixielisje:
    × Catrice glossy jumbo pencils
    Illyrians:
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × NYX Strictly Vinyl lipglosses

    Bijgewerkt tot topic 1, pagina 16

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 13:42 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanserra schreef:
    (...)
    Ik zou gewoon wat opzoeken op Pinterest ofzo?


    Ik vroeg het dus hier omdat mn normale zoekpogingen een beetje tegenvielen hahaha! (;

    @Sofie: Ik ga die morgen allemaal even opzoeken en volgen dankjewel voor alle tips!


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Ik vroeg het dus hier omdat mn normale zoekpogingen een beetje tegenvielen hahaha! (;

    @Sofie: Ik ga die morgen allemaal even opzoeken en volgen dankjewel voor alle tips!


    How about this?


    Ik kan je dit pallet wel aanbevelen om het na te maken. Er zitten best wat roze/rode tinten in en ik vind de oogschaduws zelf erg fijn (:(er is wel wat kickback, maar er zijn ergere dingen in het leven)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb net een shitload aan producten bij de boozyshop besteld dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken. Heb wel allemaal reviews gelezen en ook plaatjes opgezocht van de make up die ik heb besteld in looks dus ik ben wel excited. c:


    The truth is out there.

    Florent schreef:
    (...)

    How about this?


    Ik kan je dit pallet wel aanbevelen om het na te maken. Er zitten best wat roze/rode tinten in en ik vind de oogschaduws zelf erg fijn (:(er is wel wat kickback, maar er zijn ergere dingen in het leven)


    Oeh mooi plaatje! Heb zelf uiteindelijk gekozen voor toch een wat meer oranje/rood palette ivm mijn grijze ogen en rode haar. Maar dat plaatje ga ik wel gebruiken als inspiratie. (:


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    Ik heb net een shitload aan producten bij de boozyshop besteld dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat uitpakken. Heb wel allemaal reviews gelezen en ook plaatjes opgezocht van de make up die ik heb besteld in looks dus ik ben wel excited. c:

    Wat heb je allemaal besteld? :3


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Florent schreef:
    (...)
    Wat heb je allemaal besteld? :3


    Boozyshop oogschaduwkwasten set, make up revolution inner eye brightener, makeup revolution focus & fix eye primer, een nieuwe makeup tas, I heart revolution chocolate and orange palette en de freedom bare lipstick collection. En kreeg van de boozyshop er nog een make up spons bij.


    The truth is out there.

    Ik had in april een "wingedeyelinerchallenge" gedaan (en maar voor 10 dagen volgehouden, maar daar heb ik het niet over lol), om die skill te verbeteren en heb voor de grap een overzichtje gemaakt van mijn dagelijkse ontwikkelingen. Ik heb het vorige week ook een aantal dagen achter elkaar gedaan en ik merk wel dat het 10x verbeterd is ^^ Nu alleen nog ervoor gaan zorgen dat ik geen watterstaafje met make-upremover nodig ga hebben en gewoon in één keer twee identieke wings kan tekenen.


    Je kunt eventueel op het plaatje klikken voor een grotere versie.


    Deep inside, I've never felt alive

    CaptainMarvel schreef:
    Ik had in april een "wingedeyelinerchallenge" gedaan (en maar voor 10 dagen volgehouden, maar daar heb ik het niet over lol), om die skill te verbeteren en heb voor de grap een overzichtje gemaakt van mijn dagelijkse ontwikkelingen. Ik heb het vorige week ook een aantal dagen achter elkaar gedaan en ik merk wel dat het 10x verbeterd is ^^ Nu alleen nog ervoor gaan zorgen dat ik geen watterstaafje met make-upremover nodig ga hebben en gewoon in één keer twee identieke wings kan tekenen.


    Je kunt eventueel op het plaatje klikken voor een grotere versie.

    Er zit inderdaad verbetering in :'D!

    Tip van een jaren lange eyeliner drager: Je kan de hoek van je oog gebruiken als begin punt (waar je oogleden bij elkaar komen). Teken daar een schuine lijn naar boven en trek vervolgens dezelfde lijn bij je andere oog met een redelijk zelfde hoek. Trek daarna vanaf de punt van je lijn naar je bovenste ooglid totdat je de vorm hebt van een wing. Daarna kun je de de rest van je eyeliner doen en de lege wing invullen. (geen idee of dat een duidelijke uitleg is)


    Seasons will change, but I shall remain

    CaptainMarvel schreef:
    Ik had in april een "wingedeyelinerchallenge" gedaan (en maar voor 10 dagen volgehouden, maar daar heb ik het niet over lol), om die skill te verbeteren en heb voor de grap een overzichtje gemaakt van mijn dagelijkse ontwikkelingen. Ik heb het vorige week ook een aantal dagen achter elkaar gedaan en ik merk wel dat het 10x verbeterd is ^^ Nu alleen nog ervoor gaan zorgen dat ik geen watterstaafje met make-upremover nodig ga hebben en gewoon in één keer twee identieke wings kan tekenen.


    Je kunt eventueel op het plaatje klikken voor een grotere versie.

    Oefening baart kunst zien we maar weer :Y) Ik zie ook vooruitgang!


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Okoye schreef:
    (...)

    Boozyshop oogschaduwkwasten set, make up revolution inner eye brightener, makeup revolution focus & fix eye primer, een nieuwe makeup tas, I heart revolution chocolate and orange palette en de freedom bare lipstick collection. En kreeg van de boozyshop er nog een make up spons bij.


    Ik heb de eerste van de nude lipsticks op en die lijkt tot nu toe heel mooi.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2018 - 16:11 ]


    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    (...)

    Ik heb de eerste van de nude lipsticks op en die lijkt tot nu toe heel moe.


    Oee foto?


    Spinning around, I'm weightless.

    Ashryver schreef:
    (...)

    Oee foto?


    niet echt scherpe foto maar goed.



    The truth is out there.

    Staat je goed! Blijft ie ook goed zitten tot nu toe?


    Spinning around, I'm weightless.

    Oké ik heb al duizenden lippenstifts geprobeerd, maar ik eet er alles af. Nu heb ik in een opwelling een lippenstift van Etos huismerk gekocht en dat blijft facking goed zitten. Doei geld aan alle dure lippenstifts in mijn la.


    Ashryver schreef:
    Staat je goed! Blijft ie ook goed zitten tot nu toe?


    Voor een lipstic redelijk maar nadat je gegeten of gedronken hebt moet je wel bijwerken maar dat is bij lipstick vrijwel altijd. Hij vervaagt wel mooi en brengt aan als labello zegmaar.


    The truth is out there.