• Het Makeup Appreciation Topic


    Hier kun je al je gedachtes en ervaringen kwijt die met makeup te maken hebben. Zelf ben ik best wel into makeup en vond het daarom interessant om er achter te komen hoe dat met de rest van Quizlet zat.


    Heb je een nieuwe lippenstift gekocht? Post het hier.
    Heb je goede tips & tricks? Post het hier.


    Zelf ben ik altijd wel op zoek naar nieuwe producten om uit te proberen. Ik wil daarom ook een lijst met Q's Holy Grail Products maken - producten die jij anderen aan zou raden.

    Q's Holy Grail Products:
    Vanserra:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Mac Matte lipstick in Mehr
    × NYX HD Photogenic concealer
    × Real Techniques Miracle Complexion Sponge
    × NYX Epic Ink Liner (black)
    × Estée Lauder Double Wear Stay In Place concealer in Light Cool
    Caricia:
    × I Heart Makeup Blushing Hearts
    Okoye:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    stonec0ld:
    × Yves Rocher Ultra Volume Sexy Pulp mascara
    Fonolossa:
    × Maybelline Age Rewind concealer
    × Anastasia Beverly Hills Dip Brow pomade
    × L'Oreal Paris True Match foundation
    × L'Oreal Paris Infallible Mattefying Base
    × Beauty Blender
    Altomare:
    × Urban Decay All Nighter setting spray
    Stroud:
    × Etos & Essence matte lipsticks
    × Etos lipstick in Mauve-O-Holic
    Prim:
    × Maybelline SuperStay Matte Ink
    × Lush Shampoo Bar
    × Lush Lipscrub
    AdoreDelano:
    × NYX Liquid Suede Cream lipsticks
    EdensGate:
    × Rimmel Glameyes liquid liner
    Hale:
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × L.A. Girl PROconcealer (green corrector)
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × Sleek Matte Me Liquid Lipstick (birthday suit)
    × Makeup Revolution Conceal and Define Concealer (C1)
    Alleenvoorjou:
    × Yves Rocher Lipstick in Grand Rouge
    Cami:
    × Too Faced Chocolate Bar
    × Catrice Cosmetics liquid liner waterproof
    × NYX Wonder Pencil in light
    × Mac Pro-longwear concealer
    × Mac Mineralize Blush in Warm Soul
    × Becca highlighters
    Weggooiwashand:
    × Giorgio Armani Luminous Silk Foundation
    × Laura Mercier Loose Setting Powder in Translucent
    × L.A. Girl concealers
    × Lancome Hypnose Drama mascara
    × Ciate Wonderwand mascara
    × Charlotte Tilbury Stoned Rose lipstick
    × Gerard Cosmetics Wildberry Tarte Supreme Lip Creme
    × Kylie Jenner lipliner in Posie K
    × Smashbox Photo Finish Foundation Primer
    × Kat von D Tattoo liner in Trooper
    × Chloe Morello x Ciate Pretty Fun Fearless palettes
    × Kylie Cosmetics Naughty & Nice palettes
    Pixielisje:
    × Catrice glossy jumbo pencils
    Illyrians:
    × NYX Total Control Drop Foundation in Alabaster
    × NYX Strictly Vinyl lipglosses

    Bijgewerkt tot topic 1, pagina 16

    [ bericht aangepast op 13 mei 2018 - 13:42 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Voor beide raad ik NYX total control drop foundation aan. Die is niet te duur, in heel veel verschillende shades (vooral als je naar de NYX winkel zelf gaat) en chill voor best veel verschillende huidtypes.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ben ik weer. Helemaal ready om stuff aan m'n holy grail lijstje toe te voegen

    - I heart Revolution chocolate orange palette
    - Etos hydrating Primer
    - Revolution amazing inner eye brightener

    Oh en ik heb weer een nieuwe oogschaduwlook gecreeerd waar ik best wel blij mee ben, let niet op mn moeie hoofd want moe en ik draag ook bijna altijd een bril en ook foto van hoe dat er uit ziet:





    The truth is out there.

    Okoye schreef:
    Ben ik weer. Helemaal ready om stuff aan m'n holy grail lijstje toe te voegen

    - I heart Revolution chocolate orange palette
    - Etos hydrating Primer
    - Revolution amazing inner eye brightener

    Oh en ik heb weer een nieuwe oogschaduwlook gecreeerd waar ik best wel blij mee ben, let niet op mn moeie hoofd want moe en ik draag ook bijna altijd een bril en ook foto van hoe dat er uit ziet:






    Ik las eerst, m'n mooie hoofd in plaats van m'n moeie hoofd. Mooie ooglook, je ogen komen zo mooi uit net zoals gister.


    Physics is awesome

    @Okoye: omg, dat palette ga ik ook oppikken want dat ziet er echt stunning uit! Ah, jouw bril is ook zo mooi! En die haarkleur, goals :o


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    @Okoye: omg, dat palette ga ik ook oppikken want dat ziet er echt stunning uit! Ah, jouw bril is ook zo mooi! En die haarkleur, goals :o


    Hij is het echt meer dan waard en helemaal niet duur. Er zijn ook meerdere varianten, dus ook wat andere kleurtjes als deze kleur je niet zo goed ligt. Ik ben in ieder geval echt om. Ik raad wel een oogschaduw primer er bij aan want hij vervaagt wel wat door de dag heen (ook met primer). Hij brengt verder wel heel mooi aan en laat zich ook goed blenden. Ik denk dat ik binnenkort ook nog een andere variant er van koop. (: + Er zit echt een mooie spiegel ingebouwd dus ook heel handig. Dankjewel tho!


    The truth is out there.

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Ik las eerst, m'n mooie hoofd in plaats van m'n moeie hoofd. Mooie ooglook, je ogen komen zo mooi uit net zoals gister.


    Mooi/moe bijna hetzelfde. c:

    Dankjewel!


    The truth is out there.

    Ziegler schreef:
    Weet iemand nog een fijne foundation voor een droge huid? Ik ben momenteel echt op zoek naar iets nieuws.


    Tenya schreef:
    Over foundation gesproken:
    Als iemand ook nog een tip heeft voor foundation in Extra Wit voor mijn reflecterende winterhuid die geen €50,- kost dan ben je echt m'n held.


    Ik ben pale af en heb een droge huid en ik kan de NYX Total Control Drops aanraden. Is €16-17 geloof ik en ik vind hem echt heel prettig tot nu toe en ik gebruik zelf de kleur Alabaster, maar er is nog 1 shade lichter. Bij grotere Douglas winkels hebben ze heel veel NYX producten, dus je zou daar kunnen gaan kijken en proberen welke kleur licht genoeg is.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    @Illyrians & @Hale thanks!! Ik zal komende week zeker eens gaan kijken dan!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tenya schreef:
    Over foundation gesproken:
    Als iemand ook nog een tip heeft voor foundation in Extra Wit voor mijn reflecterende winterhuid die geen €50,- kost dan ben je echt m'n held.


    Ik heb zelf ook een hele lichte ginger huid en de allerlichtste foundation van de Etos kan ik net hebben (wel dun uitsmeren dan), dus dat zou een heel erg budget optie kunnen zijn. Nu moet ik eerlijk zijn ik draag bijna nooit foundation, maar ik had hem in mijn foto van gisteren op en daar vond ik de kleur redelijk passen. Dus opzich aanrader om even naar te kijken als je heel erg budget wil gaan. (:


    The truth is out there.

    Oke boys, ik ben opzoek naar... *tromgeroffel*

    .. een soort oogschaduw crème-stick? Ik heb er wel een gevonden van nudestix, maar die vind ik eigenlijk te duur. Op het moment smeer ik mijn highlighter stick gewoon op m'n ogen, maar ik vind die eigenlijk nog te licht. Maar dit soort dingen zijn wel nice om te dragen in de zomer met dertig graden, zonder dat je gelijk een bak met makeup op hoeft...

    Als iemand iets weet: ik hoor het graag :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik weet niet of dit al eerder gevraagd is, en eerlijk gezegd heb ik ook zo weinig verstand van make-up dat ik denk dat mijn opa het nog beter kan, maar goed. Ik gebruik momenteel een primer/bb-creme/poeder voor mijn gezicht, maar ik merk dat dit het nog geen paar uur volhoudt voordat ik weer enorm aan het glimmen ben. Heeft iemand goede tips/rproducten die niet al te duur zijn om mij te helpen?


    wat was dit ookalweer

    tomriddle schreef:
    Ik weet niet of dit al eerder gevraagd is, en eerlijk gezegd heb ik ook zo weinig verstand van make-up dat ik denk dat mijn opa het nog beter kan, maar goed. Ik gebruik momenteel een primer/bb-creme/poeder voor mijn gezicht, maar ik merk dat dit het nog geen paar uur volhoudt voordat ik weer enorm aan het glimmen ben. Heeft iemand goede tips/rproducten die niet al te duur zijn om mij te helpen?

    Een goede matterende poederen en (matt finish) fixing spray werken heel goed tegen glimmen door de dag heen!

    Ik gebruik een matterende poederen van essence. Super goedkoop en werkt heel goed. Daarna gebruik ik Mua pro base mat fixin spray


    Seasons will change, but I shall remain

    Florent schreef:
    Oke boys, ik ben opzoek naar... *tromgeroffel*

    .. een soort oogschaduw crème-stick? Ik heb er wel een gevonden van nudestix, maar die vind ik eigenlijk te duur. Op het moment smeer ik mijn highlighter stick gewoon op m'n ogen, maar ik vind die eigenlijk nog te licht. Maar dit soort dingen zijn wel nice om te dragen in de zomer met dertig graden, zonder dat je gelijk een bak met makeup op hoeft...

    Als iemand iets weet: ik hoor het graag :Y)


    Maybelline heeft iets soortgelijks Colortattoo - Concentrated Crayon en volgens mij heb ik die wel eens bij de Etos zien liggen of Kruidvat. Een van de twee verkoopt Maybelline producten.

    Miss Sporty wordt verkocht bij Etos, weet alleen niet of ze nog de Fabulous Jumbo Eye Shadow Liner verkopen.

    Hoop dat je hier iets aan hebt.


    Physics is awesome

    Voor mijn pale ass bitches:
    Ik gebruik dus de shade Alabaster van de NYX Total Control Drops en ik heb net de lichtste kleur daarvan besteld (Pale, 1 shade lichter dan Alabaster) en ik ben benieuwd of die nog beter bij mijn huidskleur past of niet. Is hij voor nu, in de zomer, te licht dan kan ik hem meer gebruiken in de wintermaanden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    CarIyIe schreef:
    (...)

    Maybelline heeft iets soortgelijks Colortattoo - Concentrated Crayon en volgens mij heb ik die wel eens bij de Etos zien liggen of Kruidvat. Een van de twee verkoopt Maybelline producten.

    Miss Sporty wordt verkocht bij Etos, weet alleen niet of ze nog de Fabulous Jumbo Eye Shadow Liner verkopen.

    Hoop dat je hier iets aan hebt.

    Thanks!

    Oké ik had weer even met geld rongestrooid bij Boozyshop, en vandaag kwam m'n pakketje binnen. Ik had de butter bronzer (light) van physicians formula, en de milani make it last setting spray besteld, waar ik het makeup revolution 1.000.000 palette gratis bij kreeg. Ik heb ze allemaal geprobeerd en ik ben echt in love - vooral met het palette! Zooo veel pigment, en de mattes blenden echt heel nice.
    Ik vind het altijd een beetje jammer als ik een good-makeup-day heb, en vervolgens het huis niet uit ga, lol


    There are poems inside of you that paper can't handle